בחזרה לעתיד: נייקי השיקה נעליים שנשרכות לבד

הכירו את נעלי ה- Nike MAG, זוג הנעליים האייקוני שנשרכות לבד. אם זה נראה לכן מוכר זה בגלל שהם שננעלו על ידי מרטי מקפליי ב"בחזרה לעתיד 2" כשהדמויות ביקרו בשנת 2015. יש עתיד וזה אפילו קצת מרגש

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2015
העתיד כבר כאן. נעלי נייקי המהפכניות

העתיד כבר כאן. נעלי נייקי המהפכניות

אין ספק שלסרטי מדע בדיוני ישנה השפעה לא קטנה על המציאות שלנו, אפילו שנים אחרי שהסרטים יצאו. דוגמא לכך הוא סרט הפולחן הנודע משנת 1989, "בחזרה לעתיד 2", סרטון ההמשך לסרט הסנסציוני בכיכובם של מייקל ג'יי פוקס וכריסטופר לויד. בסרט שהופק על ידי סטיבן שפילברג נראה מייקל ג'יי פוקס המכונה בסרט מרטי מקפליי, נועל נעלי נייקי ייחודיות אשר נשרכות באופן עצמאי. ובכן, אם תמיד חלמתם להיות הבעלים המאושרים של נעלי מקפליי, נראה שחלומכם יכול להתגשם.

רק בינואר השנה עלה טינקלר הטיפלד, אחד ממעצבי נעלי נייקי, על בימת Agenda Trade Show בקליפורניה  וסיפר לקהל הנרגש על השקת נעלי Nike MAG שעוצבו במקור לסרט. מבלי לציין תאריך ספיציפי להשקה, טינקר אישר שהוא והצוות שלו עובדים קשה על עיצוב הנעל עם השרוכים הייחודיים. "יש לי עוד 11 חודשים ושני שלישים משנת 2015", אמר המעצב על פי דיווח של "Nice Kicks", והנה הגיע התאריך המיועד וזה אכן קרה. מיליוני מעריצים של הסרט לא מאמינים שזה קורה להם.

כך נראו הסקיצות ראשוניות

כך נראו הסקיצות ראשוניות

נייקי יצרה טיזרים להשקה כבר משנת 2011 עם סרטון על הנעליים המיוחדות. החברה אפילו הוציאה פטנט עבור טכנולוגיית השרוך (Power Lace). הנעל מכילה כפתור אשר מאפשר שריכה אוטומטית של הנעליים ומערכת שריכה מורכבת אותה תוכלו לראות בלינק.

בשנת 2011 גם השתתפה החברה במכירה פומבית במהלכה נמכרו 1,500 זוגות של נעלי Nike MAG באיביי תמורת סכום אסטרונומי של 5,000 דולר לנעל כשהכסף נתרם לעמותת מייקל ג'יי פוקס לחקר מחלת הפרקינסון, ממנה סובל השחקן. אין ספק שלמרות שמחיר הנעליים לא יהיה זול בכלל, יש המון מעריצים של הסרט שיעמדו בתור כדי להשיג לעצמם פיסת מזכרת מהעתיד.

יא! זה גם זוהר

יא! זה גם זוהר

מתאימות בול לאתלטיק-שיק הטרנדי

מתאימות בול לאתלטיק-שיק הטרנדי

מי צריך שרוכים בכלל?

מי צריך שרוכים בכלל?

מייקל ג'יי פוקס עם הנעליים מהסרט (צילום מסך)

מייקל ג'יי פוקס עם הנעליים מהסרט (צילום מסך)

השאירו תגובה