האלווין בסטייל: תחפושת משובצת יהלומים ב-1.6 מיליון דולר

לא עוד תחפושת של מומיה מסדין מחורר, בגד גוף משובץ בשבעים אלף יהלומים קטנים יעשה לכם את חג האלוואין (וגם את פורים). ואז מה אם לא ממש תצליחו לנשום

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2014
 תחפושת היהלומים הלא הגיונית

תחפושת היהלומים הלא הגיונית

העניין הזה, שחג ההאלווין נחגג מספר חודשים לפני פורים שלנו, עובד לגמרי לטובתנו. כך אנו יכולים לשאת עיניים בונות לגולה, לשבת רגל על רגל כמו אנה וינטור בשבוע האופנה ולסמן טרנדים ורעיונות מעניינים. במקרה שלהתחפושת שלפנינו, יש צורך גם להשיג כמות לא מבוטלת של כסף.

התחפשות היא מזמן כבר לא עניין לילדים בלבד, אלא רגע אופנתי רציני שהשנה מספקת לנו, ומסתבר שעולם התחפושות למבוגרים עולה כיתה. לא עוד תחפושת מומיה העשויה מסדינים גזורים ותחבושות סטריליות. האלפיון העליון יכול מעכשיו להתחפש ל׳מורף׳,  מעין מומיה מנצנצת, שכל כולה הוד, הדר ויהלומים, זאת תמורת 1.6 מיליון דולר.

זה הזוי כמו שזה נראה

זה הזוי כמו שזה נראה

יצרנית התחפושת, חברת מורף קוסטיומס, יצרה בגד לייטקס צמוד שכל כולו יהלומים. מדובר בסדר גודל של שבעים אלף יהלומים קטנים, וזו הסיבה לתג המחיר המפוצץ. יש רק חליפה אחת כזו למכירה בכל העולם, וכעת היא נעולה תחת שמירה כבדה בלונדון, מחכה לאדם הנכון שיחליט שהוא מוכרח להתהדר בה בחג הקרוב. וכן, יש בהחלט סיכוי שזו תהיה ליידי גאגא. המותג מציג גם תחפושות פחות יקרות למבוגרים, בסביבות השישים דולר, אך הן הרבה פחות מנצנצות, וסטנדרטיות בהרבה.

אגב, אם כבר שלפתם את כרטיס האשראי ואז שאלתם את עצמכם, רגע, אבל איך אפשר לראות דרך המסיכה הזאת? זו לגמרי שאלה במקום. גם המסיכה כולה מלאה ביהלומים, ובעל החברה, גרגור לוסון, מאשר כי אי אפשר לראות דרכה. ״אבל אם תגלגלו מטה את החלק של הראש,״ הוא מציע, ״עדיין תהיו מכוסים בתשעים אחוז מהיהלומים.״ תודו שהוקל לכם. ״היופי של התחפושת הוא בכך שהתחפושת מציעה אנונימיות ללובשיה, הם הופכים לבלתי נראים, וכל מי שיפגוש אותם יחשוב שזה הדבר הכי מגניב אי פעם״.

 אין ספק שאתם תהיו הכי נוצצים בערב

אין ספק שאתם תהיו הכי נוצצים בערב

השאירו תגובה