מועדון קרב: מי לבשה את זה טוב יותר, בר רפאלי או אירינה שייק?

שתי הסופרמודלס בקט פייט מהסוג היפה, וגם: ברבי ריהאנה חוזרת לבוורלי הילס, דיאן קרוגר זוהרת בונציה, קייט בוסוורת' גורמת לנו להחסיר פעימה ובנות משפחת קרדשיאן-ג'נר גורמות לנו לתהות מתי יעסיקו סטייליסט מוצלח. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 3 ספטמבר 2015
הטובות, הרעות וכל מה שבאמצע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

הטובות, הרעות וכל מה שבאמצע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

המתלבשות הטובות:

קייט בוסוורת', פרמיירת "90 דקות בגן עדן", אטלנטה
שמלה של
סקיאפרלי

צילום: אינסטגרם katebosworth

צילום: אינסטגרם katebosworth

ונתחיל עם "וואו". אין מספיק מילים בלקסיקון העברי כדי לתאר כמה התמוגגנו מקייט בוסוורת' בשמלת הקוטור הזו של סקיאפרלי. למרות הגזרה והבד המוזהב, היא מצליחה שלא ליפול אל קלישאות נסיכותיות, וכל זה הודות לאורך המדויק המסתיים קצת מעל הקרסוליים, לנעליים האולטרה קוליות ובעיקר, לניחוח הלא מתאמץ שמשרה בוסוורת' על השטיח האדום.

אמה ווטסון, מסיבת עיתונאים לסרט "Regression", מדריד
שמלה של כריסטופר קיין, תכשיטים של רפוסי

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

עוד סטארית הוליוודית שבחרה בשמלה בעלת נפח ונוכחות היא אמה ווטסון. למרות כי הדעות במערכת חלוקות, בסוף הוחלט כי לפיס הזה של כריסטופר קיין מגיע מקום של כבוד ברשימה הטובה. אז כן, הצבעים והגזרה הופכים את השמלה למעט "מבוגרת", אך הסטיילינג העדין של נעלי העקב המינימליסטיות וצמיד הזהב העוצמתי, יחד עם החינניות הצעירה של ווטסון גורמים ללוק כולו להפוך למקסים, אלגנטי ומעורר השראה.

מריה שראפובה, אירוע ספורט של "American Express Rally", ניו יורק
טופ וחולצה של ספורט מקס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מסתר שטניסאיות מעדיפות להשאיר את הצבע הלבן על מגרש הטניס, ובערב להשתולל עם שחור. כך המקרה עם מריה שראפובה, שדי היממה אותנו עם האאוטפיט הזה. הפרופורציות הנכונות בין הטופ למכנסיים, שילוב הטקסטורות המעניין והאיפור והשיער (הכמעט) טבעיים גורמים לשראפובה להיראות כמו הגרסא הבלונדינית של ויקטוריה בקהאם, ואנחנו לגמרי בעד.

אליזבת בנקס, פרמיירת "אוורסט", פסטיבל הקולנוע ונציה
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פסטיבל הקולנוע בוונציה החל הסופ"ש, וזו סיבה מצוינת לנשות הוליווד לעטות על עצמן מראה אירופאי מתוחכם. כך המקרה עם אליזבת בנקס בשמלת השנהב היפהפייה הזו של דולצ'ה וגבאנה. הצבע הענוג, הגזרה הצמודה והמחמיאה להפליא, האבנים הדקורטיביות וכמובן הבלונד הזוהר, הופכים את בנקס לנסיכת העיר השוקעת.

דיאן קרוגר, פרמיירת "אוורסט", פסטיבל הקולנוע ונציה
שמלה של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ובכן, למרות כי רק לפני רגע הכתרנו את אליזבת בנקס הנאווה לנסיכת ונציה, יש לה מתחרה רצינית, וזה רק היום הראשון לפסטיבל. יקירת המדור, דיאן קרוגר, הגיעה אל ערב הפתיחה בשמלה שהיא לא פחות מחלומית. הפאייטים הקטנים המקשטים אותה והשובל המרחף מאחור גורמים לקרוגר להיראות כמו בת דמותה הלנה מהסרט "טרויה" שהשתתפה בו בשנת 2004. וכידוע, הלנה הייתה בעלת הפנים "שהשיקו אלף ספינות", ועם מיתולוגיה לא מתווכחים.

המתלבשות הרעות:

קיילי ג'נר, VMA אפטר פארטי
שמלה של בלמיין

צילום: סלפאש ניוז

צילום: סלפאש ניוז

קשה לעבור משלמות אופנתית כמו זו של דיאן קרוגר אל המראה הנ"ל של קיילי ג'נר, אבל זו המציאות – הטוב והרע חיים יחד, זה לצד זה. אמנם אנחנו די מחבבים את הפאה השחורה של ג'נר א-לה בטי פייג' (למרות כי היא כבר הספיקה להוריד אותה), אבל השמלה השחורה הזו היא מתחת לכל ביקורת. היא צמודה מדי, סאדו-מאזו מדי, ופשוט לא מתאימה לבת 18 (או לכל גיל אחר, כשחושבים על זה).

ריהאנה, השקת הבושם החדש שלה, ניו יורק
שמלה של ויויאן ווסטוודד, נעליים של לובוטין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קבלו את ברבי ריהאנה – כולל שמלת בזוקה, נעליים ורדרדות ושיער של רייצ'ל דוליזאל. אז נכון, נסיכת הפופ הגיעה להשקת הבושם השישי במספר(!) שלה עם אאוטפיט המתכתב עם עיצובו, אבל זה לא תירוץ ללבוש שמלה עשוית צלופן שהושארה על הסט של בוורלי הילס 90210 אי שם בשנת 92.

אלסנדרה אמברוזיו, פרמיירת "אוורסט", פסטיבל הקולנוע ונציה
שמלה של פילוסופי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בזמן שאליזבת בנקס ודיאן קרוגר כבשו את השטיח האדום של ונציה, אלסנדרה אמברוסיו בעיקר עשתה שואו-אוף עם מפת שולחן מחדר האוכל של המלון בו היא ישנה. השמלה התמוהה הזו של פילוסופי נראית בעיקר לא גמורה, כאילו נלקחה מהתופרת עקב חוסר בזמן. מה שהכי נורא זה הבגדים התחתונים שמתחת – גוזיית סטרפלס ותחתוני סבתא שאולי אהובים על רקדניות, אבל פחות מתאימים לשטיח אדום מכובד ומעונב.

ג'וליאן יו, אירוע קוקטייל למועמדי האמי בתחום הכוריאוגרפיה, בוורלי הילס
שמלה של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שג'וליאן יו הושפעה מהמראה הסיני שהוצג בתערוכה "סין מבעד לראי" במוזיאון המטרופולין (זו שלכבודה נערכה השנה המט גאלה) כיוון שיו נראית בשמלה הזו כמו כד חרסינה סיני שאסור לגעת בו פן ישבר. אולי בקונסטלציה אחרת הפרינט היה יכול לעבוד, אבל לא על הגזרה הזו שנראית כמו משהו שקונות טינאייג'ריות אמריקאיות לכבוד הפרום. השילוב של הקלאץ' הלבן יחד עם הנעליים הכחולות עושה את הכל למתאים מדי ולא יצירתי. אנחנו לא עפנו.

קריס ג'נר, קלואי קרדשיאן, קיילי ג'נר וקים קרדשיאן, השקת אפליקציית ג'נר/קרדשיאן, מליבו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מה קורה במשפחה הזו ומדוע סטייל טוב אף פעם לא יצליח לדבוק בה? זו שאלה שאנחנו שואלים כל יום לפני השינה. ואז מגיע הבוקר ושוב ההבנה כי דבר לא ישתנה. הקרדשיאנס עדיין יגיעו להשקות לבושות באופן שערורייתי ויוכיחו את מה שכבר ידוע – כסף לא קונה טעם. בכל אופן, אין צורך להרחיב במה כל אחת לובשת. תוכלו להיווכח בעצמכם כי מדובר בקולקטיב לבוש נורא שאוהב במיוחד צבעי גוף טבעיים. ושחור. ונוצץ. ועקבים. ומחשופים. ומצלמות.

קו המשווה:
בר רפאלי
Vs. אירינה שייק
שמלה של ורסאצ'ה

צילום: אינסטגרם YANIVZADA, גטי אימג'ס

צילום: אינסטגרם YANIVZADA, גטי אימג'ס

בפעם האחרונה שבר רפאלי נאלצה להתעמת עם אירינה שייק הייתה בעקבות ציוץ. אבל אז עברו שלוש שנים וחשבנו שההדורים התיישרו. ולפני כשבועיים זה קרה שוב, בר ואירינה חזרו לזירה. הפעם, מדובר במקרה הקלאסי של מי לבשה את זה טוב יותר. למען ההגינות, נאמר כי שייק לבשה את שמלת הורסאצ'ה הצהובה הזו לפני כחודשיים, במהלך שבוע הקוטור בפריז, בעוד שבר לבשה אותה רק לפני מספר תכניות באקס פקטור. שייק הלכה על שיער אסוף וסנדלי עקב עדינים, לעומת בר, שהלכה על שיער פזור ושופע ומגפיים שחורים מבריקים עד מעל הברך, במראה ברברלה סיקסטיזי. אז מי לדעתם לבשה את זה טוב יותר? בר או אירינה?

השאירו תגובה