זה הזמן לשופינג: הטרנדים לחורף בהנחה מיוחדת

אם יש חודש אחד בשנה בו פשניסטות מכל העולם מתאחדות הרי שזהו סופו של נובמבר, החודש שמציין את ה-Black Friday וה-Cyber Monday. הנה מבחר טרנדים שווים לחורף הקרוב ששווה לקנות בדיוק עכשיו

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2016
זה בדיוק הזמן לקנות את הטרנדים לחורף הקרוב

זה בדיוק הזמן לקנות את הטרנדים לחורף הקרוב

לכל חובבת אופנה יש את הגישה שלה לטרנדים. חלקנו נושמות ומיישמות אותם 7\24, חלקנו זורמות איתם בתקופות וחלקנו מתייחסות אליהם בהססנות מתמדת. אבל, אם יש חודש אחד בשנה בו פשניסטות מכל העולם מתאחדות הרי שזהו סופו של נובמבר, החודש שמציין את ה-Black Friday וה-Cyber Monday. אתר השופינג  Adika  מאחד את שני ימי המכירות המיוחדים ומכריז על חגיגת קניות ברשת שתמשך חמישה ימים.

בניגוד לכל המבצעים המגיעים עם כוכביות או אותיות קטנות, ב-Adika החליטו ללכת על כל הקופה ולפנק בהנחות על כל אבל כ-ל הפריטים שבאתר. על מנת למנוע מכן את הבלבול המתלווה לשיטוט ברשת ולחסוך לכן בזבוז זמן מיותר במרתון הקניות האקסקלוסיבי, החלטנו לרכז עבורכן את כל הטרנדים ששווה לסמן עליהם "וי".

בניגוד להזדמנויות שופינג אחרות בהן אתן צריכות להתלבט אם לשלוף את כרטיס האשראי או לחכות עד שיעבור "זעמו" של הטרנד, הפעם מדובר בשעת כושר חד פעמית שרק צריך לתת לדמיון להתפרע בה.

הז'קט הצבאי תמיד יעבוד

הז'קט הצבאי תמיד יעבוד

Mix & Match Out, Match & Match In
כבר לא מספיק שיהיה לך פריט דנים או עור אחד בארון. העונה, המראה הכי חם מושג על ידי לבישה של דנים עם דנים,  עור עם עור או כל שילוב של חומריות זהה אחרת. המראה שנוצר עוצמתי, והפריטים השונים ישמשו אותך בנפרד גם עם חלוף הטרנד.

בק טו בלאק בתיאום מלא

בק טו בלאק בתיאום מלא

Words Come Easy
חולצות עם כיתובים הן הדרך הקלה והטרנדית להשיג הופעה עם סטייטמנט טבעי. חולצות הטי הקצרות שמילאו את מדפי הרשתות בקיץ, עוברות הסבה לסווטשירטים עבים ומנחמים שאפשר לחרוש עליהם מבוקר עד ערב.

אם יש לכם מה להגיד, תלבשו את זה

אם יש לכם מה להגיד, תלבשו את זה

Rise and Shine
הטרנד המטאלי ממשיך אתנו גם לעונה הקרה ותופס מקום של כבוד בכל הפריטים העונתיים החמים- ממעילי בומבר, דרך סריגי לורקס ועד נעליים מטאליות צבאיות. אז תרשו לעצמכן לנצנץ.

הבומבר הכסוף שובר שיאים

הבומבר הכסוף שובר שיאים

Sporty Spice
רגלכן לא דרכה בג'ים מאז שנות התשעים? לא נורא. הטרנד הספורטיבי הוא לא רק נחלתן של המכורות לכושר. שילוב של פריטים כמו מכנסי טייץ, קפוצ'ונים, מעילי פוך וטרנינגים יעניק להופעה שלכן טאצ' ספורטיבי קליל שאינו מזיע ממאמץ.

קומפי זון

קומפי זון

That's so 90's
כן, גם בגזרת האקססוריז ניתנת לכן הזדמנות לטעום ללא חשש מהטרנדים הכי חמים של העונה. שרשראות הצ'וקר, כפי שבוודאי שמתן לב, ממאנות להעלם מהמרחב האופנתי וגם אם הייתן מסרבניות הטרנד העיקשות ביותר, הגיע בכל זאת הזמן לתת לו צ'אנס.

שילוב של עור, אוברול וצ'וקר

שילוב של עור, אוברול וצ'וקר

אין כמו דנים על דנים

אין כמו דנים על דנים

קצת גלאם לא יזיק לאף אחת

קצת גלאם לא יזיק לאף אחת

ג'ינס קרעים לעולמי עולמים

ג'ינס קרעים לעולמי עולמים

צילום: דנה קרן
איפור: נועה לוי
שיער : זיו אמסלם
סטיילינג: סיון חימי
ארט: טום רום
*הכתבה נעשתה בשיתוף עם Adika.

השאירו תגובה

 

  • רק תזכרי שעור הוא לא סוג של בד, תלשו אותו בדרך אכזרית מבעל חיים שרצה להמשיך לחיות , בדיוק כמוך.

    מאת: מוחון |‏ 25 בנובמבר 2016 | 07:44
  • מישהו שכח שמדובר בחורף, ובחורף בדר"כ קר…
    מה זה ,
    זה?

    מאת: בין כל מכנסי ה"דפוק אותי" |‏ 25 בנובמבר 2016 | 00:13