שחקי אותה רזה כמו בקהאם

נעלי ניוד מאריכות רגליים, חגורה יוצרת אשליה של מותן צרה, כחול ושחור זה שילוב מחמיא ומרזה. אנחנו הרי בוחנות את הלבוש של הכוכבות הגדולות באובססיביות, אז במקום לחלק ציונים למה לא ללמוד מהן איך הן מתלבשות כדי להיראות רזות יותר?

מאת  | ‏ 21 אפריל 2015
ויקטוריה. כחול זה מרזה (צילום: גטי אימג'ס)

ויקטוריה. כחול זה מרזה (צילום: גטי אימג'ס)

ויקטוריה בקהאם, קייט מידלטון וקים קרדשיאן: שלוש מגה סלבריטאיות שאף פעם לא מפספסות בכל הנוגע לאיך שהן נראות. כל הופעה פומבית שלהן גוררת מיליוני עיניים מתרשמות, מעריצות ומקנאות, כל מה שהן לובשות (ואנחנו מדברת בעיקר הוד מלכותה מידלטון) טס מהמדפים במהירות האור.

את שלוש הנשים האלה אפשר למקם על סקאלת הדימוי הנשי, כשבקהאם נמצאת בקצה הדקיק והמקלוני, מידלטון אחריה בלוק בריא וחינני שבדרך כלל לא חושף עצמות מיותרות, ולבסוף קים כמובן, מלכת הקימורים הבלתי מעורערת. אנחנו כבר מזמן לא תמימות, ויודעות היטב שכל לוק מעורר קנאה של אחת מהנ"ל הוא תוצאה של עבודת סטיילינג מדוקדקת. אף אחת לא התגלגלה כך מהמיטה. אבל דווקא כאן אפשר בהחלט ללמוד מהסלבס איך לעשות את זה נכון בכל הנוגע למבנה הגוף שלנו.

אחרי שנים של שחור, פרשה לכחול

אחרי שנים של שחור, פרשה לכחול

שלבי שחור וכחול כמו בקהאם
שחור הוא כבר מזמן לא השחור החדש – אין שום דבר חדש בכך שהוא בעל סגולות פלא היוצרות אשליית גוף צרה ודקה יותר. הטוויסט כאן, כפי שהבינה בקהאם בחדותה, אנחנו נותנים לה את מלוא הקרדיט כאן, בכל זאת מדובר במעצבת אופנה מוכשרת, הוא לשלב נגיעות של כחול בתוך הפלטה השחורה. פעם אמרו לנו שמדובר בשילוב אסור, לא פחות, אבל זה היה פעם. בימים אלה השילוב חורך את המסלולים, כמו אצל קלווין קליין למשל, ופריטים בכחול נייבי הופכים חובה בכל ארון. השילוב בינו לבין השחור יוצר צללית חטובה ואלגנטית, מעדכן את הקלאסיקה בזריקת צבע שיקית, והיתרון הגדול של הנייבי הוא היכולת שלו להחמיא לכל גוון עור- רק תשאלו את פוש ספייס.

קייט מידלטון. גם היא הפנימה את עניים הכחול והשחור (צילום: גטי אימג'ס)

קייט מידלטון. גם היא הפנימה את עניים הכחול והשחור (צילום: גטי אימג'ס)

אמצי מונוכרומטיות כמו הדוכסית מקיימברידג'
השילוב בין שחור וכחול שכיח במיוחד גם במלתחתה של האישה האהובה ביותר בבריטניה, והיא כמובן עושה זאת בחכמה אין קץ. אבל יש לה עוד טריק, שהולם במיוחד את מעמדה הנסיכותי. קייט אוהבת להתהדר במערכות לבוש מונוכרומטיות, בגוון אחיד. וגם זה אמנם לא סוד שמור, אבל מדובר בבחירה שתמיד עובדת, תמיד מחמיאה, ותמיד רלוונטית על פי צו האופנה.

מדילטון מציגה: צבעים אחידים ונעלי ניוד שמאריכות רגליים (צילום: גטי אימג'ס)

מדילטון מציגה: צבעים אחידים ונעלי ניוד שמאריכות רגליים (צילום: גטי אימג'ס)

לכי ערומה כמו קים
סתם, לא באמת. למרות שבמקרה של נסיכת הטראש אפשר להתבלבל. במקרה הזה מדובר על ניוד, אותו גוון מבורך שאנחנו כל כך אוהבות, ואנחנו בחברה טובה, כי הגברת קרדשיאן משכללת אותו לדרגת אמנות. גם קייט מידלטון, שבינה לבין קים עובר אוקיינוס גיאוגרפי ואופנתי אוהבת במיוחד את הצבע העירום הזה. נעלי עקב בגוון ניוד, אגב, מאריכות את הרגליים כבמטה קסם.

ערומה? קים? לא יכול להיות (צילום: גטי אימג'ס)

ערומה? קים? לא יכול להיות (צילום: גטי אימג'ס)

ועוד כמה עצות מפתח שהכוכבות מיישמות היטב:
הדקו חגורות: לא צריך להיות טריני וסוזנה כדי לדעת שחגורת מותן יוצרת צללית שעון חול שמחמיאה כמעט לכל אחת. בעונות הקרובות הפריט הופך לאקססורי חובה שמזמין יצירתיות: כרכי אותה סביב סוודר גדול או טי שרט אוורירית, קשרי אותה ברישול, בפפיון, או לפי הטרנד הלוהט על המסלולים כמו חגורת ג'ודו.

אוליביה פלמירו והחגורה המרזה (צילום: גטי אימג'ס)

אוליביה פלמירו והחגורה המרזה (צילום: גטי אימג'ס)

כווני גבוה: הגזרה הגבוהה באה והולכת מעונה לעונה, אבל העניין הוא שהיא תמיד מחמיאה. למעשה היא אידאלית כמעט לכל מבנה גוף. בימים אלה היא גם טרנד רותח, אז בין אם את פאשניסטה צעירה בג'ינס גבוה או אישה בוגרת ואלגנטית בחצאית עפרון מטשטשת בטן הגבוה עובד.

נא להתלבש בהתאם: דעי את הגזרה שלך. חגורות מותן וגזרה גבוהה יחוללו פלאים לבעלות גזרת שעון החול. בעלות מבנה אגסי יראו נפלא בשמלות וחצאיות בגזרת A. מידי ומקסי כל מה שמטשטש את פלג הגוף התחתון ומדגיש את העליון הוא מבורך. עקבים הם מחטב יעיל לכולן, ולא רק סטילטו אימתניים. אסור להמעיט בחשיבותה של חזייה נכונה. ברגע שחזה ארוז היטב, כל פלג הגוף העליון נראה ארוך יותר. אף פעם לא מומלץ לדבוק בצמוד אל תתני לקים קרדשיאן לבלבל אותך, הוא מחמיא רק לעיתים די רחוקות.

והכי חשוב – פרגני לעצמך. אופנה עושים באהבה או לא עושים בכלל.

הכי חשוב תאהבי את עצמך. את זה באמת אפשר ללמוד מגברת קים (צילום: גטי אימג'ס)

הכי חשוב תאהבי את עצמך. את זה באמת אפשר ללמוד מגברת קים (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה

 

  • הכי חשוב שתאהבי את עצמך.. כלומר, רזה רזה רזה!!

    מאת: נטע |‏ 21 באפריל 2015 | 18:53
  • כחול זה מרזה??!! לא לאכול זה מרזה!!

    מאת: אורח |‏ 21 באפריל 2015 | 17:29
  • הכתבה היא לא פחות מאווילית
    "למה לא ללמוד מהן איך הן מתלבשות כדי להיראות רזות יותר?"
    זה אתר שמיועד ברובו לנשים וככזה עליו להתנגד למניפולציות מתעללות הפוגעות בגופן של נשים ובדימוי גופן, ולא להעלות אותם על נס

    מאת: אורח |‏ 21 באפריל 2015 | 16:17
  • לוקחים כתבה שהתפרסמה בווג או באל, מעתיקים אותה, מחליפים את התמונות וVOILLA

    מאת: אורח |‏ 21 באפריל 2015 | 15:58
  • קייט מידלטון היא עם לוק בריא? אולי לפני שנים, לפני החתונה זה היה נכון. מאז שהיא דוכסית הבחורה עור ועצמות. היא פשוט מתלבשת בצורה שמרנית ומכוסה אז זה פחות בולט, אבל חבל שאתם מעודדים את זה.

    מאת: דנה |‏ 21 באפריל 2015 | 15:41
  • טיפים איך להיראות רזה יותר, מה לטשטש בגוף שלך אבל "הכי חשוב תאהבי את עצמך". בכלל אין פה סתירה…

    מאת: H |‏ 21 באפריל 2015 | 15:19