האנשים הכי אופנתיים שאתם לא מכירים

הם לא סלבס ולא מופיעים על המסך או בהשקות, אבל אופנה מבחינתם זה החיים, ואלו שלהם מלאים בסטייל ובשיק. אנשי תעשיית האופנה בוחרים את האנשים הכי פאשן שהם מכירים

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2014
האנשים האופנתיים שאתם חייבים להכיר

האנשים האופנתיים שאתם חייבים להכיר

לצד השמות המוכרים בזירת האופנה המקומית, שידועים בזכות סגנון אישי בולט ובעל אמירה, פועלות בינינו לא מעט דמויות מעניינות שמזינות בשקט ובהמון סטייל את המארג האופנתי הדינמי המתקיים בארץ. על מנת לאפשר הצצה לעולמן הסגנוני ולשאוב מהן השראה, פנינו אל אושיות אופנה מקומיות וביקשנו מהם לספר לנו על האדם הכי אופנתי, צבעוני ומסקרן שהם מכירים.

מיטל כץ (צילום: אינסטגרם)

מיטל כץ (צילום: אינסטגרם)

מיטל כץ, בעלת בוטיק "הלנה"
צלמת האופנה והסטייליסטית תמר קרוון בחרה במיטל כץ: "למיטל יש סטייל נדיר, מעורר השראה ובעיקר לא מתאמץ. כל מה שהיא לובשת נראה נפלא והיא היחידה שכל מה שהיא לובשת בא לי מיד גם. הכרנו בבוטיק שלה, הייתי ביום איסופים להפקת אופנה, לא הכרתי את החנות ונכנסתי כי חלון הראווה נראה מפתה במיוחד. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. מיטל שאלה אם אני תמר קרוון ושהיא מאוד מעריכה אותי ואני שאלתי אם היא מוכנה להיות חברה שלי. מאז הפכנו למשפחה. אגב, אפילו ליותם בנה בן השלוש יש סטייל מטורף".

מיטל כץ בתגובה: "קשה להגדיר את הסטייל שלי אבל אני משערת שההגדרה הכי מדויקת מבחינתי תהיה ללבוש בגדים שמוציאים אותי מהשגרה האפרורית וכוללים צבעים, הדפסים וגזרות מיוחדות".

נועה רביב. בתצוגת הגמר שלה (צילום: רפי דלויה)

נועה רביב. בתצוגת הגמר שלה (צילום: רפי דלויה)

נעה רביב, מעצבת אופנה בוגרת שנקר
אתי רוטר, מנכ"ל משותף בחברת "קסטרו" בחרה בנעה רביב: "את נעה פגשתי לראשונה לפני מספר שנים, כשהייתה חברה ב'דירקטוריון האופנה של קסטרו': קבוצת צעירים תל אביביים, מובילי דעת קהל ואוהבי אופנה, שליוו אותנו בקסטרו במהלכים שונים. היא הייתה אז סטודנטית בתחילת דרכה בשנקר, אך טרם נחשפתי אליה באופן מקצועי, אלא רק דרך נוכחותה והופעתה. אומרים שאופנה מתחלפת, אבל הסגנון הוא נצחי.  וזה בדיוק מה שקרה לי עם נועה, הסגנון שלה הוא עניין בלתי נפרד מאישיותה: צנועה, קורנת, מחייכת. מלאת טעם טוב ועידון. מאוחר יותר, כשהייתה סטאז׳רית בקסטרו גיליתי גם עד כמה היא מוכשרת עם כתב יד מובהק, בוגר שעוד נכונו לו גדולות. השנה היא הציגה את קולקציית הגמר שלה, "Hard Copy", ובפינאלה- כשנעה יצאה יד ביד עם הדוגמנית שלה, מחייכת וקורנת לבי התמלא גאווה. אני בטוחה שעוד נשמע עליה רבות".

נעה רביב בתגובה: "מגיל מאד צעיר אני אוספת פריטי לבוש ואביזרים מתקופות שונות ומרחבי העולם ונהנית לחבר ביניהם וליצור שילובים בלתי צפויים. אני אוהבת ללבוש דברים נשיים וחשוב לי שהמראה הכולל יהיה נקי ונוח. אופנה בשבילי היא אמצעי תקשורת ואני חושבת שהבחירות היומיומיות שאנו עושים מול ארון הבגדים משפיעות על חיינו באופן נרחב בהרבה מכפי שנוטים לחשוב".

מעין גולדמן (צילום: אינסטגרם)

מעין גולדמן (צילום: אינסטגרם)

מעין גולדמן, סטייליסטית וכתבת אופנה
מעצבת האופנה דורין פרנקפורט בחרה במעין גולדמן: "מעין היא אייקון אופנה. היא בורכה ב'חיישני עתיד' לא רק בסגנון הלבוש שלה אלא גם בעבודתה כסטייליסטית וככותבת בכתב העט האינטרנטי "אלכסון". אנחנו עובדות יחד בצילומים ותצוגות מאז קיץ 2007, שנות דור במושגים של עולם האופנה. השקט, האלגנטיות, הפתיחות בה היא מעניקה אמירה משלה לכל בגד אותו היא בוחרת ללבוש, בכולם מעין נראית שקטה ומפוסלת. גולדמן היא ההוכחה שהלובשת היא זאת שעושה את הבגד ומעניקה לו פרשנות משלה".

מעין גולדמן בתגובה: "בנוגע לסטייל אישי, נדמה לי שכבר השלמתי עם העובדה המצערת שאין בדיוק דבר כזה. בתקופה האחרונה, למשל, אני קונה הרבה פחות, מעדכנת את המלתחה לעיתים ממש רחוקות, ולובשת בעיקר בגדים נוחים. ברור לי שזה לא עניין פרטי אלא הסתנכרנות עם אחד התדרים של הרגע כך שלא אוכל ממש לקחת קרדיט על כך. המזל הגדול שלי הוא שחלק משמעותי מאותו ה"תדר" הזה, במקרה שלי, הוא דורין פרנקפורט. היא אחת הנשים והמעצבות, שההכרות רבת השנים איתה והעבודה המשותפת ייצרו את המסלול האופנתי שאני צועדת לאורכו".

פיי ג'קיטה (צילום: אינסטגרם)

פיי ג'קיטה (צילום: אינסטגרם)

פיי ג'קיטה, דוגמנית
סיביל גולדפיינר, בעלים ומייסדת "קום איל פו", בחרה בפיי ג'קיטה: "הכרתי את ג'קיטה במהלך צילומים. היא כבשה את ליבי ברגע. פיי היא דוגמנית ישראלית בת למהגרים מקונגו ובחורה בעלת סטייל לא מתפשר שמסתובבת בעולם ונראה שהיא ממצה את החיים. הסגנון של פיי מאוד מדבר אליי כי ככל הנראה היא שלמה עם הגוף שלה ועם המראה שלה. היא לא מנסה להתנחמד עם כל מיני טרנדים חולפים ויש בסגנון שלה משהו על זמני".

פיי ג'קיטה בתגובה: "אין לי סגנון מסוים ואני אוהבת להתלבש על פי מצב הרוח שלי. יש ימים שאני במוד ללבוש משהו נועז וסקסי ויש ימים שאני במוד פשוט של מראה זרוק או ספורטיבי. אני חושבת שכל הסגנונות הללו מבטאים כל מיני צדדים באישיות שלי והם אלו שהופכים אותי למה שאני. אני מנסה לגוון כמה שיותר ואני תמיד פתוחה להצעות כדי לשפר את המראה שלי".

לירוי שופן (צילום: שרבן לופו)

לירוי שופן (צילום: שרבן לופו)

לירוי שופן, עיתונאי ואיש תוכן
מעצב האופנה רונן חן בחר בלירוי שופן: "הכרתי את לירוי במסגרת העבודה. נפגשנו לא מעט פעמים בהזדמנויות שונות. קשה לפספס את לירוי, אפילו אם הוא יהיה בחדר מלא באנשים יבחינו בו מיד וזה כמובן מהסיבות הנכונות. הוא תמיד מוקפד בלבושו ואף פעם לא נראה כאילו סתם זרק עליו משהו. הלבוש שלו אף פעם לא צעקני או מנקר עיניים, אלא תמיד מאד אופנתי ומדויק. גם בעין בלתי מזוינת אפשר לראות שהוא משקיע. בכל פעם ששאלתי אותו מה הוא לובש, אלו היו פריטים מבתי אופנה נחשקים כמו: קום דה גרסון או אקנה. תמיד עכשוויים מאד אבל לגמרי קלאסיים".

לירוי שופן בתגובה: "זה מחמיא שמעצב מנוסה כל כך מצביע בחיוב על סגנון אופנתי כזה או אחר. מהו הסגנון האופנתי שלי? כמו קלישאת האופנה השחוקה ביותר, הדבר המוצק היחידי שאני יכול לומר זה שהוא משתנה לפחות פעם בשנה ושתיעוב של סגנון כזה או אחר הופך לאהבה מטורפת וחוזר חלילה. אני חושב שגמישות סגנונית, יחד עם משיכה עזה אל הטעם הרע (היי, ז'קט מנומר), היא דבר הכרחי לאנשים שאוהבים אופנה. זה, וכמובן כל בושם של הרמס".

מיטל וינברג אדר

מיטל וינברג אדר

מיטל ויינברג אדר, צלמת, בלוגרית ויועצת אופנה
הילה רהב, מנכ"ל משותף "רהב תקשורת ויחסי ציבור", בחרה במיטל ויינברג אדר: "למיטל יש שלווה ונוחות שמלווים את הנוכחות שלה. זה נכון גם לגבי הבחירות האופנתיות שלה. הסטייל שלה מאופק אך מדויק, היא שומרת על מראה קלאסי ולא מאובזרת יתר על המידה. היא תמיד נראית מאוד נינוחה בפריטים שהיא בוחרת ולעיתים למרות גובהה, היא לא חוששת ללכת עם עקבים, ועם זה אני מזדהה. הזהות האופנתית שלה לא מאופיינת במותגים ונראה שהיא משלבת פריטי מעצבים ורשתות בצורה הרמונית שיוצרת לוק שייחודי לה בלבד. האיפור שלה תמיד עדין במראה נקי, רענן וטבעי וכך גם השיער. מיטל מאוד אצילית הן באישיותה והן בחיצוניותה ונועם הליכותיה תואם את סגנון לבושה".

מיטל ויינברג-אדר בתגובה: "בשנתיים האחרונות הקניות שלי הפכו למדויקות מאוד. אני משקיעה כסף בקניית פריטי בייסיק איכותיים וקונה פריטים טרנדיים יותר (שאני יודעת מראש שהם פחות על זמניים) ברשתות. באופן כללי, בכל מה שקשור לבחירות האופנתיות שלי, אני טיפוס שמתייחס יותר לגזרות, צלליות וקו המתאר של הגוף. אני מאוד מתחברת לחומרים שונים ואוהבת מאוד להשתמש בצבע בשילובים נכונים. אקססוריז ודיטיילים פחות מייצגים אותי אלא השילובים הנכונים בין הטי שירט, החצאית והנעל הנכונה. חשבון האינסטגרם שלי  והבלוג החדש שרק נפתח, משמשים עבורי ככרטיס ביקור מדהים בין שמדובר בפתרונות שאני מספקת עבור חברות אופנה ולייפסטייל ובין בבניית מותג התיקים שלי abg".

מיכל עזר

מיכל עזר

מיכל עזר סטיין, בלוגרית אופנה
מגישת תכנית הבוקר של רדיו תל-אביב ופרנזטורית של קניון רמת אביב, דפנה לוסטיג בחרה במיכל עזר סטיין בעלת הבלוג stripesandpearls: "יש לי היכרות אישית עם מיכל, היא אחותו האהובה של אסי, שמגיש איתי את תכנית הבוקר ברדיו וגם חברי הקרוב. אבל מעבר להיכרות ביננו, אני מוצאת שהבלוג של מיכל, ממש כמוה, נעים, אסתטי, מקיף, כיפי והכי חשוב – מלא בסטייל. כשלא יוצא לי לפגוש אותה באירועים ותצוגות, אני תמיד יכולה להיכנס לבלוג ולפגוש אותה דרכו וזה תמיד תענוג".

מיכל עזר סטיין בתגובה: "אופנה מבחינתי, מבלי להישמע קלישאתית, היא הזדמנות להביע את עצמי באמצעות בחירות אופנתיות ועל הדרך להרגיש נפלא עם התוצאה המתקבלת. אחרי הכל, לאאוטפיט הורס יש השפעות דומות על המצב רוח, כמעט כמו שיש לאנדרופינים. הסגנון שלי נע בין קלאסי לאורבני ושילוב של שניהם ביחד. הארון שלי מורכב בעיקר מפריטים שאני קונה ברשתות ושל מעצבים ישראלים כמו סאמפל ודורין פרנקפורט. האהבה העצומה שלי לאופנה וההכרה בחשיבות שיש לה על חיינו הביאה אותי להחלטה לפתוח את בלוג שלי כאמצעי שיאפשר לי לחלוק את האהבה והידע עם עוד אנשים. אנשים לפעמים מסתכלים עלי בתמיהה על הצעד שהחלטתי לעשות בגיל מבוגר יחסית ועוד עם שני ילדים, אבל אין לי ספק שזאת הייתה ההחלטה הנכונה".

ליאור דונסקוי (צילום: אינסטגרם)

ליאור דונסקוי (צילום: אינסטגרם)

ליאור דונסקוי, סטייליסטית ובלוגרית
עדי רונן, שותפה וממייסדי אתר שופינג האופנה Adika, בחרה בליאור דונסקוי סטייליסטית ובעלת הבלוג Fields of style: "ליאור היא איט גירל אמיתית עם סטייל הורס שהיא מביאה מניו יורק לארץ הקודש. היא סופר מגניבה ותמיד מפתיעה, מוכשרת ויודעת לשלב בין סגנונות כשכל לוק שהיא מרכיבה מדויק ותמיד עובד. לליאור יש גם חשבון אינסטגרם מרגש ששווה לעקוב אחריו ובכלל מדובר בבחורה הורסת".

ליאור דונסקוי בתגובה: "הסטייל האישי שלי הוא לרוב אורבני. אני אוהבת לשלב פרטי יום יום עם פריטים  מיוחדים שאני מוצאת בשווקים וחנויות. אני מכורה למציאות ומאז שעברתי לניו יורק החלה לי התמכרות קלה לנעלי סניקרס וכובעים. אופנה היא חלק גדול מהחיים שלי, עברתי לניו יורק אחרי שעבדתי כסטייליסטית בארץ כמה שנים, כדי ללמוד אופנה וכדי להתמחות בחברה שעובדת בשבועות האופנה. את חשבון האינסטגרם שלי אני מעדכנת מידי יום בדברים חדשים שרכשתי או שראיתי ושם באמת ניתן לראות איך אופנה משתלבת בחיי היום יום שלי".

אניה מרטירוסוב (צילום: אינסטגרם)

אניה מרטירוסוב (צילום: אינסטגרם)

אניה מרטירוסוב, דוגמנית
רותם סלע, דוגמנית וכיום פרזנטורית רשת SCOOP, בחרה באניה מרטירוסוב: "במהלך שיטוטי באינסטגרם, אני תמיד מוצאת את עצמי נעצרת דווקא על תמונות של אניה. היא סוג של קארה דלווין מקומית בעיני. היא מתחזקת קריירת דוגמנות בפרופיל גבוה כבר הרבה שנים וזה לא פשוט, היא תמיד יודעת להמציא את עצמה מחדש והיא בעיקר מלאת סטייל. בנוסף היא גם אימא לשתי בנות מקסימות גם הן עם המון סטייל, לכן אני מאוד מזדהה איתה".

אניה מרטירוסוב בתגובה: "אני לא משקיעה יותר מידי מחשבה על מה אני אלבש או מה הסגנון שלי. אני תמיד אומרת שאני 'הסנדלר הולך יחף'. אני אומנם במקצוע הזה שהוא כביכול זוהר, הכל מדויק ומחושב עד לפרטים הכי קטנים, וזה כנראה מה שגורם לי להיות ההיפך המוחלט. אני לגמרי שבעה מימי צילום עמוסים בשמות הכי גדולים ונחשקים. אני בהחלט נהנית מהדמויות האלה שאני מחליפה על הסט, אך ברגע שאותו יום נגמר אני חוזרת להיות אניה הפשוטה, זה מה שמאזן אותי. ביום יום אני הדבר הכי רחוק מדוגמנית. רוב האנשים כנראה יחלפו על פניי ולא יזהו שזו אותה אחת שאולי הרגע ראו במגזין. אני בעיקר לובשת טי שירט, ג׳ינס וסניקרס, פשוט ונטול מאמץ כמו שאני אוהבת וכמו שהחיים צריכים להיות בעיניי".

השאירו תגובה