אמאל קלוני בשמלה הכי יפה שהיא אי פעם לבשה

וגם: לילי ג'יימס היא הנסיכה החדשה של השטיח האדום, קייטלין ג'נר מתחזקת, רוני מארה מוכיחה שהיא ערפד, קרי וושינגטון גנבה לשרה את חולצת התחרה השחורה ופנלופה קרוז מתחרה עם בלה חדיד על השאלה הנצחית - מי לבשה את זה טוב יותר? כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 4 פברואר 2016
אמאל, לילי ופנלופה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אמאל, לילי ופנלופה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

לילי ג'יימס, פרמיירת "על גאווה ודעה קדומה וזומבים", לונדון
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לילי ג'יימס היא ללא ספק הנסיכה החדשה ששולטת על השטיח האדום ההוליוודי. יקירת הדרמות התקופתיות של אנגליה עושה את המעבר החלק אל תהילת עולם עם חוש סטייל מפותח היטב שלא מפחד להעז ולשבור מוסכמות, וכל זה נעשה גם באלגנטיות מפתיעה. האאוטפיט בעל שני החלקים הזה של ארדם הוא לא פחות ממופתי. הדקונסטרוקציה שנעשתה לגזרה המסורתית – כולל הבטן המעט חשופה, הכיסים והבד השקפקף, היא בדיוק מה שהיינו צריכים כדי להתעודד בימים חורפיים ואפרוריים אלו.

ניקול ריצ'י, גאלת G'Day, הוליווד
שמלה של אלברטה פרטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות שהשנים עברו, עדיין קשה להאמין שניקול ריצ'י הייתה פעם אחת מהנשים הפחות אסתטיות בהוליווד. הרי איך אפשר לדמיין שמתחת למעטפת הקוליות והגלאם שהיא יצרה לעצמה, הסתתרה פעם וואייט-טראש שנראתה עוד יותר גרוע מפריס הילטון. והנה, אפילו הצבע הסגול בשיער נעלם, ופינה מקום לבלונד זוהר, שנראה פשוט מעולה בשילוב שמלת הסבנטיז הוינטג'ית הזו ומעיל הפרווה המפואר.

רוני מארה, טקס פרסי האקדמיה האוסטרלית לקולנוע וטלוויזיה, הוליווד
שמלה של ז'יבנשי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רוב הסיכויים שרוני מארה היא ערפד. הרי כל הממצאים מצביעים על כך: גוון עורה, החיבה לשחור ולאודמים אדומים כדם והעמידה הסטואית מול עדשות המצלמה. אבל אם חושבים על זה, ערפדים היו מאז ומתמיד ידועים בטעמם האופנתי המשובח, המאופיין בתלבושות תקופתיות ודרמטיות שקצת מזכירות את מה שמארה לובשת כאן. שמלת וולנים מרשימה של ז'יבנשי, שנראית כאילו גנבה לרקדנית פלמנקו לאחר שמצצה את דמה (סתם תיאוריה).

סלמה בלייר, פרמיירת "אמריקה נגד או. ג'יי. סימפסון", הוליווד
שמלה של דרק לאם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זוכרים את סלמה בלייר? כוכבת תחילת שנות האלפיים שכאילו בלעה אותה האדמה? אז כעת היא חוזרת למרכז תשומת הלב עם הופעתה בתור קריס ג'נר(!) במיני סדרה חדשה על משפטו המפורסם של או.ג'יי. סימפסון. לכבוד הקאמבק הגדול שלה היא הוציאה את התותחים הגדולים עם שמלת משי מהפנטת שצריכה להיות בכל פינטרסט של כלה עתידית. שלמות היא לא מילה גסה.

אמאל קלוני, פרמיירת "יחי הקיסר", הוליווד
שמלת קוטור של ג'יאמבטיסטה ואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ונסיים את רשימת המתלבשות הטובות של השבוע עם הזוג הכי הורס בביצה ההוליוודית, הלא הם אמאל וג'ורג' קלוני. ברשותכם נתעלם רגע מנוכחותו של ג'ורג' (אבל היי, פינקנו אתכם בתמונה) ונתמקד בגברת של הבית, שמוכיחה כי היא מפרידה למופת בין בגדי בית המשפט לבין בגדי השטיח האדום. בשמלת מיני קצרצרה ויפהפייה של ג'יאמבטיסטה ואלי, היא מציגה זוג רגליים דקיקות המסתיימות בעקבים כסופים ולוהטים, כשלכל זה התאימה איפור ושיער ללא רבב ובעל שהוא האקססורי המושלם ביותר.

המתלבשות הרעות:

ג'נה דוואן-טייטום, פרמיירת "יחי הקיסר", הוליווד
שמלת קוטור של ראלף אנד רוסו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בניגוד לזוג שסגר את הרשימה הטובה, אלו שפותחים את הרשימה הרעה של השבוע הם ג'נה וצ'נינג טייטום. למרות כי הם פוטוגניים ומושכים ביותר, הבחירה האופנתית של ג'נה לוקה פה בחסר. שמלת הזהב הזו מבית ראלף אנד רוסו נראית כמו עמוד מוזהב במסגד עשיר ולא עושה חסד עם גזרת הפטיט של טייטום. אנחנו היינו שמחים לראות אותה שוב במשהו דומה למה שלבשה לגלובוס הזהב האחרון, שהיה הדבר הכי יפה באותו הערב.

קרי וושינגטון, אירועי Hasty Pudding בהרווארד, קיימברידג'

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תראו מה זה, רק לפני כחודש כללנו את קרי וושינגטון ברשימת המתלבשות הטובות של שנת 2015, ולא התחיל חודש פברואר והיא כבר יצאה לתרבות רעה. בואו נדבר רגע על מה שהולך פה. גברת אוליביה פופ זנחה את השמלות והחליפות הקוקטיות לטובת (או יותר נכון, רעת) אאוטפיט המורכב מכל הטעויות האופנתיות האפשריות. חולצת תחרה שחורה שאפילו שרה נתניהו כבר לא לובשת, חצאית עור שנראית כמו שורטס רחבים של אימהות ניינטיזיות וגרביונים שחורים ואטומים להם שילבה מגפוני בוקרים שחורים. זה לא מחמיא, לא מגניב, ובעיקר לא מתאים לשנת 2016.

פנלופה קרוז, פרמיירת "זולנדר 2", מדריד
שמלת אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון, פנלופה קרוז היא אחת הנשים המרשימות ביותר בהוליווד, אבל אם נהיה כנים רגע, הטעם האופנתי שלה תמיד היה מעט בעייתי. כיאה לספרדייה עם דם חם, יש לה פינה חמה בלב לעיצובים האקסטרווגנטיים של ורסאצ'ה, ונראה שגם אחרי שני הריונות היא ממשיכה עם אותו קו של מאמה לוהטת. אמנם השמלה הספציפית הזו היא לא כישלון נוראי, אבל היא גם לא מוצלחת במיוחד. המראה של הסדין שלא עוטף עד הסוף את שמלת הפאייטים המוזהבת נראה כמו חצי עבודה, או יותר נכון, כאילו השמלה התחתונה נקרעה בדרך לפרמיירה, אז קרוז אלתרה ממה שהיה בחדר בית המלון.

קייטלין ג'נר, כנס Makers, אל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האם קייטלין ג'נר מתחזקת? כי לא הצלחנו להבין את פשר פונצ'ו הטלית שלבשה השבוע. לפי איך שזה נראה, אם הייתה מוותרת עליו, והייתה נשארת רק עם סריג הגולף השחור מתחת, מכנסי הסקיני והמגפונים, היא הייתה נראית הרבה הרבה יותר טוב. לס איז סו מאצ' מור.

קורטני קרדשיאן, מסיבה ב"The Nice Guy", הוליווד
בגד גוף תחרה של
I.D. Sarrieri

צילום:Splash

צילום: Splash

כמו דומינו, בת נוספת לשבט קרדשיאן-ג'נר הידרדרה השבוע לרשימת הרעות. כי מה לעזאזל חשבה לעצמה קורטני כשלבשה את האאוטפיט הזה שנראה כאילו נלקח מארגז תחפושות של חוג ג'אז בשנת 1999? עוד רגע מתחיל להתנגן ברקע השיר Blue  וכל שאר הלהקה תצטרף (לבושות אותו הדבר, כמובן).

קו המשווה:
פנלופה קרוז
Vs. בלה חדיד
שמלה של בלמן

בלה מול פנלופה (צילום: גטי אימג'ס)

בלה מול פנלופה (צילום: גטי אימג'ס)

כאילו לא נטפלנו מספיק לפנלופה קרוז השבוע, השחקנית הבאמת נהדרת הזו הגיעה למעמד הלא נעים שכולן בשלב כזה או אחר מגיעות אליו – קו המשווה. פנלופה לבשה לא מזמן את שמלת בלמן השחורה הזו שמחמיאה לקימוריה הנשיים, אבל מסתבר שבלה חדיד כבר לבשה את אותה השמלה מספר חודשים קודם לכן. בעוד חדיד הלכה על הגרסא הדקה והשקופה יותר, קרוז המהוגנת יותר בחרה בשכבת בד נוספת שמנעה פדיחות פלאשים מיותרות. ועדיין, השאלה נותרת בעינה – מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • מהמתלבשות הטובות רק אמאל התלבשה יפה (במקרה שלה מהממם) ופנלופה התלבשה יפה לא הבנתי למה שמתם אותה במתלבשות הרעות.

    מאת: יעל |‏ 7 בפברואר 2016 | 04:36
  • אישה בת 40 בשמלה של בת 12, ואתם קוראים לזה "יפה"? הסתכלתם לרגע על הפרצוף שלה? נראה לכם מתאים?

    מאת: מישי |‏ 6 בפברואר 2016 | 18:01