תקופת יובש: קרם הלחות הכי פופולרי ברשת עולה פחות מ-50 שקלים

הוא נטול פראבנים, מבשמים וחומרים משמרים, מומלץ בחום על ידי דרמטולוגים, מושלם לגוף וגם לפנים, נספג במהירות וגורם למיליוני אמריקאים שהעור שלהם עוד שניה נושר מרוב קור ויובש, להתמכר. קבלו את קרם הפלאים שיהפוך לסוד הטיפוח שלכם

מאת  | ‏ 14 ינואר 2018
 

A post shared by ʟᴠ.24 (@chuzreal) on

אין כמו להיות בעלי סוד כמוס ומרגש, ובעיקר אין כמו לחלוק אותו עם אנשים ולקבל בתמורה התלהבות והערצה. מומחי הטיפוח שבינינו נוטים להחזיק בכמה סודות כאלה, שבדרך כלל מערבים מוצר לא צפוי ובעיקר לא יקר שעושה פלאים לעור באופן "משנה חיים". אלא שבעידן הרשתות, סודות מהסוג הזה נוטים להישמר סודיים לזמן קצר מאד, והפלא התורן של התקופה כבר הפך ויראלי.

גם זה כבר לא סוד: קמעונית הענק המקוונת, אמזון, משנה את תרבות הצריכה ומשפיעה על כל ענפיה באופן משמעותי ובדרכים שונות. אחת מהן היא כמובן ניטור מתמיד של זינוק במכירות ומוצרים פופולריים, ושיווק הנתונים האלה, תחת התווית "טרנדינג", כתוכן ויראלי שרק ממשיך להזין את עצמו מכל הכיוונים. זה המצב גם במקרה הנוכחי, עם המוצר הפשוט והזול שחווה זינוק דרמטי ברמה שייקספירית, ומכירותיו עלו בלא פחות מ-79,500 %.

המספר המטורף הזה מוצמד כעת לקרם הלחות של חברת "Vanicream", העולה 14 דולר, שהם פחות מ-50 שקלים. הבחירה ההמונית דווקא בו מקבלת גושפנקא מיוחדת בחסות מזג האוויר הקיצוני שמקפיא את ארצות הברית בימים האחרונים – סמכו על מיליוני מיובשים וסדוקים שיפנו לקרם הלחות הכי יעיל שהם מכירים.

אז מה הופך אותו לכזה? הפורמולה של "Vanicream" היא נטולת צבעים, בישום, חומרים משמרים ופראבנים, ואף מומלצת מאד על ידי דרמטולוגים לטיפול בבעיות עור כמו אקזמה ופסוריאזיס. הקרם נספג במהירות ולא מותיר תחושה שמנונית, ומתאים לכל הגוף – כולל הפנים, מה שהופך אותו למוצר רב תכליתי משתלם במיוחד. עם נתונים מבטיחים כאלה, לא פלא שאלפי ביקורות הצרכנים משתפכות עליו ומעניקות לו ציון של חמישה כוכבים. "הלוואי שהייתי מגלה אותו קודם", כתבה אחת מהן. "אמליץ עליו לכל מי שאני מכירה!!!".

 

A post shared by 스텔 (@est221) on

 

A post shared by 서연 (@xoleesy) on

השאירו תגובה