קנדל ג'אנר, אנא למדי את אחיותיך כיצד להתלבש

וגם: סיינה מילר מהממת בראלף לורן, אוליביה פלרמו חוגגת בורסאי, דיאן קרוגר מאכזבת בענק ומריון קוטיאר לא סגורה על עצמה. כל מה שלבשו כוכבות הוליווד השבע

מאת  | ‏ 28 מאי 2015
שחור ולבן לא תמיד מציל מכישלון אופנתי. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

שחור ולבן לא תמיד מציל מכישלון אופנתי. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

סיינה מילר, גאלת amfAR בפסטיבל קאן
שמלה של ראלף לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שגילינו שאת סיינה מילר מלבישה הסטייליסטית ההורסת קייט יאנג, היה זה די ברור שנעוף על השמלה המטאלית הזו שלבשה מילר לקראת הימים האחרונים של פסטיבל קאן. אמנם מילר הפגינה לוקים מרהיבים בכל ימי הפסטיבל, שם הגיעה על תקן שופטת תחרות "דקל הזהב", אבל השמלה הפשוטה כביכול הזו היא אחד מרגעי השיא. הנצנוץ המהפנט, האופן בו היא מונחת בנונשלנטיות על הגוף והבחירה המינימליסטית באקססוריז ותכשיטים הם שהופכים את המראה הזה לאחד הטובים שנתקלנו בהם בשנה האחרונה.

מריון קוטיאר, פרמיירת "מקבת'" בפסטיבל קאן
שמלה של דיור קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לסטייל של מריון קוטיאר הצרפתית יש מצבי רוח משתנים. לעתים, היא נראית כמו אלילה צרפתייה משנות השישים, ולעתים אחרות, כמו קורבן של מלביש/ה שעלעלו יותר מדי בווג ולא ידעו על מה להיסגר. בבכורת סרטה החדש "מקבת'" היא נראית נפלא למדי. השמלה הקטנטנה עתירת אבני החן של דיור מתאימה לנופך הריביירה הצרפתי שאופף את קאן, והיא מצליחה להיראות אלגנטית ומרשימה למרות שהיא קצרצרה נורא. וזה אגב, לא קל בכלל.

קרלי קלוס, גאלת amfAR בפסטיבל קאן
שמלה של טום פורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפעמים אין הרבה מה להגיד מלבד וואו. קרלי קלוס הצליחה לקחת שמלה כסופה ופשוטה למראה, והפכה אותה למפעימה ביופייה. נכון, מדובר ביצירה של טום פורד, אז נגיעת גאונות יש פה, אבל משהו בפשטות הגזרה יחד עם הקולר המתוכשט, הופך את הלוק של קלוס ללא פחות ממושלם.

אוליביה פלרמו, אירוע Martell בארמון ורסאי
חליפה של לה פרלה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה דורש אומץ להגיע לאירוע בארמון ורסאי עם חליפת סמוקינג, אבל לאוליביה פלרמו יש אומץ וברור גם למה. כל בחירה אופנתית שלה היא מחושבת, מקורית ובעיקר, מחמיאה לה באופן מעורר השראה. אורך המכנסיים מדויק כמו שעון שווייצרי, שרוולי הז'קט מקופלים בדקדוק שרק נראה אגבי, הטופ השחור שקוף במידה והנעליים המוזהבות מזכירות שבכל זאת, מדובר באישה שהגלאם הוא נר לרגליה. מארי אנטואנט בוודאי גאה.

קנדל ג'אנר, פרמיירת "נעורים" בפסטיבל קאן
טופ וחצאית של אזאדין אלייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ככל הנראה רק גברת קנדל ג'אנר יכולה ללבוש את האאוטפיט הזה ולהיראות בו טוב. הגובה והרזון שלה מצליחים לשאת בגאון את הטופ הקטנטן החושף בטן שלא אכלה מאז פסטיבל קואצ'לה, וכן את החצאית המקסי הדרמטית שנראית כבדה במיוחד. יחדיו נוצר לוק קולנועי, שלמרות חשיפת הפופיק, נראה אלגנטי במיוחד. קנדל, עכשיו זה מוכח סופית, היא כאן כדי להישאר.

המתלבשות הרעות:

דיאן קרוגר, גאלת amfAR בפסטיבל קאן
שמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא חשבנו שהיום הזה יגיע, אבל הוא כאן, וכל מה שאנחנו יכולים לעשות זה רק לנסות ולהתמודד עמו. אנחנו מדברים כמובן על כך שדיאן קרוגר נכנסה בזה הרגע לרשימת המתלבשות הרעות הודות לשמלה התמוהה של שאנל שלבשה השבוע בקאן. אפילו קרוגר עצמה ידעה כי השמלה לא עומדת להיות כוס התה של כולם ורשמה בחשבון האינסטגרם שלה "אני יודעת שהיא לא תהיה לטעם כולכם, אבל אני מתה על זה! כל כך נמאס לי משמלות נוצצות ושקופות". בעיקרון, צודקת, אבל זה הפיתרון שלך לשמלות נוסח ג'יי לו וביונסה? אנחנו די בטוחים שיש משהו בין לבין, ונשמח להמליץ לך על כמה. נדבר בוואטספ.

פינק, אירוע מגזין Elle באל.איי
חליפת וינטג' של איב סן לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על פניו, ללבוש חליפת וינטג' של YSL זה חלומה של כל פאשניסטה. כנראה בגלל ההתלהבות מהמציאה הוינטג'ית, לא היה אכפת לפינק שהחליפה שלוש מידות גדולות מדי (כולנו היינו שם). כך, במקום להיראות טרה-פריזיאן, פינק נראית כמו הכלאה של מנצח תזמורת מטורף לבין כומר שמעביר דרשה ביום ראשון.

דיטה וון טיז, גאלת amfAR בפסטיבל קאן
אאוטפיט של
אוליאנה סרגיינקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

פרפורמרית הברולסק דיטה וון טיז ידועה בסטייל הנשי שלה, החובק כל קימור וקימור בגוף. השבוע היא לקחה את המראה קצת יותר מדי ברצינות כשבחרה אאוטפיט שאולי צמוד מתחת לחזה, אבל נראה כמו הבלון הפורח בגני יהושוע. אם זה לא מספיק, היא בחרה להוסיף חצאית מתחת, וכל זה עם פרינט שנראה כמו משחק סולייטר. בקיצור, הבחורה נראית כאילו נשלפה עכשיו ממתקן דיסני של "עליסה בארץ הפלאות" וזה לא הגניב אותנו.

מריון קוטיאר, מסיבת עיתונאים לכבוד פרמיירת "מקבת'" בפסטיבל קאן
אוברול של
אוליאנה סרגיינקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כפי שציינו בתחילת המדור, הסטייל של קוטיאר סובל מהפרעה דו קוטבית. כך ביום אחד, היא החליפה מאוברול הפסים של יוסף אל שמלת הדיור שהרמנו לה לפני רגע. שלא יהיה פה ספק. מדובר באחד הלוקים הרעים שראינו לאחרונה. האוברול, שנראה כאילו הגיע מהאייטיז והיה צריך להישאר שם, ארוך מדי על קוטיאר ולכן מתקפל לא יפה על השוקיים, הכיסים יוצאים החוצה ובד המשי לא מגוהץ מספיק. אגב, האם זה מקרי שהאוברול הוא של אוליאנה סרגיינקו, אותה מעצבת שעיצבה את האאוטפיט שלבשה דיטה וון טיז? לא נראה לנו.

ג'יין פונדה, פרמיירת "נעורים" בפסטיבל קאן
שמלה של
סקיאפרלי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמה היינו רוצים לפרגן לג'יין פונדה, אחת מהנשים הכי יפות שראתה הוליווד. היא התבגרה בכבוד, היא שמרה על קלאסה, אבל מבחינה אופנתית? הגיל החל להראות את אותותיו. בעיקרון, אם הייתה מוותרת על השובל הוורוד שנראה כמו אביזר במה של מצעד הגאווה, השמלה השחורה הייתה יכולה לזכות את פונדה בכניסה למועדון המתלבשות הטובות. אבל לא, היא בחרה לכרוך וילון פוקסיה סביב המותן ועוד לגרום למישהו מסכן להרים לה אותו בזמן ההליכה.

קו המשווה:

קיילי ג'אנר Vs. קרולינה קורוקובה
שמלה של בלמיין

קיילי מול קרולינה (צילום: גטי אימג'ס)

קיילי מול קרולינה (צילום: גטי אימג'ס)

הכניסו את הבטן, מדובר בקט פייט צמוד במיוחד. מימין – קיילי ג'אנר בטקס פרסי בילבורד שהתקיים לפני כשבועיים, בשמלת מיני של בלמיין. משמאל – הסופרמודל קרולינה קורוקובה באותה שמלה בדיוק. למען האמת, קיילי ג'אנר יצאה די מעתיקנית, כיוון שקורוקובה לבשה את השמלה עוד ב-2013, בעוד שקיילי הייתה אז רק בעונה 8 של הקרדשיאנס. האם מדובר בהומאז' או בחוסר ידיעה פשוט? אולי לא נדע לענות על כך, אבל בינתיים, ניתן לכם להחליט – מי לבשה את השמלה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • למה לשלם ביוקר ?
    השרות – חו"ל , המשלוח – מהיר , האחריות – ישראלית , המוצרים – איכותיים ובמידות הנכונות , מותגים ומעצבים – יש והמון !

    האתר .. הסטייל …המחירים…
    להיות מיוחדים זה ג'אפ !
    http://jaf.co.il
    מוזמנים לעקוב אחרינו….
    Visit JAF 's profile on Pinterest.

    מאת: חני |‏ 29 במאי 2015 | 13:14
  • בטח שקרולינה!! קנדל ג'נר ניראת כיאלו היא נדחפה בכוח….

    מאת: אורח |‏ 29 במאי 2015 | 12:06