ג'ניפר אניסטון חושפת וקייט מידלטון מסתירה

כוכבת חברים לשעבר הלכה על חליפה עם מחשוף עמוק מדי, קייט מידלטון מתכסה במעיל מושלם, אלכסה צ'אנג מעצבת לעצמה את הבגדים וג'ניפר לופז עושה את הבלתי ייאומן ומתברגת אל רשימת המתלבשות הטובות. כוכבות הוליווד עושות את השטיח האדום

מאת  | ‏ 22 ינואר 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט מידלטון, אירוע צדקה בלונדון
מעיל של סרפין

קייט יקירת המערכת, בחרה להתעטף ביום שמשי אך קר בלונדון במעיל מקסים בצבע תכלת. הצבע העדין, הגזרה שיושבת בול, הכיסים הגבוהים והכפתורים המתוקים לא מצריכים שום דבר מעבר. היא נראית כל כך נפלא שאפילו לא ממש אכפת לנו לדעת איזו שמלה היא לובשת מתחת. כמובן שהצהובונים הבריטים החליטו כי הצבע הכחול מסמל את מין היילוד המסתתר מתחת למעיל, וזו דרכה של קייט להודיע לעולם על כך. אנחנו קצת בספק ומחכים למעיל ורוד כדי לאזן את השמועות, או לפחות לחשוב שמדובר בתאומים.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לופז, מסיבה של רשת הטלוויזה פוקס בקליפורניה
קרופ טופ של
SisSae וחצאית שלNoir Sachin & Babi 

למרות כי ג'ניפר לופז נמצאת רוב הזמן בצד הפחות טוב של המדור, הפעם היא הבריקה בלוק מהמם שאי אפשר להישאר אדישים אליו. בניגוד לדרכיה הרגילות, לופז הלכה על מראה סולידי שלא חושף יותר מדי, אבל עדיין מצליח להיראות לוהט ונכון. צבעי הטופ והחצאית מתאימים להפליא, הגזרות מאוזנות נכון בין צמוד לרחב, והנעליים מאריכות את הרגליים באופן מעורר קנאה. אמנם היינו מוותרים על האיפור המוגזם בעיניים, אבל היי, אנחנו לא קטנוניים.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אלכסה צ'אנג, מסיבת ההשקה לקולקציית הקפסולה של צ'אנג עם הלייבל AG DENIM  בניו יורק
חולצה וג'ינס בעיצובה

קצת קשה להגדיר מה צ'אנג עושה בשעות העבודה שלה. האם היא מגישה, דוגמנית, פרזנטורית או סופרת? כעת מסתבר שהיא על תקן מעצבת אופנה, עם קולקציית קפסולה שעיצבה למותג הג'ינסים האמריקאי AG DENIM. לכבוד ההשקה המתוקשרת צ'אנג בחרה כמובן בטוטאלוק בעיצובה עם חולצת משי מכופתרת ומכנסי סקיני ג'ינס, להם שידכה נעליים שטוחות מחודדות שהיינו שמחים לשאול ולא להחזיר. המראה הלבן והצחור הזה מונח בנונשלנטיות אופיינית לצ'אנג, כשרק אודם אדום משמש כאקססורי. מושלם.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אן האת'ווי, אפטר פארטי של סרטה החדש "שיר אחד" בניו יורק
ז'קט של
IRO, חולצה ומכנסיים של Theory

בחורה נוספת שבחרה ללכת על לוק לבן בחורף ינואר מושלג היא אן האת'ווי. בבלייזר אוברסייז, מכנסי 7/8 ישרים ונעלי סטן סמית' של אדידס האת'ווי נראית כמו פיבי פילו, המנהלת הקריאיטיבית של בית האופנה סלין, וזו אגב, אחת המחמאות הכי גדולות שאנחנו יכולים להעניק פה.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמבר הרד, פרמיירת הסרט "צ'ארלי מורדכי" בלונדון
חליפה של ראלף לורן

שבוע אחרי שאמבר הרד היממה אותנו בשמלת וינטג' לבנה של דיור, היא בחרה ללכת על ההפך הגמור לכבוד פרמיירת סרטו החדש של ג'וני דפ אהובה, עם חליפה שחורה וגברית המורכבת מבלייזר צמוד וחתוך במותן ומכנסיים רחבים. השילוב ההו-כה קולי בין המראה האדרוגיני לשיער הנשי והציפורניים האדומות מציג את אחד הלוקים היותר מרעננים שנתקלנו בהם לאחרונה על השטיח האדום.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר אניסטון, טקס פרסי מבקרי הקולנוע בלוס אנג'לס
חליפה של גוצ'י

זוכרים איך ג'ניפר אניסטון נחשבה פעם לאחת המתלבשות הטובות בהוליווד? ובכן, תמו הזמנים היפים האלו. הבחירות האופנתיות שהיא עושה הופכות ליותר ויותר תמוהות ומתאמצות, כאלו שלא מקבלות את חלוף השנים והגיל. ההוכחה היא בחליפה הנ"ל של גוצ'י. מצד אחד, החליפה יפה. הצבע נכון והגזרה מחמיאה. אבל. וזה אבל גדול, המחשוף העמוק בשילוב השרשרת הכפולה פשוט לא מתאימים כבר לאניסטון בת ה-45. רצוי היה ללכת על משהו קצת יותר סגור ומהוגן. אנחנו בטוחים שזה היה יכול להיות יפה ואלגנטי הרבה יותר.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמילי בלאנט, גאלה של IWC  בז'נבה
שמלה של אלכסנדר מקווין

כמה אנחנו אוהבים את אמילי בלאנט וכמה קשה לנו לכתוב את שורות אלו. אבל בלאנט פשוט לא הצליחה עם השמלה הזו. שרוול העטלף הלא ברור נראה לא קשור לשמלה, פס החרוזים נראה כמו סרט של מלכת יופי, וחגורת הבד במותן פשוט לא מתאימה. אם היינו מורידים את כל האלמנטים האלו בלאנט הייתה יכולה להיראות באמת מעולה, כי לס איז מור.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לינה דנהאם, אירוע מגזין אל לכבוד נשים בטלוויזיה בהוליווד
שמלה ונעליים של פראדה

זה נדמה כאילו דנהאם עושה בכוונה למבקרי האופנה. לא באמת אכפת לה מה אנחנו חושבים, וזה בסדר, לא ניקח את זה אישית. אבל מה שכן נגיד זה שגם כשמדובר בפראדה, אפשר לפספס. במבט מקרוב נראה כי השמלה מחמיאה לדנאהם, אבל עומס הפרינט הוורוד מטשטש את הגוף ועושה לנו כאב בעיניים.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גווינית' פאלטרו, תכנית הטונייט שואו של ג'ימי פאלון בניו יורק
חליפה של
אלי סאאב

לא כל כך ברור מדוע גווינית' בחרה להיראות מול מיליוני צופים בחליפת הניוד הזו. הצבע חיוור ולא עובר מסך ותוספת הוולן מקדימה פשוט לא קשורה. אך הכי שוב, היא פשוט לא מחמיאה, ואם היא לא מחמיאה לגווינית', האישה עם הגוף המושלם, היא לא תחמיא לאף אחת.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר האדסון, אירוע צדקה בשיקאגו
שמלה של
Cushnie et Ochs, מגפיים של ג'יאבנטו רוסי

הזמרת זוכת האוסקר, ג'ניפר הדסון, עברה הרבה תהפוכות במראה שלה. היום היא ללא ספק נראית טוב, אבל לא באאוטפיט הזה. למה השמלה קצרה כל כך? למה היא מלאה בחיתוכים? ומדוע היא בחרה בגרביוני רשת עם מגפיים כל כך גבוהים? כל כך הרבה שאלות, מעט מדי תשובות.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה:

קירה סדג'וויק Vs. אמילי ראטאג'קובסקי
שמלה של
SAFiYAA

אולי אתם זוכרים שלפני מספר שבועות הכנסנו את קירה סדג'וויק ההורסת לרשימת המתלבשות הטובות, תודות לשמלה הכחולה והצמודה של סאפייה. ובכן, מסתבר שמישהי כבר לבשה את השמלה הזו בגרסתה האדומה לפני מספר חודשים. הדוגמנית והשחקנית אמילי ראטאג'קובסקי (הזכורה בעיקר מהקליפ Blurred Lines של רובין ת'יק) לבשה את אותה השמלה בדיוק לפרמיית הסרט "נעלמת" בניו יורק בספטמבר האחרון. למרות שבין השתיים יש כעשרים שנות הבדל, שתי הנשים נראות מעולה בשמלה. אבל מי לדעתכם נראתה יותר טוב?

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה