פנו מקום בארון: אלה הסניקרס הכי מדוברות של השנה

ה"ספיד טריינר" של בלנסיאגה כבשו את הפאשניסטות ברחבי העולם. אז נכון, לא כולנו יכולות להרשות לעצמנו נעליים ב-2,500 שקלים, אבל מזל שרשתות האופנה הנגישות יודעות ממי לשאוב השראה

מאת  | ‏ 2 נובמבר 2017
 

A post shared by Balenciaga (@balenciaga) on

כמה זוגות סניקרס פאשניסטה טובה באמת צריכה בארון הנעליים שלה? ובכן, הרשימה רק הולכת ומתארכת. אחרי שצרפנו אליה את נעל הספורט הלבנה, את זו במראה הווינטג' הנכון ואת זו שנראית מכוערת ומגושמת בכוונה, מגיע תורה של נעל נוספת.

נעלי הגרב, אלה שמורכבות מסוג של גרב אלסטית וסוליה, הפכו לאחרונה לסוג של היסטריה, ולא מעט בזכות (או באשמת) בית אופנה אחד – בלנסיאגה. ה"ספיד טריינר" שלהם אוזלת במהרה מכל האתרים הנכונים, למרות שכמו פריטים רבים אחרים שרק מתחזים לפשוטים, גם היא מתומחרת ללא רחם באזור ה-2,500 שקלים. 


בעקבות ההצלחה עוד ועוד מותגים מציעים כעת אופציות של נעלי גרב זמינות וזולות יותר. מומחה מחברת חיזוי הטרנדים  WGSN שהתראיין למגזין "קוורץ" התייחס לטרנד כענק: "ממותגי ספורט נגישים כמו נייקי ואדידס עד למותגים גבוהים כמו בלנסיאגה, כמעט לכל מותג יש נעל סרוגה בהיצע".

כשמנסים לחפש סיבה לפופולריות של נעלי הגרב לא צריך ללכת רחוק. ההשפעה של המראה הספורטיבי על המרחב האופנתי, השאיפה לייצר פריטים שהם גם בעלי אמירה אבל גם נוחים והערבוב בין נמוך לגבוה, הולידו אקלים בו כמעט אסור לערער על מעמדה של נעל הספורט. טכנולוגיות שפותחו במשך שנים על ידי מותגי הספורט מקבלות עכשיו חיים חדשים ומיתוג סופר- נכון על ידי הלייבלים שקובעים את הטון האופנתי. לאט לאט מה שהיה פעם ספורטיבי, קז'ואלי ונגיש לכולם הופך לסוג של מותרות אקסקלוסיבית.

הקז'ואלי הופך לאקסקלוסיבי (צילום: colette)

הקז'ואלי הופך לאקסקלוסיבי (צילום: colette)

הדעות לגבי ה"ספיד טריינר" של בלנסיאגה יכולות להיות חלוקות, אבל מבחן הצרכנים מראה שלא מעט נשבו בקסם נטול השרוכים שלהן. העיצוב העתידני של הנעל אולי לא קורץ לכולן אבל על הנוחות שלהן ועל המשקל הקל במיוחד קשה לערער.

סתם כדי להמחיש את ההיסטריה, אם תחפשו את הרכב המילים "בלנסיאגה ספיד טריינר" בגוגל, החיפוש הראשון  שעולה באפשרויות הנוספות הוא "חיקוי בלנסיאגה ספיד טריינר", דוגמה קטנה לכוורת החיקויים שרוחשת ברשת בימים אלו. האם זו הנעל שתחמם רשמית את חורף 2017? ההימורים בעיצומם.

הפרשנות של זארה (צילום: zara)

הפרשנות של זארה (צילום: zara)


 

A post shared by o_o (@objectsofobsession) on

 

A post shared by The Corner Berlin (@thecornerberlin) on

 

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals) on

 

A post shared by ANNA (@anna__bijoux) on

גם ל-Free People יש דגם דומה (צילום: shopbop)

גם ל-Free People יש דגם דומה (צילום: shopbop)


 

A post shared by M O N I C A (@monica_harmony) on

 

A post shared by Hannah (@hhannahdang) on

השאירו תגובה