מצאנו את הגרביים שיעשו אתכם מאושרים

ליין חדש של גרביים עם נקודות לחיצה יגרמו לתחושת רוגע, קלילות ובאופן כללי שמחה. בא לכם מצב רוח טוב? תגרבו

מאת  | ‏ 28 פברואר 2015
איך לא חשבו על קודם? גרביים =שמחה

איך לא חשבו על קודם? גרביים =שמחה

בשנים האחרונות יותר ויותר כוכבות מודות בכך שהן נעזרות לא מעט במחטבים תומכים מסוג ׳ספאנקס׳ על מנת להחליק ולכווץ את מה שמתחת לשמלות, ועדיין, כשחושבים על גרבי לחץ, הקישור הראשון בתחום הוא לבתי מרקחת ומוצרים לזקנים הסובלים ממחלות שונות. ליין גרמני חדש של גרביים מקווה להביא את הבשורה גם לצעירים והאופנתיים יותר, ויוצר גרביים וגרבונים צבעוניים שלא רק נראים יפה אך גם מבטיחים ללחוץ ללובשים אותם על נקודות, או מרידיאנים, בגוף, שיגרמו לתחושה קלילה ונפלאה.

הגרביים, שמגיעים מעולם הדיקור והלחיצות הממוקדות, יעזרו ללובשים אותם לחוש נינוחים יותר, אנרגטיים ומאושרים, ללא עזרים נוספים. "אייטמס מ׳ 6" הוא שם הליין, של ׳מדי׳, החברה המייצרת כבר שנים רבות גרבי לחץ רפואיים, מחטבים וגרביים לספורטאים, ושמו ניתן לו על שם הנקודה מ׳ 6, המרידיאן, בעגה המקצועית, האחראי, בקרסול, על כל הרגשות המתוארים לעיל. גירוי הנקודה הזו, המקושרת ברפואה הסינית לטחול, אמור לשפר את איכות החיים הכללית, ולייצר תחושת קלילות.

כל מה שאת צריכה זה גרביונים, החיוך יגיע מיד

כל מה שאת צריכה זה גרביונים, החיוך יגיע מיד

הגרביים מגיעים באורכים וצבעים שונים ואופנתיים, ומגיעים עם הסבר מפורט לגבי אופן גריבתם והנקודות שאמור ההתקן הפנימי שלהם, העשוי צמר, ללחוץ עליהן. משתמשים שבדקו את המוצר טוענים שמדובר בלחץ משמעותי על הרגל, בדיוק כמו במחטבים, ומשתמשת אחת תיארה את החוויה כמו ׳לידה הפוכה׳ אך כן דיווחו על תחושת הירגעות שהופיעה לאחר מספר דקות. קשה היה לנסיינים להכריע האם הגרביים היו אלה שהשפיעו על תחושתם הכללית, אך הם הודו כי נהנו לעשות בהם ספורט ושהם מחממים מאוד ומחמיאים.

״יש כמה נקודות ברגל האחראיות על חילוף החומרים והמרצת הדם״, מסבירה המדקרת מורין קרומי ״אחת מהן היא הנקודה הזו, שמרגיעה את הכבד ומאזנת הורמונלית. גרב כזה ישפיע כמו מסאז׳ על הנקודה הזו בעיקר כאשר עושים פעילות כלשהי והלחיצה נעשית יותר חזקה. המסאז׳ הזה של הנקודה הוא שגורם לנו לחוש קלילים יותר, פחות עצלים ועוזר בתחושה הכללית. שום דבר לא יחליף סגנון חיים בריא ופעילות גופנית, כמובן, אבל לאנשים הכלואים במשרדים, אולי הגרביים האלה יכולים לעזור קצת״.

לא בטוח כמה הם מאושרים אבל בכל מקרה הם מפרסלא בטוח כמה הם מאושרים אבל בכל מקרה הם מפרסמים את הגרביים

לא בטוח כמה הם מאושרים אבל בכל מקרה הם מפרסמים את הגרביים

עושים שמח גם בצהוב

עושים שמח גם בצהוב

הולכת למשרד ליום ארוך וקשה? תגרבי גרביונים

הולכת למשרד ליום ארוך וקשה? תגרבי גרביונים

השאירו תגובה