למה כובע: הקסקט עומד להיות החבר הכי טוב שלכן

אז נכון, לפני רגע הכתרנו את הברט בתור האקססורי החם של העונה, אבל אי אפשר להתעלם מנוכחותו של כובע הקסקט בעולם האופנה העכשווי. בין אם הוא בהשראת דייגים נורדים או טוביה החולב מ"כנר על הגג", הלוק הישן-חדש הזה תופס כעת את מלוא תשומת הלב. כי מי אנחנו שנגיד לא לכובע שכבש את בלה חדיד, קאיה גרבר וקיארה פראני?

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2017

כובע עם היסטוריה (צילום: Anthropologie.com)

כובע עם היסטוריה (צילום: Anthropologie.com)

שניה אחרי ששכנעו אתכן לאחוז בלפחות כובע ברט אחד בארון, הגיעה העת להכריז על יורש העצר הבא. לאחר שתם סבב שבועות האופנה האחרון, והפאשניסטות כבר לא יכולות להרשות לעצמן להצטלם עם אותו כובע ברט מדובר, מגיע תורו של כובע הקסקט.

למעשה, מדובר בטרנד כולל של מגוון כובעי מצחייה. לא גרסאות הבייסבול הספורטיביות, אלא מספר דגמים בעלי שורשים היסטוריים שונים הנעים על הטווח שבין כובע דייגים (Fisherman hat), כובע כרטיסנים וכובע בהשראת טוביה החולב מ"כנר על הגג" (Fiddler hat). השמות המדויקים והרפרנסים ההיסטוריים והמקצועיים כנראה לא נמצאים בראש רשימת הדאגות של מובילות האופנה, ואלו חורשות על הכובעים האלו ללא הפסקה.

אפילו ג'יג'י מכורה. בקמפיין החדש שלה למייבלין (צילום: יח"צ)

אפילו ג'יג'י מכורה. בקמפיין החדש שלה למייבלין (צילום: יח"צ)

אם מדפדפים לשנייה בגלריית התמונות של העונות האחרונות, אפשר לאתר את נוכחות הכובעים האלו כבר בחורף שעבר. היו אלו בלה חדיד, קנדל ג'נר וסוקי ווטרהאוס שגילו את תרומתם השיקית של כובעי הקסקט לעונה הקרה, והשתמשו בהם בצורה חכמה.

בסתיו הנוכחי מצטרפת אליהן שורה ארוכה של איט גירלס נוספות, דוגמת קיארה פראני וג'ילדה אמבורסיו, שמתנסות עם הכובע במגוון הזדמנויות שונות.

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

מגזין InStyle החל להצביע על "נכונותו" של הכובע הזה כבר בתום הקיץ, וצפה התפתחות שלו מצבעוניות וחומריות קלילה, לכזו שתתאים את עצמה בטבעיות גם לעונה הקרה יותר. "אהובים על דייגים ואיט גירלס כאחד, כובעי ה"פידלר" הם אחד מהטרנדים הפחות צפויים של העונה. הכובעים המעט מרושלים האלו מעניקים לאאוטפיטים נגיעת טום-בוי קסומה".

עורכת האקססוריז של המגזין הוסיפה בהזדמנות אחרת כי הכובע הזה מתקשר עבורה ל"מראה הסופרמודלס של שנות התשעים. הכובע הזה הוא מאוד "הנערה הקולית" או ה"דוגמנית שכרגע סיימה את העבודה".

 

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

ואכן, התחזיות היו נכונות. בימים אלו מציפים הכובעים הללו את הביצה האופנתית, וככל שהטמפרטורות יורדות, הבחירות נוטות לגוונים כהים יותר ובעיקר לחומריות של צמר.

יתרון נוסף של הכובעים הוא בקלות בה הם משתלבים בלוקים שונים, ולכן מי ששמה את ידה על הכובע הנכון יכולה לצוות אותו גם לג'ינס וקפוצ'ון ענק, אבל גם לשמלת סתיו נשית ורכה.

הקסם הצבאי והמעט אדג'י שהם מוסיפים מעניקים ללוקים תוספת מעניינת ואחרת. כזו שמושכת את העין אבל לא בצורה בוטה או מגוחכת. ומי אנחנו שלא נוריד את הכובע בפני תוספת שיקית שכזו?  

 

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

 

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

A post shared by Romee Strijd (@romeestrijd) on

 

A post shared by Eleonora Carisi (@eleonoracarisi) on

 

A post shared by Cayley King (@caylaylay) on

 

A post shared by Gilda Ambrosio (@gildaambrosio) on

 

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

 

A post shared by KAYLA SEAH (@notyourstandard) on

 

A post shared by Brixton Womens (@brixtonwomens) on

השאירו תגובה