הולה הופ: בקרוב גם לכן יהיה תיק עם ידיות חישוק

אחרי שעגילי החישוק תפסו כל חלקה טובה, הגיע זמנם של העיגולים לעשות את דרכם אל עבר פריט אחר במלתחה שלנו. העונה, כמעט כל התיקים מגיעים עם ידיות חישוק דקורטיביות המעניקות טוויסט ויזואלי לכל לוק. לא נשקר - אנחנו קצת באובסס

מאת  | ‏ 27 אפריל 2017

התכשיט החדש שלכן - תיק עם ידיות חישוק (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

התכשיט החדש שלכן – תיק עם ידיות חישוק (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

אחרי שלפני כשנה חזרו החישוקים לאופנה ותפסו שוב את מקומם החינני כשהם נתלים מהאוזניים, הם ממשיכים להתגלגל לכל כיוון, ועכשיו נראה שהגיע הרגע שלהם לעשות את דרכם אל התיקים שלנו.

הטרנד החם ביותר כרגע, רטרואי, קלאסי וצרפתי להפליא, הוא תיקים המשלבים בעיצובם חישוקים מאסיביים לאחיזה נוחה ומראה דרמטי.

שניים מבתי האופנה הצרפתיים המובילים בעולם, קלואה וז'יבנשי החליטו, ללא כל תיאום ביניהם, שהעונה הולכים על תיקים שהאלמנט המרכזי בהם הוא החישוק.

יש עוד בתי אופנה שמקדמים את הטרנד: תיק קייצי של ארמני גם הוא נישא על גבי חישוק שחור, וגם בלייבל האיטלקי מארני הופיעו מספר אופציות נשיאה חישוקיות בגישה קלילה ובהירה יותר. הנטייה היא לשלב את החישוק עם תיק עור או משי, כמה שיותר נקי וניטרלי.

 

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial) on

האופנה נוהגת ללכת סחור סחור במעגלים, את זה כולנו יודעים, אבל למרות שהחישוקים האלה נוסטלגיים למדי, עדיין יש בניקיון ובארכיטקטוניות האמיצה שלהם משהו מאוד שיקי, רלוונטי ומודרני. אלה כבר לא תיקי ההיפים של הסבנטיז עם ידיות העץ הכבדות והפרינטים הפסיכדליים והצבעוניים, אלא משהו מדויק ומעודן בהרבה, שמזכיר יותר ידיות נקישה ממתכת בסגנון אירופה הקלאסית והעשירה.

עוד חידוש נחמד שהוצג על המסלולים בעזרת התיקים הללו מגיע מאופן הנשיאה שלהם: המעצבים מציעים להפוך את חישוק המתכת הנוצץ לתכשיט, להניח אותו גבוה על מפרק היד כשצועדים ברחוב, כך שיראה כמו צמיד. בטרנד החדש מינימליזם הוא שם המשחק, פחות הוא יותר, והתיק הזה מעניק את הטוויסט הוויזואלי הנחוץ ללוק קלאסי שלם, ומבטיח שמשעמם הוא לא יהיה.

הגרסה של מנגו לטרנד (צילום: יח"צ)

הגרסה של מנגו לטרנד (צילום: יח"צ)


 

A post shared by mytheresa.com (@mytheresa.com) on

 

A post shared by Myers Collective (@myerscollective) on

 

A post shared by Chloé (@chloe) on

 

A post shared by SIMONMILLER (@simonmillerusa) on

 

A post shared by SIMONMILLER (@simonmillerusa) on

 

A post shared by Little Liffner (@littleliffner) on

 

A post shared by mytheresa.com (@mytheresa.com) on

השאירו תגובה