קנדל ג'נר עושה את "היפה והחיה"

אבל דווקא לא את בל. וגם: ריהאנה הופכת לבוהמיינית, שרה ג'סיקה פארקר גורמת לנו להתגעגע לשיעורי הבלט, קייט ווינסלט לוקחת אותנו עשר שנים אחורה ומיילי סיירוס מתחרה בלילי אלן על מי לבשה את זה טוב יותר. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

שרה ג'סיקה פארקר, גאלת הסתיו של ניו יורק סיטי בלט, ניו יורק
שמלת קוטור של זוהיר מוראד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שרה ג'סיקה יודעת איך צריך להתלבש להופעת בלט. כמו פרימה בלרינה, כמובן. השמלה עוצרת הנשימה שהיא לבשה השבוע שמה את חצאית הטוטו הקלאסית בכיס הקטן. מדובר בשמלה שהיא התגשמות פנטזיית הילדות שלנו המשלבת בין רקדנית לנסיכה, אבל עם אטיטיוד של מלכת העיר הגדולה. בראבו.

דוטזן קרוס, מסיבת 95 שנים לווג הצרפתי, פריז
שמלה של קלווין קליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

דוטזן קרוס מצאה את הלוק והתפאורה היפים ביותר לתמונה, וכעת יכולה לפרוש מעולם הדוגמנות. הרי מי צריך יותר מאשר שמלת סליפ לבנה ומושלמת של קלווין קליין, שיער בלונדיני אסוף וזוהר ורקע של נרות רומנטיים דולקים בדירה פריזאית עם כל המי והמי של עולם האופנה?

סוקי ווטרהאוס, מסיבת 95 שנים לווג הצרפתי, פריז
אוברול של טמרפלי לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש סיבה שסוקי ווטרהאוס היא סופרמודל מצליחה. כנראה שרק מישהי כמוהה יכולה לשאת בגאון אוברול חרוזים בצבע ירוק, שעל הנייר נשמע כמו רעיון רע במיוחד. אבל על ווטרהאוס זה עובד נפלא. אנחנו מייחסים זאת לקוליות הלונדונית שהיא נושאת עמה, לשיער מעורר הקנאה שלה ולאבזור המדויק שהופך אותה לנסיכת דיסקו לוהטת שלא צריכה שום בראדלי קופר לידה.

ריהאנה, מסיבת 95 שנים לווג הצרפתי, פריז
שמלת קוטור של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם השמלה נראית כמו משהו שקונים בשוק הפשפשים, אבל מדובר למעשה בשמלת קוטור של כריסטיאן דיור, ואנחנו לגמרי אוהבים אותה. אז נכון, היא שקופה, אבל יש בה משהו כל כך שונה מהסגנון הנוקשה של רירי, שאי אפשר שלא לעודד את הפיכתה של ריהאנה לבוהמיינית משוחררת שלובשת שמלות אווריריות, גם אם הן עולות כמו שכר דירה של שנה בתל אביב.

קנדל ג'נר, מסיבת 95 שנים לווג הצרפתי, פריז
שמלה של אוליאנה סרג'נקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ונסיים את המתלבשות הטובות של השבוע בלוק כובש במיוחד של קנדל ג'נר, האחות הנורמלית יותר של המשפחה המפורסמת. שמלת הסטרפלס השחורה עם השוליים הלבנים אולי מזכירה את מקל האיבוק מ"היפה והחיה" אבל קנדל עוברת את המכשול הזה בקלילות יתרה. הודות למיעוט האקססוריז והשימוש הנכון באודם האדום, הסופרמודל נראית זוהרת במיוחד ומציגה סטייל משובח להפליא. עכשיו כל מה שצריך זה שתעביר את השיק זה לאחיותיה.

המתלבשות הרעות:

קייט ווינסלט, פרמיירת "סטיב ג'ובס", ניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון, זו לא השמלה הכי גרועה שראינו, אבל עדיין, קייט ווינסלט הנהדרת יכולה להתלבש כל כך הרבה יותר טוב מזה. משהו בלוק נראה מיושן מדי. אולי זו גזרת האמפיר הנחתכת מתחת לחזה שהייתה פופולרית לפני עשר שנים, או שאולי זה בד התחרה השחור מעל הבטנה הלבנה, שיכול היה להיראות יפה כשמלה שלמה, אבל לא עובד כמקטע בודד. ובואו לא נדבר על הפפיון התמוהה מעל המחשוף, כי אם נתחיל, לא נוכל לסיים.

קיארה פראני, מסיבת 95 שנים לווג הצרפתי, פריז
טופ וחצאית של פאוסטו פוגיליסי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קיארה פראני היא אמנם הבלוגרית המצליחה ביותר בעולם ומגלגלת מילוני דולרים בכל שנה, אבל מסתבר שגם בלוגריות חשובות יכולות להגיע לחלק הרע של המדור. ככה זה שמקבלים הכל בחינם, באיזשהו שלב השיפוט מתחיל להתערער. זה המקרה עם האאוטפיט הימי הזה מבית פאוסטו פוגיליסי, שכיסה את פראני במלא צדפות, כאילו הייתה ונוס של בוטיצ'לי. אז זהו, שוונוס לא נעלה מגפי בוקרים מחרידים, ובעיקר לא הייתה מאופרת בכבדות כל כך. ד"ש מהאופיצי.

אליזבת' מוס, פרמיירת "אמת", לוס אנג'לס
שמלה של הוסמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את אליזבת' מוס אנחנו נורא מחבבים, אבל מודעים לעובדה המצערת כי הסטייל האישי שלה לוקה קצת בחסר. וזה בסדר, קשה להתעלות מעל הסטייל החד פעמי שהיה בסט "מד מן". הפעם, מוס הגיעה בשמלה המושפעת מהסיקסטיז, אבל עושה זאת פחות טוב מהמקור. אנחנו מאשימים את כותפות האוברסייז שהורסות את השמלה האדומה הפשוטה שיכלה להיראות הרבה יותר טוב בלעדיהן.

קארי מוליגן, פרמיירת "Suffragette", לונדון
שמלת קוטור של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נתחיל בברכת מזל טוב לקארי מוליגן שילדה לפני חודשים ספורים את ילדה הראשון, וכעת שבה אל השטיח האדום כדי לקדם את סרטה החדש עם מריל סטריפ. היא נראית מעולה כאמא טרייה, אבל לא הצלחנו לרדת לסוף דעתה עם השמלה האפורה הזו. היא אמנם של שאנל והיא אמנם קוטור, אבל הגזרה לא ברורה והוולנים אייטיזיים מדי. לנו היא הזכירה את השמלה האגדית של קארי בפריז בפרק האחרון של "סקס והעיר הגדולה", רק בפחות יפה.

היילי בולדווין, מסיבת 95 ששנים לווג הצרפתי, פריז
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

די היילי, את מנסה להפוך לג'יג'י חדיד וזה פשוט לא הולך. אפילו שמלת הביזאר הזו של בלמיין לא תשטה בנו. היא פשוט טו מאצ' – השרוול היחיד, הקפלים המרובים ובעיקר, שני הפאוצ'ים על המותן, שוודאי גרמו לכל החברות שלך לבקש שתשמרי להם על הטלפון.

קו המשווה:

לילי אלן Vs. מיילי סיירוס
אאוטפיט של מיו מיו

צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם lilyallen

צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם lilyallen

אפשר להבין למה שתיים מהכוכבות הגדולות של עולם הפופ נמשכו כל כך לאאוטפיט הזה מבית מיו מיו, הידוע בסגנון הצבעוני והמתיילד שלו. השבוע השתיים בחרו במקרה את אותו הלוק המרפרר לאמן הרוחנית, דולי פרטון, ועדיין הצליחו בעזרת אקססוריז שונים ליצור לוק שונה בכל אחד מהמקרים. לילי שילבה לחולצה והחצאית מעיל עור מנוחש, נעלי פלטפורמה ושיער קצר ורוד, בעוד שמיילי אבזרה באוזני ארנב, נעליים צהובות ולשון שברחה מהפה. אז מי לבשה את מיו מיו טוב יותר? לילי או מיילי?

השאירו תגובה