הכי יקר בעולם: הפן הזה עולה 35,248 שקלים, וזאת הסיבה

זה כנראה הפן הכי מוגזם שיש. הוא אחד ויחיד מסוגו, מכוסה במעל 5,000 קריסטלים של סברובסקי, נראה מדהים עם אפליקציית קירה קירה ועושה טוב לבעלי החיים. אם רשימת המתנות שלכם לחנוכה עדיין לא נסגרה, מוזמנים להוסיף

מאת  | ‏ 10 דצמבר 2017

היוש (צילום: prete)

היוש (צילום: prete)

רק לאחרונה סיפרנו לכם על שהפן הנמכר ביותר בעולם (וזה שהכי פופולרי באמזון) עולה רק 60 שקלים. כעת מגיע שחקן חדש לתחום וטוען לכתר מסוג אחר לגמרי. המכשיר המרשים שעומד על הפרק מתכתב בול עם אופנת הנצנוץ השולטת ויראה מדהים בשילוב עם אפליקציית קירה קירה המצליחה. הוא מכוסה כולו קריסטלים של  סברובסקי, וחוץ מלהביא אתו הרבה בלינג ולסדר את השיער גם עושה טוב לעולם.

הפן המדובר נמכר באתר Prete, והוא במוצהר היוקרתי ביותר שיש לתחום להציע. הוא מצופה במעל 5,000 אבנים שהודבקו אחת אחת בעבודת יד ומקפיצות את שוויו ל-35,248 שקלים חדשים. אם זה נשמע לכם קצת טו מאץ' למכשיר חשמלי בלבד תשמחו לשמוע כי הרוכשים יקבלו עם המוצר החד-פעמי גם שירות פן לשנה, ובנוסף מאה אחוזים מהרווחים ייתרמו לצדקה עבור קרן "יומיין סוסייטי" שנלחמת בחברות שעורכות ניסויים בבעלי חיים.

 

A post shared by PRETE (@pretebeauty) on


מדובר במתנה שהיא אקסטרה לכל הדעות, אבל גם פתרון מעולה למיליארדרים שאין להם מה לתת לבנות המשפחה בחג ורוצים לעשות על הדרך משהו טוב למען החברה. "זה כנראה הרעיון הכי מופרך שהיה לנו אי פעם", מודים ב-Prete. "הכירו את הפן הכי מטורף בעולם. הפן הייחודי הזה לא פחות טוב ממה שהוא יפה, וגם יעזור לבעלי החיים".

יש כבר אנשים בעולם שמריצים חישובים, ולפי המספרים שלהם אם מייבשים את השיער כמאה פעמים בשנה זה בעצם דיל לא רע בכלל. שימשיכו לשכנע את עצמם. דבר אחד ברור כשמש: עוד נפגוש את הפן המנצנץ הזה באינסטגרם.

35,248 שקלים חדשים (צילום: prete)

35,248 שקלים חדשים (צילום: prete)

גם יפה וגם טוב לב (צילום: prete)

גם יפה וגם טוב לב (צילום: prete)

השאירו תגובה