ליישם כהלכה: מטפחת ראש היא האקססורי המושלם לקיץ

אם במראה טורבן, קשירת קוקו מתקתקה או משולש נוסטלגי סביב הפדחת – זו שעתה היפה של מטפחת המשי. אז איך תיישמו את אביזר החופשה האולטימטיבי הזה? תנו לכוכבות האינסטגרם להדגים עבורכן

מאת  | ‏ 23 יולי 2017
 

A post shared by Elin Kling (@elinkling) on

מטפחת משי היא מסוג הפריטים שנמצאים ברוטציה תמידית בעולם האופנה. כדברי היידי קלום – יום אחד היא "אין", ביום למחרת היא "אאוט". מעצבי האופנה אוהבים להחזיר אותה כשהם חשים נוסטלגיה לשנות השישים והשבעים, אבל מקפידים להשכיחה ברגע שהם ממצים אותה.

אבל שליטי תעשיית האופנה הם לא היחידים שמחליטים מה "נכון" ומה נחשק, ומה גורם לנשים ברחבי העולם לרוץ לחנויות ולנסות בעצמן. וזה בדיוק המקרה עם הטרנד הנוכחי שחוגג את חופשות הקיץ עם אקססורי אחד בולט – שיער מלא בחול ים המכוסה בפיסת בד צבעונית.

ג'קי קנדי אונאסיס ברחובות קפרי. אייקון נצחית (צילום: Hulton Archive; Getty Images)

ג'קי קנדי אונאסיס ברחובות קפרי. אייקון נצחית (צילום: Hulton Archive; Getty Images)

הראשונה שעולה בקונוטציית הריזורט האולטימטיבית הזו היא כמובן ג'קי קנדי אונאסיס, שהדימוי שלה מטיילת ברחובות קפרי עם טי-שירט שחורה, מכנסיים בהירים ומטפחת על הראש עליה מונחים משקפי שמש גדולים היא אחת האיקוניות בקרב חובבי הז'אנר. הרי מי לא רוצה להחיות מחדש את לוק החופשה הנצחי שלה, שעובד בשנת 2017 בדיוק כפי שעבד בתחילת שנות השבעים?

ולמרות כי קנדי הייתה רק אחת, נראה שלא מעט מנסות להמשיך את דרכה האופנתית. האינסטגרם, שמלא בימים אלו בתמונות מעוררות קנאה של נשים יפות בעיירות חוף עוד יותר יפות, הוא ללא ספק המדד הטוב ביותר לקביעת טרנד, ואם הוא מלא במטפחות ראש, הרי שהפור נפל. אם זה במראה טורבן, קשירה סביב הקוקו או משולש נוסטלגי סביב הפדחת – זה הזמן לקחת לאימא את מטפחת המשי הישנה שלה ולנסות בבית. ואף מילה על הדתה.

 

A post shared by S T A U D (@staud.clothing) on

 

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

 

A post shared by Jamie Mizrahi (@sweetbabyjamie) on

 

A post shared by Emelie Thomsen (@thomsenemelie) on

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

A post shared by mmmargherita (@mmmargherita) on

 

A post shared by SAKURA (@store_sakura) on

השאירו תגובה