סטילטו קראש: הפיתרון למכורות לנעליים

עזבו אתכם ממשחקים של פירות וממתקים וקבלו את הלהיט החדש: אפליקציה חדשה שכולה נעליים. יכול להיות יותר מגניב מזה? כן. אפשר לזכות בנעליים מתנה. גאוני

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2014
תכלס, נשמע כמו המשחק המושלם (צילום: גטי אימג'ס)

תכלס, נשמע כמו המשחק המושלם (צילום: גטי אימג'ס)

אם אתן מסוג הפאשניסטות שכל החברים שלהן מאיימים לאנפרנד אותן אם ישלחו עוד התראה אחת לקנדי קראש, ההמצאה הבאה תפורה למידותיכן כמו הנעל של סינדרלה, ובמקרה שלפנינו, הסטילטו שלה. אפליקציה חמודה של חנויות הרודס, שיוצאת כחלק מהשקת אזור נעליים חדש ויוקרתי בחנות בשם ׳גן העדן לנעליים של הרודס׳, מוותרת על הסוכריות, ויוצרת קנדי קראש של נעליים בשם ׳סטילטו וורז׳, מלחמות הסטילטו.

במשחק החדש, שאותו ניתן להוריד בחינם, ניתן להילחם על פרס של ממש שעבור פאשניסטיות אמתיות שווה יותר מזהב: זוג של נעליים יוקרתיות שניתן לצעוד איתן בעולם האמתי, לא רק בסייבר ספייס. במסגרת המשחק צריכים השחקנים ליצור שורות של שלושה או יותר מתוך דגמים שונים של נעלי סטילטו של המעצבים הגדולים, נגד השעון המתקתק כמובן.

בין לבין אפשר לעשות שופינג (צילום: גטי אימג'ס)

בין לבין אפשר לעשות שופינג (צילום: גטי אימג'ס)

את המשחק אפשר להוריד מהאפליקציה של מגזין הארודס, או דרך המגזין הפיזי של החנות, בו יש קוד מיוחד. את התוצאה הגבוהה ביותר של כל שחקן יש להכניס ללוח התוצאות ולשלב אצבעות רגליים בתפילה על מנת לזכות בנעליים בשווי 500 ליש״ט (כמעט 3000 שקלים). כל שבוע יעמוד שובר מתנה כזה לזכייה מחדש, ובסוף אוקטובר יזכו כל המשחקים מהשקת האפליקציה להשתתף בהגרלה על פרס שווה נוסף: חוויית VIP לשניים בחנות הארודס, שכוללת פינוקים כמו מניקור, פדיקור, תספורת ופן.

 

גרסת ענק של המשחק כבר מוצבת בחנות הרודס בלונדון, שם אפשר גם לשחק עד 22 בספטמבר, אל מול קהל של סקרנים. ״אנו מאושרים להוסיף את המשחק המשגע והאופנתי הזה לאפליקציה שלנו, שלא מפסיקה להתעדכן,״ אומר דובר החנות, ״גם לגיקים אופנתיים צריך לתת אפשרות לבטא את עצמם, ומלחמות הסטילטו נותנות למשחק ולנעלי המעצבים אפשרות לשתף פעולה, וגם לזכות את השחקנים בפרסים. זו קומבינציה מושלמת".

על המדפים של הרודס (צילום: גטי אימג'ס)

על המדפים של הרודס (צילום: גטי אימג'ס)

להתמגר לעקבים. גם באייפון (צילום: גטי אימג'ס)

להתמגר לעקבים. גם באייפון (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה