ראו כי טוב: אלו משקפי הראייה שאתם צריכים העונה

עם כל הכבוד למסגרת פלסטיק שחורה ועבה, הטרנד הבולט בעולם המשקפיים עבר לאחרונה לעולמות הניינטיז הנוסטלגיים עם מסגרות מתכת דקות ועדשות אליפטיות. אז איך ואיפה בוחרים את הזוג המיוחל? הנה כמה המלצות שוות

מאת  | ‏ 8 נובמבר 2017

ג'יג'י עם המשקפיים של הרגע (צילום: Splash News)

ג'יג'י עם המשקפיים של הרגע (צילום: Splash News)

משקפי ראייה הם אולי אחד מהמוצרים הכי רגישים שאפשר לרכוש. הרי כל כך הרבה מטען עומד מאחוריהם – ההבנה (ובעיקר הקבלה) כי הגוף שלנו זקוק לעזרים חיצוניים כדי להתקיים, הבחירה הגורלית בזוג שאמור לשמש אותנו לאורך תקופה לא מבוטלת ולבסוף, כמובן, ההרכבה היומיומית שמחברת באופן מושלם בין אדם לטכנולוגיה.

זה אולי נשמע מאוד דרמטי, אבל למעשה זו אחת הרכישות היותר מהנות שאפשר לעשות. בשנים האחרונות יש כל כך הרבה אפשרויות, סגנונות ואינטרפרטציות, מה שהופך את משקפי הראייה לפריט אופנה מן המניין שאין להקל בו ראש.

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

כיאה לפריט אופנתי, גם פה יש טרנדים שבאים והולכים לצד קלאסיקות על זמניות. תמיד אפשר לסמוך על מסגרת פלסטיק שחורה ועבה שתעשה את העבודה, או על פרינט מנומר מעודן ומעט מעוקל. אבל אם חשקה נפשכם במשהו קצת שונה ורענן יותר, קחו דוגמא מהמגמות החדשות בהן ניתן להבחין באינסטגרם בשפע.

מהכוכבות המצליחות ביותר בעולם (כדוגמת ג'יג'י חדיד ואמילי רטאייקאוסקי) ועד איט גירלס עם מיליוני עוקבים – כולן בוחרות בתקופה האחרונה להרכיב משקפי ראייה גדולים בעלי מסגרת מתכת דקיקה, כאלו שפשוט אי אפשר להתעלם מהם.

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

ולמה שתרצו, בעצם? המראה הלא מאוד נחבא אל הכלים הזה עונה על כל הקטגוריות הנכונות – הוא ניינטיזי במידה, ממסגר את הפנים מבלי להשתלט עליהם ומספק נגיעה אלגנטית ומתוחכמת אך חסרת מאמץ.

כיאה למוצר צריכה בסיסי, אפשר למצוא מסגרות ועדשות בכל מנעד המחירים האפשרי. משוברי שוק המאפשרים גיוון בכל כמה חודשים, ועד היוקרתיים ביותר שהופכים את העיניים לסמל סטטוס – האפשרויות הן אינסופיות.

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

אז איך עושים סדר בהיצע הענק הזה? רצוי להתחיל עם מקום כמו דיזנגוף סנטר, המאגד בתוכו כמה שיותר חנויות אופטיקה שייתנו מענה לכל הצרכים שלכם, מבדיקת ראייה טובה ועד שפע של מסגרות שיתאימו לכל צורת פנים.

השלב הבא? למדוד, למדוד ולמדוד, עד שתמצאו את הזוג המיוחל שלכם. בסופו של דבר, אתם תראו (ותיראו) הכי טוב שיש.  

 

A post shared by Barbara Palvin (@realbarbarapalvin) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by Rainsford (@emotionallotion) on

 

A post shared by frederikke sofie (@frederikkesofie) on

הנה כמה אופציות שוות שתוכלו למצוא לטרנד בחנויות האופטיקה בדיזנגוף סנטר: 

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. קרולינה למקה, מחיר: 299 שקלים, 2. Xray, מחיר: 300 שקלים, 3. פנדי לאופטיקנה, מחיר: 2,599 שקלים, 4. רוברטו קוואלי לאופטיקנה, מחיר: 2,599 שקלים, 5. ג'לו לאירוקה, מחיר: 349 שקלים, 6. קרולינה למקה, מחיר: 299 שקלים, 7. וורובל אופטיק בוטיק, מחיר: 2,890 שקלים, 8. Hackett London לבוטיק רואים שקוף, מחיר: 700-1,100 שקלים, 9. משקפשים, מחיר: 680 שקלים

ולכל אלו שמעדיפים את המסגרת שלהם קצת יותר קלאסית, הנה עוד כמה אופציות מעולות:

צילום: יח"צ, יונתן הלפרין

צילום: יח"צ, יונתן הלפרין

1. קרולינה למקה, מחיר: 299 שקלים, 2. אופטיקה הלפרין, מחיר: 285 שקלים, 3. פנדי לאופטיקנה, מחיר: 1,999 שקלים, 4. Ted Baker לבוטיק רואים שקוף, מחיר: 650-1,100 שקלים, 5. ג'לו לאירוקה, מחיר: 299 שקלים, 6. Prince למשקפשים, מחיר: 400-500 שקלים

צריכים משקפיים חדשים? דיזנגוף סנטר הוא הפתרון המושלם עבורכם עם עשר חנויות אופטיקה המציעות קולקציות מגוונות שיכולות להתאים לכולם. בין החנויות בסנטר: אופטיקה הלפרין (בניין A קומה 1), אופטיקה הלפרין לצעירים (בניין A קומה 1), רואים שקוף (בניין A קומה 1-), אופטיקנה (בניין A קומה 3), אירוקה (בניין A קומה 1), אקס ריי (בניין A קומה 1), ורובל אופטיק בוטיק (בניין A קומה 1), ורובל אופטיק ג'וניור (בניין A קומה 3), משקפשים (בניין A קומה 2), קרולינה למקה ברלין (בניין A קומה 1)

לפרטים נוספים הקליקו כאן

השאירו תגובה