מעורר תיאבון: שמלה שעשויה כולה שוקולד

בעוד רובנו מנסים להוריד את המשקל כדי להשתחל לתוך שמלות ערב או כלה, ישנה שמלה אחת שדווקא תדאג לעלות לכם בהרבה קלוריות. במשך שלושה חודשים יצרה מעצבת תלבושות זוכת פרסים שמלה מיוחדת שמשקלה 60 קילו שוקולד איכותי

מאת  | ‏ 19 אוקטובר 2014
    60 קילוגרמים של שוקולד. אפשר ביס?

60 קילוגרמים של שוקולד. אפשר ביס?

קרוליין מק'קל, מעצבת התלבושות של סדרת המופת "אחוזת דאונטון" שיתפה פעולה עם השוקולטייר סטפן ברודרר ואמן המזון פול וויין גרגורי כדי לספק את הדחף שלכם למתוק. התוצאה: שמלה מעוררת תיאבון עשויה שוקולד איכותי וטעים במיוחד.

השמלה הוצגה במסגרת שבוע השוקולד בבריטניה שהתקיים בימים האחרונים עוצבה על ידי מק'קל, זוכת פרס הבאפט"א על עיצוביה לסדרה, שלא שכחה את מקורותיה ועיצבה את השמלה, איך לא, בסגנון שמלות "דקו" של שנות ה-20.

עם מחוך משוקולד מריר וחצאית עטירה בשכבות שוקולד חלב, לבן ומריר, היצירה הטעימה גם כוללת ריבועי שוקולד שיוצרים צווארון גיאומטרי מיוחד.

שמלת השוקולד של קרוליין מק'קל

שמלת השוקולד של קרוליין מק'קל

על השמלה שזכתה לכינוי "דקו דיאמונד" (“Deco Diamond”) עבדו היוצרים במשך שלושה חודשים והיא שוקלת 60 קילו שוקולד לינדט איכותי. "לקחת השראה מתקופה כל כך סטייליסטית ופורצת דרך ולהשתמש בסמל היהלום של Lindt Excellence כדי להגשים את העיצוב שלי היה אתגר מרתק ובהחלט משהו ראשון שעשיתי בקריירה שלי", סיפרה מק'קל לאתר "מטרו". "האלגנטיות של שנות ה-20 מתאימה לתחכום של המותג באופן מושלם".

השוקולטייר ברודרר הוסיף בראיון ל-Express, "עוד בסקיצות הראשונות ידענו שיש לנו את השילוב המושלם בין עיצוב אופנה וגסטרונומיה".

    "השילוב המושלם בין אופנה וגסטרונומיה"

"השילוב המושלם בין אופנה וגסטרונומיה"

השאירו תגובה