מצעד שמלות הכלה הלא רגילות

מגזין ווג בחר את עשר השמלות כלה הלא קונבנציונליות היפות ביותר בשבוע האופנה לשמלות כלה שהתקיים בניו יורק – וביניהן שמלה של מעצבת ישראלית. לא קונבנציונלי זה השחור החדש

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2014
לא עוד קצפת וטול

לא עוד קצפת וטול

אחרי שהסתיימו שבועות האופנה המסורתיים סביב העולם, החל בניו יורק "שבוע הכלות" המציג את כל הטרנדים הבאים בעולם החתונות. מדובר בסוג של גן עדן לנישאות שביננו, או לרומנטיקניות בלב, שלא יכולות לעמוד מול שמלת תחרה לבנה. אתר ווג בחרו את עשרת הכלות הלא קונבנציונליות המוצלחות ביותר לעונת החתונות הקרובה. הרשימה כוללת גם את ענבל דרור, מעצבת ישראלית שהציגה שם.

אחרי חודש סוער וקונטיננטלי של ארבעת שבועות אופנה, הפאשניסטות ועורכות האופנה של המגזינים הגדולים חזרו למשרדיהן ופינו את המדרכות לעורכות האופנה של מגזיני החתונות וכלות עתידיות שרק מחכות להניח את עיניהן על השמלה הלבנה המושלמת. שבוע הכלות, המתקיים זה בניו יורק הוא המקום לראות ולהכיר את מה שעומד לשלוט בעונת החתונות הקרבה.

השמלה המדוברת של המעצבת הישראלית ענבל דרור

השמלה המדוברת של המעצבת הישראלית ענבל דרור

כמו שתעיד כל אחת שעברה יום מדידות, שוק שמלות הכלה מתרחב באופן תדיר עם בדים, סגנונות וגזרות חדשות. השוק הישראלי הוא גם אחד הפורים בעולם ולכן מעצבים רבים מנסים לקבל חשיפה בינלאומית. הרעיון הוא להציג את השמלות המקוריות שלהם, במיוחד כאלו המצליחות להתרחק ממראה הקצפת אל מראה מעודן ורומנטי.

הנציגות הישראלית היא המעצבת ענבל דרור, כוכב נוסק בעולם שמלות הכלה בארץ ועכשיו גם מחוץ לישראל. השמלה המלכותית של ענבל דרור, החושפת הרבה אבל מסתירה את מה שצריך, עם בד משי ושסעים גבוהים במיוחד, בד קרושה עם חרוזי סברובסקי ושיפון שקוף בעצם החזה והזרועות. אל המסלול שלחה דרור את הדוגמניות עם כתרים רומנטיים ומעודנים, כיאה לטרנד.

חליפה של בושארה ג'ראר

חליפה של בושארה ג'ראר

לכלה שרוצה להראות לכולם מי לובשת את המכנסיים בבית. וסט ארכיטקטוני ומכנסי פנסים על זמניים של בושארה ג'ראר.

שמלה של קרולינה הררה

שמלה של קרולינה הררה

שמלת סטרפלס בצבע שנהב עשויה תחרה ורקמת חרוזים, עם שובל מלכותי ועליונית רומנטית וחסודה של קרולינה הררה.

אאוטפיט של דלפין מניווה

אאוטפיט של דלפין מניווה

לוק יוקו אונו מהסבנטיז של דלפין מניווה, המורכב מג'קט עם עיטורי פרוות שועל לבנה, מכנסיים בטקסטורת קווילט, מגפוני אסקימוסים וכובע בוהמייני, לכלה המתכננת להתחתן באתר סקי בצרפת, או לחלופין, בחרמון.

שמלה של מרקזה

שמלה של מרקזה

שמלה באורך מידי של מרקזה, המותג האהוב על נשות הוליווד. הגזרה המעט מנופחת, בד המשי הבוהק והוולנים עשויי שיפון מזכירים לנו דווקא את שמלת הברבור הידועה של ביורק לטקס האוסקר בשנת 2001.

שמלה של נים קאהן

שמלה של נים קאהן

לחתונת צהרי יום שישי, שמלת המיני של המעצב האמריקאי-הודי נים קאהן, המורכבת למעלה מחרוזים ומחשוף V ובחלקה התחתון מעוטרת נוצות יען.

שמלה של אולג קאסיניף

שמלה של אולג קאסיניף

שמלת פיפטיז קלאסית ומלאת שיק של המעצב אולג קאסיניף המורכבת מקרופ-טופ תחרה עם צווארון סירה בחלקה עליון, וחצאית פעמון מסאטן המעניקה נפח, מבלי להיות קצפתית.

מעיל (שמלה) של תיאה

מעיל (שמלה) של תיאה

לכלה שלא רוצה להתקרר, מעיל שהוא שמלה, עשוי טוויד ורקמת חרוזים בעבודת יד עם קולר שאל עשוי סאטן של המותג תיאה (THEIA).

שמלה של וורה וואנג

שמלה של וורה וואנג

גרסאת השמלה הלבנה הקטנה של וורה וואנג, המעצבת שהיא חלומה של כל כלה. עשויה תחרת בד שנטילי, צמודה במותן ומלאת בד בחלקה התחתון והקצר.

חליפה של ויקטוריה קירייאקידס

חליפה של ויקטוריה קירייאקידס

בהמשך לטרנד הספרדי שהציגו דולצ'ה וגבאנה בקולקצייה האחרונה שלהם, גם החליפה הזו של ויקטוריה קירייאקידס מציגה מראה מטאדורי מלא עוצמה ונוכחות, לכלה שרוצה את כל הפוקוס ביום הכי חשוב שלה.

השאירו תגובה