הסופרמודלס של שנות התשעים משתלטות על עולם האופנה

נובמבר על שערי המגזינים: נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר וחברותיהן מככבות, אן הת'אווי וג'סיקה צ'סטיין כובשות מתמיד, 12 דוגמנים משתרעים על קאבר אחד והגברת ריטה אורה מחפשת אהבה

מאת  | ‏ 29 אוקטובר 2014
השערים הכי חמים של חודש נובמבר

השערים הכי חמים של חודש נובמבר

ווג טורקיה >> נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר ואווה הרציגובה

הסופר מודלס האגדיות מוכיחות שהן עדיין נראות מושלם בגילאי 40 פלוס (אווה בת 41, נעמי וקלאודיה בנות 44). הדוגמניות של הניינטיז לבושות בצווארוני גולף, עוד פריט מהארכיון של לפני עשרים שנה, ונראות פשוט נפלא.

ווג טורקיה

ווג טורקיה

אל בריטניה והארפר'ס בזאר >> אן הת'אווי

אחרי תקופה ארוכה בה לא שמענו יותר מידי מאן הת'אווי, הבחורה מתקמבקת עם שני שערים וסרט חדש לצד מת'יו מקונוהי. שני הקאברים נעים בין אדום לשחור, על השער של הארפר'ס בזאר אן מופיעה בלוק נשי ורומנטי בשמלה של ארמני ובשער של אל היא לובשת חליפה, גם היא מבית ארמני. בראיון למגזין אל היא מספרת על היחס שלה להיותה סלב. "לא ידעתי איך להתמודד עם תהילה במשך זמן רב, זה הלחיץ אותי. אנשים אמרו לי: 'תהיי עצמך', והרגשתי שאני לא יודעת מי אני עדיין".

אל בריטניה

אל בריטניה

הארפר'ס בזאר

הארפר'ס בזאר

גלאמור ארה"ב, גלאמור גרמניה והארפר'ס בזאר בריטניה >> ג'סיקה צ'סטיין

עם שלושה שערים החודש, ג'סיקה ההורסת מוכיחה מחדש את כוחה בהוליווד. בשער של גלאמור ארה"ב היא מופיעה בשמלה מתוקה של סטלה מקרטני, בגלאמור גרמניה היא נראית ממש כמו דוגמנית בצילום של סנטיאגו ומאוריסיו. אך אין ספק שהשער שלה להארפר'ס בזאר הוא היפה מכולם, בו היא לובשת שמלה של ולנטינו. למרות ההצלחה המטאורית היא מודה בראיון למגזין הבריטי, "בוודאי יש אנשים מסוימים שמרגישים מעולה לגבי עצמם ולא חושבים פעמיים על כל דבר שהם אומרים או לובשים, אבל זו ממש לא אני".

גלאמור ארה"ב

גלאמור ארה"ב

גלאמור גרמניה

גלאמור גרמניה

הארפר'ס בזאר בריטניה

הארפר'ס בזאר בריטניה

ווג בריטניה >> טיילור סוויפט

בלוק בוגר במיוחד ושיער משוך לאחור, סוויפט בת ה-24 מודה בראיון לווג שהיא כבר ויתרה על גברים. "דייטים ולמצוא מישהו זה הדבר האחרון שיש לי בראש", סיפרה. "אני לא יכולה לדמיין איך זה יעבוד עם האופן שבו החיים שלי מתנהלים". בתמונה שצולמה על ידי מריו טסטינו, סוויפט מופיעה עם נמשים שצוירו על פניה ע"י מאפרת. כן, מה שקראתם. "מריו רצה למצוא דרך חדשה לראות את טיילור, הוא רצה לבטא אספקט נוסף לאופי שלה, משהו מאד פרש וספונטני", סיפרה לווג.

ווג בריטניה

ווג בריטניה

ווג יפן וגם אל אוסטרליה >> מירנדה קר

מירנדה קר מסרבת להיעלם משערי הקאברים המפורסמים ביותר בעולם. בצילום של מריו טסטינו היא קבלה את טיפול הגיישה הקפדני בתמונת השער של ווג יפן ואילו באל האוסטרלי צולמה על ידי פטריק שו לבושה בשמלה סמי שקופה של ולנטינו ושרשרת מיהלומי סברובסקי. אגב סברובסקי, מירנדה עתידה להופיע בקמפיין האוסטרלי של המותג היוקרתי בקרוב.

ווג יפן

ווג יפן

אל אוסטרליה

אל אוסטרליה

W>> לארה סטון, קייט מוס ועוד

טוב, זה בכלל לא הגיוני מה שהולך פה. כשאמרנו לכם שדוגמנים ודוגמניות השתלטו על שערי המגזינים החודש, לא תארנו לעצמנו עד כמה זה נכון. בשער של מגזין W שצולם על ידי מרט ומרקוס מופיעים לא פחות מאשר 12 דוגמנים ודוגמניות כשהמפורסמים ביותר ביניהם הם קייט מוס שמופיעה טופלס חבוקה בגופה של לארה סטון, דריה וורבוי ועוד רבים וטובים. אם נהיה לכם חם למרות שהסתיו קרב, זה לא באשמתנו.

 

מגזין W

מגזין W

ואלו כל הדוגמנים והדוגמניות המשתתפים

ואלו כל הדוגמנים והדוגמניות המשתתפים

ווג צרפת >> אדריאנה לימה

הדוגמנית אדריאנה לימה בצילום הורס במיוחד, לבושה כלוחמת יופי בשריון של דולצ'ה וגבאנה. אין ספק שהיא הבחירה המובהקת לגיליון שעוסק כולו ביופי.

ווג צרפת

ווג צרפת

טין ווג >> ריטה אורה

עם חברות כמו סופרמודלס כמו קארה דלווין ולהיט עם איגי אזליה, ריטה אורה הבריטית בדרך הנכונה להצליח בגדול בארצות הברית. כדי להנציח את המומנטום הצטלמה לטין ווג וסיפרה ש"אני חושבת שאנשים נוטים לשכוח שאני רק בחורה בת 23 שרוצה להיות מאוהבת. ולמרות שאני חיה ונושמת את העבודה שלי, אני עדיין רוצה מישהו לצידי". עם זאת, היא באמת לא יכולה להתלונן שכן לא כל בחורה בת 23 נבחרת להיות הפרזנטורית של רוברטו קוואלי לקמפיין הסתיו שלו ולבושם החדש של DKNY, להוציא ליין לקים עם רימל לונדון ולהיות השופטת החדשה של הוויס בריטניה. איפה בדיוק אמורה להכניס גם גבר ללו"ז הזה?

טין ווג

טין ווג

אל ארה"ב >> נשים בהוליווד

הגיליון השנתי של אל ארה"ב המצדיע לנשים בהוליווד. לגיליון ה-21 במספר בחר המגזין נבחרת של נשים מרתקות, והן: אליזבת בנקס, זואי סלדנה, ג'ניפר גארנר, טינה פיי, אנט בנינג, ג'סיקה לאנג, ג'וג'ו מבטרה וברי לארסון. בחירות מוצלחות.

ג'ניפר גארנר לאל ארה"ב

ג'ניפר גארנר לאל ארה"ב

נשים בהוליווד, אל ארה"ב

נשים בהוליווד, אל ארה"ב

טינה פיי באל ארה"ב

טינה פיי באל ארה"ב

השאירו תגובה