הטרנד הביזאר החדש: נעליים לא תואמות

עולם האופנה הוא מקום מלא תעוזה ובדיוק בגלל זה הטרנד החדש של נעליים לא תואמות הולך וצובר תאוצה. לא מדובר רק בבלוגריות או כוכבות הוליווד שמחפשות קצת תשומת לב, אפילו בית האופנה הקלאסי סלין הלך חזק על נעליים בצבעים שונים בתצוגה האחרונה שלו. יתפוס או לא יתפוס?

מאת  | ‏ 26 מרץ 2017

טרנד פרוע אבל מלא שמלת חיים. על המסלול של סלין (צילום: גטי אימג'ס)

טרנד פרוע אבל מלא שמלת חיים. על המסלול של סלין (צילום: גטי אימג'ס)

פורים לגמרי מאחורינו. לפחות כך מראה בעקשות לוח השנה. ובכל זאת, נדמה שבכל מה שקשור לאימוץ של טרנדים אופנתיים כל האפשרויות פתוחות, כל השנה. הטרנד המוזר הבא מגיח מגזרת הנעליים ומסתמך על העקרון של נעילה מכוונת של שתי נעליים לא תואמות. בוודאי כבר נתקלתם בו באינסטגרם. בחודשים האחרונים הוא מתחיל לקבל תהודה גם בקרב מובילות אופנה שנחשבות להיפך מקרקסיות. כשהוא מגובה בתותחים מהסוג המחמיר ביותר, דוגמת בית האופנה סלין, כנראה שבכל זאת שווה להתעכב עליו שניה. הכל התחיל בתצוגת אביב 2017 של בית האופנה המוערך, בה כיכבו מספר מראות שהסתמכו על המראה הלא מתואם. סנדל אצבע שחור אחד ואחד לבן, מגף אדום אחד ומגף לבן, משהו באי הסדירות המכוון החל לחלחל.

כמובן שבגזרת הסלבריטאים, התעוזה הלא מותאמת כבר נתנה את אותותיה קודם לכן. הלנה בונהאם קרטר עשתה זאת בטקס פרסי גלובוס הזהב ב-2011, זאיין מאליק השתעשע עם המראה  בסתם יום של חול ונעמי האריס התנסתה בגרסה המעודנת עם סנדלי עקב לא תואמים אך משלימים בטקס פרסי האוסקר האחרון. כמובן שגם לעולם הספורט יש השפעה מכרעת על המראה הזה, כששחקני על כמו לברון ג'יימס משגררים אותו על המגרשים. אז נכון שכשמדובר בסניקרס, משהו מהמראה המשוגע עובר ביתר סלחנות, אבל ככל שהעין מתרגלת למראה הזה, בכל התחומים, כך עולה הסבירות שעוד ועוד אנשים יתחברו לליצן הפנימי שבהם ויישמו אותו.  

אותה נעל. גוון אחר (צילום: גטי אימג'ס)

אותה נעל. גוון אחר (צילום: גטי אימג'ס)

אריקה דייויס היא אחת הבלוגריות שכבר העיזו להתנסות בטרנד בגרסת ההארד-קור שלו. בראיון לטלגרף הבריטי היא אמרה "אני חושבת שאופנה צריכה להיות משהו כיפי אבל אני גם לא רוצה להראות מגוחכת מדי. אני אוהבת את העובדה שהסנדלים הלא תואמים שלי משדרים את אותו קו צבעוני ואני אוהבת לנעול אותם עם בגדים פשוטים בשחור או לבן שנותנים להם את הפוקוס".

האם תחת יד פשניסטית מאומנת המראה המתקבל לא נראה ליצני? אתם תהיו השופטים. העובדה שהוא מחלחל לרמת פני השטח של הבלוגריות והסלבז עדיין לא הבהירה סופית עד כמה הוא באמת יטמע. בכל מקרה, אם התמונות עושות לכם חשק להתנסות בו נסו להתרכז באדפטציה היחסית שמרנית שלו, זו שלוקחת את אותו דגם של נעליים ומשלבת בין שני צבעים שלו. אם בוחרים בתתי- גוון קרובים (כמו חלק מהשילובים שוהפיעו על המסלול של סלין) מתקבל מראה אסוף יותר. כמובן שבגזרת הבגדים רצוי לשמור על מראה נקי. בגדים חלקים נטולי דרמה, פרינטים או צבעוניות צעקנית יהוו בסיס מוצלח לטרנד הזה. כמובן שכדאי לבחור בדגם של נעליים שאתם באמת, אבל באמת, אוהבים ולא בנעלי "איט" חולפות. העובדה שאתם מתחייבים לקניה של שני זוגות זהים, בצבעוניות שונה, דורשת קבלת החלטות מבוססת ולא גחמנית בשום צורה.    

נעמי האריס מגיעה לשטיח האדום ומפתיעה (צילום: גטי אימג'ס)

נעמי האריס מגיעה לשטיח האדום ומפתיעה (צילום: גטי אימג'ס)

 תודו שזה מרים (צילום: גטי אימג'ס)

תודו שזה מרים (צילום: גטי אימג'ס)

הלנה בונהאם קרטר עושה את האוסקר בכיף שלה (צילום: גטי אימג'ס)

הלנה בונהאם קרטר עושה את האוסקר בכיף שלה (צילום: גטי אימג'ס)


 

השאירו תגובה

 

  • בוקר טוב אליהו, מסתבר שהקדמתי את זמני כבר לפני שנים:)

    מאת: נילי |‏ 26 במרץ 2017 | 16:32