גולד דיגרית: מה חשבנו על החליפה המוזהבת של רירי

ביצ' בטר הב מיי ארמני: ריהאנה באאוטפיט מוצלח במיוחד, קים קרדשיאן לא מוכיחה לנו שהיא בהריון, ג'ניפר לורנס חוזרת לשורשים וסנדרה בולוק במחווה מושלמת למיניונים. כל מה שלבשו בהוליווד השבוע + המצטיינת הישראלית

מאת  | ‏ 2 יולי 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP, ספלאש)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP, ספלאש)

המתלבשות הטובות:

סנדרה בולוק, פרמיירת "המיניונים", לוס אנג'לס
שמלה של רוקסנדה, נעליים של רופרט סנדרסון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סנדרה בולוק הקסימה אותנו לחלוטין בלוק השחור-צהוב הזה שכל כולו מחווה למיניונים החמדמודים, אותם היא מדובבת בסרט החדש. בולוק השתמשה בניסיונה בסרטי אקשן והצליחה במשימה כמעט בלתי אפשרית – להתלבש בצורה אלגנטית להפליא עם קריצה ילדותית מבלי להיראות כמו קייטי פרי. השמלה בעלת גזרה מושלמת, הפס הצהוב מוסיף טאץ' אמנותי ונעלי העקב המיניוניות הופכות אותנו לשלולית. סנדרה, שיחקת אותה.

ריהאנה, טקס פרסי המוזיקה השחורה, לוס אנג'לס
חליפה של ארמני

צילום: AP

צילום: AP

ריהאנה, שסיפקה לנו השבוע את מנת המוגזמות והמופרכות לשבת הצליחה דווקא לא רע בכלל בכל הנוגע לבגדים. בטקס ה-BET (פרסי המוזיקה השחורה) ויתרה אמנם על הגעה לשטיח האדום, אך כשעלתה לבמה הציגה את החליפה הכי מוזהבת שראינו, ואיכשהו, זה נראה הרבה יותר טוב מאיך שזה נשמע. רירי נראית נשית ומתוחכמת בחליפה של ארמני, ובעיקר יכולה להוכיח לעצמה שאפשר להיות מגניבה גם עם בגדים.

אמבר הרד, פרמיירת "מג'יק מייק XXL", לונדון
שמלה של אמיליו פוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בכל שטיח אדום שעובר, אמבר הרד מסתמנת יותר ויותר כאחת מבעלות הסטייל השווה ביותר בהוליווד. אמנם שמלת הוולנים האדומה מהווה סיכון ברור להיראות כמו רקדנית הפלמנקו באימוג'י, אבל זה לא קרה, תודה לאל. זה הודות לגזרה המוצלחת של השמלה ולניחוח הקולי שמשרה הרד. אימוג'י Thumbs up.

ג'ניפר לורנס, בדרך לתערוכת "משחקי הרעב", ניו יורק
שמלה של אנטוניו בררדי

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

משהו עובר על ג'ניפר לורנס. בכל צילומי הפפראצי האחרונים שלה נראית לורנס כי היא מתרחקת ממראה "דיור" הקוקטי שאימצה לעצמה בשנתיים האחרונות, ודווקא חוזרת למקורות. לורנס, ששיערה הבלונדי השופע חזר לאורכו המקורי, נראית כמו פרסומת מהלכת לאברקרומבי אנד פיץ', וזה דווקא דבר טוב. השמלה הלבנה הקטנה הזו מחמיאה לגופה ההורס ומקנה לה את מראה "בת השכן" שפרסם אותה מלכתחילה. אולי מדובר בעוד שגעון חולף, אבל בינתיים זה נראה מצוין ואנחנו מפרגנים.

המצטיינת הישראלית:
הילה נחשון, אירוע ביוטי סיטי, תל אביב
שמלה של זאדיג & וולטר

צילום: לם וליץ סטודיו

צילום: לם וליץ סטודיו

איפה הילה נחשון התחבאה כל הזמן הזה? אין לנו ממש תשובה לשאלה הזו, אבל אנחנו כן יודעים שלוק הקאמבק הזה נראה פשוט מעולה. שמלת הכוכבים השחורה של זאדיג & וולטר נראית מרהיב על נחשון הענוגה, ומוכיחה כי שחור לעד יהיה הצבע הכי מוצלח שאפשר ללבוש.

המתלבשות הרעות:

קים קרדשיאן, אירוע "דיילי מייל", קאן
שמלת רשת של לה קוואן סמית'

צילום: ספלאש

צילום: ספלאש

לפעמים יש דברים שאומרים לנו וצריך פשוט להנהן ולהאמין להם, מבלי לחשוב ולהתעסק בהם יותר מדי. זה המקרה עם ההריון השני של קים. מצד אחד, היא אומרת שיש שם בן, מצד שני, היא לובשת שמלת רשת שקופה, שזה מתאים לתקופת ההיריון בערך כמו טיול קולינרי לטוקיו. לא ברור למה היא הייתה צריכה לבחור בלוק הזה, כי אנחנו בוודאי ובוודאי לא היינו חייבים לראות את החזייה והתחתונים המחטבים שלה. את זה היינו שומרים לקנייה.

ג'נה דוואן טייטום, פרמיירת "מג'יק מייק XXL", לוס אנג'לס
שמלה של רים אקרה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אוקיי, אנחנו מודים. יכול להיות שג'נה נכנסה לרשימה בעיקר כדי שיהיה לנו תירוץ להכניס את תמונתו של צ'אנינג טייטום למדור, אבל היי, היא באמת לבושה לא טוב, אז הכל בסדר, אנחנו עדיין שומרים על יושרה עיתונאית. אז מה לא עובד פה? ובכן, גברת דוואן טייטום בחרה באאוטפיט שנראה יותר כמו משהו שנלקח מהסט של "זינה הנסיכה הלוחמת", בעיקר הודות לחותלות הידיים ההזויות שהיא עוטה על זרועותיה. בכל אופן, יש פה יותר מדי טקסטורות כסופות שלא מתאימות זו לזו, וגזרת צווארון הגולף המצוותת אל חצאית מיני רק מוסיפה חטא על פשע.

דמי לובאטו, הקלטת תכנית רדיו, ניו יורק
אוברול של בארדו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לצערנו מדובר פה באחד מקורבנות האופנה היותר גדולים שאפשר למצוא במחלקת המוסר של משטרת האופנה. אנחנו יכולים להבין מאיפה זה בא כי זה קורה ליותר מדי אנשים. דמי קראה איפשהו שאוברול זה הדבר הכי חם לקיץ, וכי כל אחת חייבת לפחות פרינט טרופי אחד בארון. ואז, במעשה נאיבי לחלוטין, הלכה על האופציה הנוחה ביותר – בגד שמשלב את השניים יחד והורג שתי ציפורים במכה אחת. אבל, ופה מונח מוסר ההשכל של הסיפור, היא לא בדקה לעומק האם הוא באמת מחמיא לגופה. ולכן יצאה החוצה בבגד בעל מראה אייטיזי מחריד שלעולם לא היה אמור לחזור למחוזותינו. לסיכום, נקווה כי מדובר במקרה בודד שלא יחזור על עצמו.

קלי רולנד, טקס פרסי המוזיקה השחורה, לוס אנג'לס
Lever קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קלי רולנד, שליש (מוכר יחסית) בדסטניז צ'יילד הגיעה אל טקס פרסי המוזיקה השחורה במראה שאפשר לקטלג רק כ"ברבור שחור – הדור הבא". הלוק הגותי ומלא הנוצות הזה אולי היה עובד בהפקת אופנה אמנותית ואדג'ית, אבל על השטיח האדום זה נראה מוגזם ובעיקר מתאמץ.

קיילי ג'נר, אירוע "דיילי מייל", קאן
שמלה של
Francesco Scognamiglio

צילום: ספלאש

צילום: ספלאש

חדי עין שמו לב כי הלוק הלבן והלא מסתיר הזה של קיילי ג'נר דומה מאוד לשמלת המט גאלה של קים אחותה מלפני כחודשיים. אבל לא צריך השוואה כדי להבין כי מדובר בלוק נוראי ממש. הבד נראה זול במיוחד, שילובי התחרה מזכירים שמלות כלה משנות התשעים, ואה כן, קיילי – רואים לך את כל החזייה והתחתונים, סתם שתדעי.

קו המשווה:

פופי דלווין Vs.לופיטה ניונגו Vs. קיארה פרנגי
שמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מה יש בשמלה הצבעונית הזו של שאנל שגרמה לשלוש מהנשים הכי אופנתיות בעולם להתאהב בה? פופי דלווין, האיט גירל הבריטית, השחקנית הקנייתית לופיטה ניונגו  וקיארה פרנגי הבלוגרית האיטלקייה – כל אחת מהן לבשה בהזדמנות כזו או אחרת את היצירה הפסיכודלית הזו של קרל לגרפלד. אמנם המדור איננו מחובבי השמלה, אבל אי אפשר להאשים אותן ברצון ללבוש פריט פרי עיצובו של גאון דורנו. למרות כי מדובר בשמלה עמוסה בצבעים וטקסטורת, כל אחת אחת מהלובשות אבזרה אותה בצורה שונה ולקחה אותה לכיוון שלה. פופי הלכה על נעליים מטאליות וצמה נערית, לופיטה שילבה נעליים פסטליות ושיער אדג'י, וקיארה מצידה הלכה על הכיוון ההפוך ושילבה סניקרס צבעוניות ותיק פופי. אז מי לדעתכם לבשה את השמלה הכי טוב?

השאירו תגובה