ריהאנה עולה שלב ומתחילה לעצב

חברת פומה הודיעה על מינויה של הכוכבת בעלת הסטייל הבלתי נשכח למנהלת הקריאטיבית החדשה של המותג. על היופי הזה היא תקבל משהו כמו מיליון דולר לשנה. משמעם זה לא הולך להיות

מאת  | ‏ 17 דצמבר 2014
אני פאקינג ליידי כתבה רירי באינסטגרם על התמונה (צילום: יח"צ)

אני פאקינג ליידי כתבה רירי באינסטגרם על התמונה (צילום: יח"צ)

ריהאנה יכולה להוסיף עוד שורה לביוגרפיה הצבעונית שלה. חברת פומה הודיעה בגאווה כי מינתה את הכוכבת למנהלת הקריאטיבית שאחראית מעתה להשגיח על כל ליין  הנשים, ותצטרף לספורטאים יוסיין בולט ומריו באלוטלי כשגרירת המותג. האמת שהבשורה הזו לא מאוד מפתיעה, כי הרי ידוע שרירי אלופה בלהביא סטייטמנט אופנתי ולא נוהגת להשאיר את הציבור אדיש לבחירות המגוונות והנועזות שלה.

ריהאנה הגיעה למשרדי החברה שבגרמניה אתמול, וערכה ישיבת צוות ראשונה ומרגשת עם מעצבי החברה הבכירים. החוזה עליו חתמה הכוכבת הוא מולטי שנתי, ובמסגרתו אמורה ריהאנה לשמש כמנהלת אמנותית אמיתי שתנווט את הספינה הספורטיבית, ולא רק תנצנץ אליה ממרחקים. אז כמה הולכת לקבל רירי תמורת היופי הזה? אתרי האופנה בעולם משערים שמדובר בחוזה של מיליון דולר בשנה. מעבר לעיצוב, השמועה אומרת שנאסר עליה לנעול סניקרס של חברה אחרת.

מחכים כבר לראות את הפריטים (צילום: אינסטגרם)

מחכים כבר לראות את הפריטים (צילום: אינסטגרם)

ריהאנה לא תתמקד רק בנעליים אלא גם בבגדי אימון, תעבוד על הדגמים הקיימים ותיצור גם דגמים חדשים משלה שיתווספו לקטלוג פומה המכובד. היא גם תצטלם לקמפיין האופנה של החברה לסתיו 2015, והקולקציה החדשה בניצוחה אמורה להגיע לחנויות במהלך השנה הקרובה.

״ההחתמה של ריהאנה היא צעד פנטסטי קדימה עבור פומה,״ אומר ביורן גולדן, מנכ״ל החברה. ״הפרופיל העולמי שלה, הכריזמה והאינדבידואליות, האמביציה שלה, כל אלה עושים אותה לשגרירה מושלמת למותג שלנו. חשוב לנו למצוא פרטנרית טובה לייצוג הנשי של החברה וריהאנה היתה בחירה טבעית עבורנו. אנו מאושרים שהיא איתנו ומצפים לבאות".

חולתמת על החוזה שיגדיל את החשבון בנק במיליון דולר לשנה (צילום: יח"צ)

חולתמת על החוזה שיגדיל את החשבון בנק במיליון דולר לשנה (צילום: יח"צ)

בדרכה למשרדי החברה העלתה רירי כמה תמונות לאינסטוש כשלרגליה נעלי פומה לבנות ואאוטפיט צחור תואם. באחת התמונות מפיעות רק הנעליים עצמן עם ההאשטג של החברה, ובתמונה אחרת כתבה: אני כזאת פאקינג ליידי. בתמונה נוספת חשפה את הלוגו החדש של שיתוף הפעולה: רהאנה x פומה. לפומה כבר יש ידוענית סטייליסטית ומשפיעה בצוות: סולאנג׳ נואלס, שמשמשת כיועצת אמנותית למותג. נשאלת השאלה האם תעזוב עכשיו סולאנג׳ את תפקידה בכח, או שמא היא פשוט עומדת לקרוא לריהאנה הבוסית שלה.

פומה עוברת עכשיו מייקאובר רציני על מנת שתחזור לשחק במגרש של שתי הגדולות, הלא הן נייקי ואדידס, מבחינת היקף המכירות. זה אינו הפלירטוט הראשון של ריהאנה עם עולם האופנה, בעבר היא חברה למאק קוסמטיקה, ג׳ורג׳יו ארמני, בלמיין וגוצ׳י, אלא שהפעם מדובר בזוגיות ראשונה של ממש, שיש לקוות שתסתיים טוב יותר ממערכות יחסים שהיו לגברת בעבר.

מעכשיו לא תראו אותה נועלת נעלי התעמלות אחרים

מעכשיו לא תראו אותה נועלת נעלי התעמלות אחרים

זה כתוב לה בחוזה, אין מותגים אחרים (צילום: גטי אימג'ס)

זה כתוב לה בחוזה, אין מותגים אחרים (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה