גברת קלוני, תתחדשי, הפכת לסטייל אייקון

שמלת הכלה של אמאל אלאמודין היא הדבר הכי פחות מרשים שלבשה בשבוע החתונה שלה עם הרווק המבוקש בעולם, ג'ורג' קלוני. דווקא השמלה של בלנסיאגה והחליפה של סטלה מקרטני עשו לנו את זה הרבה יותר. קבלו את מצעד האאוטפיטים של הנשואה הטריה

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2014
גברת קלוני, את מושלמת (צילוםף AP)

גברת קלוני, את מושלמת (צילוםף AP)

כשהחיים מחלקים לימונים, יש להתחיל להכין לימונדה. כך מגיב העולם לעובדה שג׳ורג׳ קלוני, הרווק הנחשק ביותר אי פעם, יצא משוק הפנויים פנויות ונישא לאהובת ואמאל אלאמודין. איפה הלימונדה, אתם שואלים? ובכן, ביציאתו של קלוני מהשוק נכנסה לחיינו פאשניסטה מרשימה ביותר, שיש המכנים אותה כבר סטייל אייקון.

אלאמודין היא ללא ספק אישה מרשימה, חכמה ומוכשרת, בעלת אידאולוגיה סדורה וערכים, אך מה שמרשים את העיתונות העולמית היא העובדה שהגברת מציגה סטייל שמזכיר לכולם נשכחות, דמויות היסטוריות כמו ג׳קי אונסיס ואודרי הפבורן.

קייט מילדטון מי? (צילום: AP)

קייט מילדטון מי? (צילום: AP)

סגנונה של אלאמודין משלב בין אלגנטיות לנגיעות של כיף ושעשוע, והתקשורת כבר מדווחת שהגברת יוצרת מיני טרנדים. היא משלבת בין בגדי מעצבים של שאנל, בלנסיאגה ואלכסנדר מקווין לבין תכשיטים כבדים וצבעוניים אה לה פרידה קאלו. לפעמים היא ליידי ולפעמים יותר גברית, אך תמיד זוהרת.

הגברת אינה חוששת מצבעים חזקים, ובין האאוטפיטים הזכורים שלה אפשר לציין חולצה בצבע מסטיק של בלנסיאגה, שמלת קיץ צהובה פרחונית של דה לה רנטה, ולא מעט שילובים דרמטיים של שחור ולבן, כמו שמלת דולצ׳ה וגבאנה שלבשה לאחר שהשניים נישאו. אלאמודין מבינה היטב גם באקססוריז, והתיקים שלה, שצריכים לעמוד בקצב עבודתה המהיר, מגיעים מבית מלברי, בלנסיאגה, פרגאמו ומיו מיו.

לא מדובר בסצינה מאישה יפה, זו המציאות שלה (צילום: APׂ)

לא מדובר בסצינה מאישה יפה, זו המציאות שלה (צילום: APׂ)

השמלה הנשית מאוד, אך הלא מתאמצת לא היתה האאוטפיט היחיד שהשמיטה בעזרתו הכלה הטרייה לסתות בימים האחרונים. כשבעלה החתיך לצידה, החליפה אלאמודין עוד ועוד בגדים בחופשתם הרומנטית, ולתקשורת נותר רק לחגוג.

אפילו גברת הסטייל הראשונה, אנה וינטור, פספסה חצי משבוע האופנה הצרפתי על מנת להשתתף בחתונה הוניציאנית של בני הזוג, ובין האאוטפיטים שהופיעו סביב האירוע ניתן למנות את שמלת ארוחת הערב שלפני יום הכלולות, שמלה אדומה של אלכסנדר מקווין, שמלת מיני של ג׳יאמבטיסטה ואלי אותה לבשה לארוחה שאחרי הטקס, עם שרוולים ארוחים ורקמת פרחים, ואולי הלוק החביב ביותר: חליפה לבנה של סטלה מקרטני, לה ציוותה הכלה לכובע תואם רחב שוליים והלכה להינשא בטקס אזרחי בעירייה.

מדובר בשמלה של אייקון אופנה (צילום: APׂ)

מדובר בשמלה של אייקון אופנה (צילום: APׂ)

שמלת הכלולות היפהפיה של עורכת הדין לזכויות אדם תופיע במהדורה הקרובה של ווג בפרטים, אך בינתיים, מגזין פיפל שחרר את התמונה הראשונה שלה בשמלת כלה של אוסקר דה לה רנטה ושלו בחליפה של ארמני.

ג׳ורג׳  בחר בטוקסידו שחור של ארמני מקשמיר וצמר, עם חולצה לבנה ועניבת פרפר שחורה, כשלפרקי ידיו חפתים שקיבל כמתנת חתונה מאשתו, עליהם חרטה את השם ג׳ורג׳ בערבית. ״זו זכות גדולה להלביש אותו ביום חשוב כזה בו הוא מככב בתפקיד חייו, כחתן, אמר ארמני. הכלה לבשה שמלת כלולות ארוכה של אוסקר דה לה רנטה, עשויה תחרה צרפתית ורקומה פנינים, עם שובל ארוך ומעגלי. ״הוא כזה מעצב אלגנטי ואיש אלגנטי,״ החמיאה אלאמודין למעצב.

אין ספק שהיה שווה לחכות לה כל השנים (צילם: APׂ)

אין ספק שהיה שווה לחכות לה כל השנים (צילם: APׂ)

שמלת הכלה של אוסקר דה לה רנטה. הכי פחות מרשימה

שמלת הכלה של אוסקר דה לה רנטה. הכי פחות מרשימה

השאירו תגובה