כאן כדי להישאר: הנעליים שכולם ידברו אתכן עליהן

הן יכולות להיות עם עקב גבוה, בינוני או שטוח לחלוטין, בצבעוניות ניינטיזית שקטה וקלאסית או באווירה אייטיזית בוהקת, אבל משהו אחד בטוח – הנעליים הבאות שלכן חייבות לבוא עם שפיץ מחודד. עכשיו כשכל רשתות האופנה הגדולות מציעות שלל וריאציות מפתות, זה הזמן לצאת, לאמץ ולחרוש

מאת  | ‏ 18 ספטמבר 2017

ככה נראות הנעליים המושלמות לסתיו. Mango בקניוני עזריאלי (צילום: יח"צ)

ככה נראות הנעליים המושלמות לסתיו. Mango בקניוני עזריאלי (צילום: יח"צ)

כבר זמן מה שנעליים עם חרטום מחודד מרחפות להן גבוה באולימפוס תעשיית האופנה. מקולקציות הקיץ ועד החורף, הן הצליחו להסתנן לכל המסלולים הנחשבים, להינעל על ידי כוכבות הסריט-סטייל הגדולות ולהופיע בגאון בכל הפקת אופנה שמכבדת את עצמה.

כמו כל טרנד מרכזי, גם במקרה הזה מספר דגמים ספציפיים הצליחו להתבלט מהשאר ולזכות בסטטוס נחשקות גבוה במיוחד. מנעלי הסלינג-בק השחורות של דיור עם סרט הלוגו הלבן ועד "מיולס הסכין" הסאטניות של בלאנסיגה, כל מי שרצתה להוכיח לעולם שהיא פאשניסטה מבינת עניין ובעלת אמצעים, רכשה ותייגה בעיניים כמעט עצומות.

מחודדות וטובות. ZARA (צילום: יח"צ)

מחודדות וטובות. ZARA (צילום: יח"צ)

אבל פנטזיות לחוד ומציאות לחוד. אפשר להמשיך להתאבסס ולחלום על היום בו נצליח לשים את ידינו על דיור בר השגה, או שאפשר ללכת על האופציה השפויה והיפה לא פחות – גרסת הרשתות.

כיום אפשר למצוא שלל נעלי סירה מחודדות או מיולס עם עקבי קיטן בכל אחת מרשתות האופנה הגדולות, בצבעוניות שנעה מקלאסיקת ניינטיז שחורה-לבנה-ניוד ועד ניאונית בוהקת באווירה אייטיזית שמחה.

הכי אלגנטיות שיש. דורין פרנקפורט (צילום: מיקי קרצמן)

הכי אלגנטיות שיש. דורין פרנקפורט (צילום: מיקי קרצמן)

אז נכון, בהתחלה לוקח קצת זמן עד שמתרגלים למראה המוארך והשפיצי שמקנות הנעליים המדוברות. הן גם דורשות לא מעט – הלוק כולו צריך להתאסף לכדי אנסמבל אלגנטי המצדיק את קיומן המתוחכם, בין אם זה בשילוב שמלת תה פרחונית ה"נשברת" באמצעות שילוב של נעלי שפיץ לבנות, או חליפת משבצות אפורה שזוכה לטאץ' נשי מעודן עם מיולס מחודדות עם פפיון שובב.

רף המחמאות שאתן הולכות לקבל בעקבותיהן הוא כל כך גבוה, שהן שוות כל אקסטרה מחשבה על האאוטפיט הבא. 

אופציה שווה נוספת: מיולס שטוחות בהשראה מרוקאית. ALDO (צילום: נסטיה ליסנסקי)

אופציה שווה נוספת: מיולס שטוחות בהשראה מרוקאית. ALDO (צילום: נסטיה ליסנסקי)

עושות את כל האאוטפיט. ברשקה (צילום: יח"צ)

עושות את כל האאוטפיט. ברשקה (צילום: יח"צ)

ועוד כמה אופציות מעולות שתוכלו למצוא בחנויות קניוני עזריאלי:

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. קסטרו, מחיר: 199 שקלים, 2. דורין פרנקפורט, מחיר: 589 שקלים, 3. סטיב מאדן, מחיר: 499 שקלים, 4. H&M, מחיר: 229 שקלים, 5. עמנואל, מחיר: 1,350 שקלים, 6. STRADIVARIUS, מחיר: 159 שקלים, 7. MANGO, מחיר: 259 שקלים, 8. CALL IT SPRING, מחיר: 249 שקלים, 9. ALDO, מחיר: 499 שקלים, 10. NINE WEST, מחיר: 499 שקלים, 11. ZARA, מחיר: 149 שקלים

לקונים בקניוני עזריאלי, מגוון קופונים שווים מחכים לכם באפליקציית עזריאלי:

>> 30% הנחה על מגוון פריטים ברשת GOLF, בתוקף עד ה-30.9

>> קונים ב-250 שקלים ברשת דלתא ומקבלים 50 שקלים מתנה לקניית הלבשה תחתונה שבמבצע, בתוקף עד ה-20.9

>> 50 שקלים הנחה בבי יוניק על דגמי מעבר, בתוקף עד ה-30.9

השאירו תגובה