קנדל ג'נר מצאה את הטי-שירט הפרובוקטיבית המושלמת

זה כבר ידוע שלקנדל ג'נר אין בעיה לחשוף את איבריה הצנועים, אבל הדרך בה היא עושה את זה עכשיו היא מקורית במיוחד – לאחרונה נצפתה בטי-שירט לבנה עם איור מינימליסטי של חזה חשוף והכל למען מטרה טובה. החולצה, אגב, נמכרת ב-150 שקלים בלבד וכבר כובשת את הרשתות החברתיות. גירל פאוור, הדור הבא

מאת  | ‏ 25 מאי 2017

קנדל ג'נר משחררת את הפטמה בחולצה שאי אפשר להישאר אדישים כלפיה (צילום: Splash News)

קנדל ג'נר משחררת את הפטמה בחולצה שאי אפשר להישאר אדישים כלפיה (צילום: Splash News)

בעוד שסלבס כמו בלה חדיד, פריס ג'קסון או מיילי סיירוס מנסות להילחם בצנזורה על הפטמות הנשיות ולהתגרות במדיניות של אינסטגרם עם תמונה חושפנית מדי פעם, קנדל ג'נר ואמה רוברטס מנסות לאחרונה גישה שונה ומקורית במיוחד.

קנדל, שכבר אמרה בראיון למגזין קוסמופוליטן שהיא "אוהבת להיות עם הציצים בחוץ", נצפתה בחודש שעבר ברחובות ניו יורק עם הטי-שירט של המותג Never Fully Dressed בעלת איור מינימליסטי של שדיים ופטמות. החולצה נקראת, באופן ראוי Boob T ומחירה לא מיועד רק לסלבס. היא עולה 150 שקלים וישנו גם תיק בד וכיסוי לנייד עם הדפס זהה למקרה שאתן רוצות להיות קצת יותר מעודנות.

אמה רוברטס גם נצפתה באותה חולצה בדיוק (צילום: Splash News)

אמה רוברטס גם נצפתה באותה חולצה בדיוק (צילום: Splash News)

קנדל בחרה לגזור את החולצה שלה ולהפוך אותה לחולצת קרופ קצרצרה למראה סקסי, אבל אנחנו מעדיפות דווקא את הסטיילינג הקז'ואל יותר של אמה רוברטס, שמחזיקה בארונה את אותה החולצה בדיוק. רוברטס שמרה אותה באורך המקורי וציוותה אותה לג'ינס, סווטשירט קשור על המותניים, קוקו מרושל ומשקפי שמש, שמוציאים לחלוטין את הקונטקסט המיני מהחולצה והופכים אותה לסופר קולית.

הלוק של קנדל, עם מכנסי העור הצמודים, העליונית השקופה ונעלי הניאון מעט מכאיב בעיניים, אבל לפחות יש מאחוריו כוונה טובה. מכל רכישה של חולצת הבובס נתרמות חלק מההכנסות למטרה חשובה. לא, דווקא לא לשחרור הפטמה או אג'נדה פמיניסטית אחרת, אלא ל-Mind Clarity, ארגון שמקדם מודעות למחלות נפש.

זה לא בדיוק צירוף מקרים – קנדל לא רק חובבת חזה חשוף, היא גם סובלת בעצמה מהפרעה נפשית. הסופרמודל דיברה בעבר בפתיחות על ההתמודדות שלה עם התקפי חרדה שהיא חווה בטיסות וגם מצב שנקרא שיתוק שינה, בו מתעוררים מהשינה עם שיתוק זמני.

למי שמעדיפה חולצת פטמות קצת יותר מתוחכמת מהאיור הישיר שעל קנדל ואמה, ישנה הגרסה של מעצבת התכשיטים הישראלית גיתית שוורץ (Knobbly Studio) עם אמנית הקעקועים לורי פרנק – חולצת טי בלבן ובוורוד שעליה איור קווי מתאר של הגוף הנשי שוכב על הצד, שהוא כל כך מינימליסטי שקשה להבין במה מדובר במבט ראשון, וצריך לקחת עוד רגע כדי להסתכל, מה שאומר שיתכן ואנשים זרים יבהו לכן בחזה, אבל לפחות מסיבה מוצדקת.

 

A post shared by Knobbly Studio (@knobbly_studio) on

השאירו תגובה