על הברזלים

קיטי הייז בת ה- 17 לא האמינה שהיא תככב על שער של מגזין האופנה CR של קארין רויטפלד בעיקר בגלל הגשר החדש שיש לה על השיניים. תודו שהיא הורסת

מאת  | ‏ 3 מרץ 2015
 קיטי הייז בת ה- 17 עושה היסטוריה (צילום: אינסטגרם)

קיטי הייז בת ה- 17 עושה היסטוריה (צילום: אינסטגרם)

עורכי אופנה אחראים לשים דברים מסויימים בלב הקונצנזוס ולהשאיר אחרים מחוץ למפה. קרין רויטפלד, עורכת האופנה האיקונית (לשעבר) של ווג צרפת החליטה לעשות מעשה ולהציב על שער המגזין שלה, CR, חיוך רחב ופה מלא בברזלים ליישור שיניים, מהסוג שגורם לבני נוער נבוכים להסתובב בפה סגור כבר עשורים רבים.

את השער צילמו קרל לגרפלד ואנתוני מולד, ונראית בו הנערה קיטי הייז, דוגמנית עולה, עם חיוך רחב, ברזלים אופנתיים בצבע כחול ושרשרת ושמלה מבית ורסאצ׳ה שמתחרות על תשומת הלב.

אין ספק שזה שער אחר למגזין אופנה נחשב

אין ספק שזה שער אחר למגזין אופנה נחשב

רויטפלד מצהירה כי השער הזה מבקש לאתגר את התפיסה המקובעת על יופי. ״לאחר שבגליון הקודם שמתי את ביונסה על השער״, מסבירה רויטפלד, ״ידעתי שאין כל דרך להתעלות על כך, ולמצוא מישהי יותר מרשימה מהאישה היפה והמפורסמת בעולם. הדוגמניות שבחרתי להציג בגליון אינן מוכרות, אך יש להן משהו מיוחד שמבדיל אותן מן היתר. לאחת אוזניים גדולות, לאחרת חיוך משונה״.

רויטפלד, דוגמנית בעברה, מסורה כבר זמן רב לנושא דימוי הגוף החיובי בעולם האופנה ובתקשורת, ותומכת מאוד בטרנד המתגבר של שילוב דוגמניות גדולות במסלולי התצוגות הרגילים.

יכולה להפוך את זה לקפיצת מדרגה היסטרית

יכולה להפוך את זה לקפיצת מדרגה היסטרית

הייז בת ה-17 נרגשת מאוד לקבל את כל תשומת הלב החדשה הזו בזכות השער הייחודי. הנערה הלונדונית מדגמנת כבר מגיל 12 ומיוצגת על ידי סוכנות פורד. ״קרין לא סיפרה לי על השער, היא אמרה שיש לה הפתעה בשבילי״, אומרת הייז, ״היא אמרה לכל מי שבחדר שאני על השער, אבל היא אמרה להם בצרפתית. לא הבנתי. ואז היא לקחה אותי לסטודיו וחשפה את השער. הייתי בשוק. לא הצלחתי לדבר. אני מלאת תודה. זה מאוד מרגש עבורי". הייז היא אחות קטנה לשתי אחיות דוגמניות שסוללות לה את הדרך ושומרות עליה.

אמנם הברזלים בשיניים הם אלה שהביאו אותה לשער המיוחל והחשוב הזה, אבל הם גם גרמו לה להפסיד כמה עבודות בדרך. ״לאחרונה היתה לי פגישת קאסטינג מאוד חשובה, וכשיצאתי ממנה הבטתי במראה וראיתי שתקועות לי חתיכות תרד בברזלים. הייתי כל כך נבוכה, מתברר שכולם ראו את זה חוץ ממני״. אז אולי את התפקיד ההוא היא פספסה אבל שער עם הרבה באז היא הרוויחה.

בת 17 וטוב לה

בת 17 וטוב לה

השאירו תגובה