עובר בגנים: סופרמודלס והבנות הדוגמניות שלהן

מי יותר יפה, האמא או הבת? | דוגמניות עבר מציגות את הבנות הלוהטות שלהן, שהמשיכו את מסורת המשפחתית של הליכה על המסלול

מאת  | ‏ 23 אפריל 2014

ג'רי הול וג'ורג'יה מיי ג'אגר | צילום: גטי אימג'ס

הסופרמודלס המצליחות ביותר בעולם של העשורים הקודמים הניבו תוצרים, כלומר צאצאים, יפים באופן  מיוחד. לא פלא שהבנות הצעירות הללו המשיכו בדרך של אימא, וחיפשו אף הן את אור הזרקורים.

כריסטי ברינקלי וסיילור ברינקלי קוק

נערת הזוהר כריסטי ברינקלי, שכיכבה על לא פחות משלושה שערים של ספורטס אילוסטרייטד ועוד קאברים רבים וטובים, הורישה את הגנים הטובים לבתה בת ה-16 סיילור ברינקלי קוק. האחרונה עושה חייל בעולם הדוגמנות בעצמה, עם שער בטין ווג והפיכתה לפרזנטורית של המותג קליירס. "זה נדמה שרק אתמול היא הייתה עדיין בין זרועותיי", אומרת ברינקלי. "ועכשיו היא עומדת לצידי, יפהפייה אמיתית".

כריסטי ברינקלי וסיילור ברינקלי קוק | צילום: גטי אימג'ס

ביבי בואל וליב טיילר

דוגמנית העבר ביבי בואל התגלתה בגיל צעיר והופיעה במגזין פלייבוי בשנת 1974. בתה ליב, כיום בת 36, התגלתה בגיל צעיר והחלה לדגמן בגיל 15. גם העובדה שאביה הוא סטיבן טיילר, סולן להקת אירוסמית', עזר לה לקדם את קריירת הדוגמנות והמשחק שלה. "זה קרה באופן נורא טבעי", סיפרה טיילר על קריירת הדוגמנות שלה. "פשוט הייתי סביב זה כל חיי".

ביבי בואל וליב טיילר

קים בייסינגר ואירלנד בולדווין

הבת של קים בייסינגר ואלק בולדווין, אירלנד בת ה-18 זכתה בגנים מוצלחים במיוחד עם גוף שנישא ל-188 ס"מ גובה, בטן שטוחה במיוחד ושיער בלונדיני מתנופף. אימה התפרסמה עוד בשנות ה-70 על גבי שערי מגזינים ובפרסומות בעיקר לשמפו שכן שיערה, כפי שניתן לראות, הוא חיזיון נדיר. אירלנד חתמה על חוזה דוגמנות עם IMG בשנה שעברה, היא הופיעה בשלל מגזינים ואף בסרט Grudge Match בו גילמה את אותה הדמות שקים מגלמת, רק בגרסה הצעירה.

קים בייסינגר ואירלנד בולדווין

ג'רי הול וג'ורג'יה מיי ג'אגר

אולי הדוגמנית המצליחה ביותר מבין חבורת הבנות של מיק ג'אגר, ג'ורג'יה מיי ג'אגר בת ה-22 צעדה כמעט כל תצוגת אופנה חשובה שיש, משאנל דרך ורסאצ'ה ועד ויויאן ווסטווד. יש לה רווח מפורסם בשיניים שהוביל אותה להצלחה לא פחות משם משפחתה. אימה היא דוגמנית העבר ג'רי הול, שנחשבה לסופרמודל אי אז בשנות השבעים – הרבה לפני שהמושג הזה הוטבע בלקסיקון. לפני מספר שנים השתיים הופיעו יחדיו בקמפיין ל-H&M, וקשה היה שלא להתבלבל ולחשוב שמדובר באחיות.

ג'רי הול וג'ורג'יה מיי ג'אגר | צילום: גטי אימג'ס

מלאני ודקוטה גריפית'

השחקנית מלאני גריפית' השתתפה בפרסומות עוד כשהייתה תינוקת. לכן זה רק הגיוני שתכניס את בתה לעולם הזוהר בגיל מוקדם.דקוטה,  שאביה הוא השחקן דון ג'ונסון, נכנסה לתעשייה בגיל 12 בלבד. אז הופיעה לראשונה בטין ווג. מאז היא חתמה על חוזה דוגמנות עם IMG ודיגמנה עבור מנגו, חברת משקפי השמש Oliver Peoples ועוד. אולם, את הפרסום הגדול שלה קבלה אחרי שעקפה מאות שחקניות הוליוודיות וזכתה בתפקיד הנחשק של אנסטסיה סטיל באדפטציה לספר "50 גוונים של אפור".

מלאני ודקוטה גריפית | צילום: גטי אימג'ס

סינדי קרופורד וקאיה גרבר

סינדי קרופורד, אחת הדוגמניות המובילות ביותר בעידן הסופר מודלס של שנות ה-90, הביאה לעולם ילדה שאמנם לא זכתה בנקודה המפורסמת שהפכה את סינדי לאייקון אופנה, אך זכתה לקבל את יכולות הדוגמנות שלה. כבר בגיל 10 זכתה קאיה גרבר להפוך לפנים של ורסאצ'ה ילדים, אבל לא בטוח שקריירת הדוגמנות של הצעירה בת ה-13 תמשך עוד זמן רב. "בשלב הזה היא צעירה מדי מכדי להתחיל קריירה רצינית", סיפרה קרופורד. "אבל כשהיא תהיה בת 17 ותרצה לנסות את זה, אז בטח שתוכל. מה עוד אני אגיד?"

סינדי קרופורד וקאיה גרבר | צילום: גטי אימג'ס

איזבלה רוסליני ואלטרה רוסליני וידלמן

איזבלה רוסליני השתמשה בידע הנרחב שלה לגבי התעשייה, היא הרי הופיעה באל, ווג ולנקום בשנות ה-80, כדי ללמד את בתה אלטרה וידלמן איך עושים את זה כמו שצריך. אלטרה דיגמנה בעבר ללנקום ואלברטה פראטי, והופיעה על שערי המגזינים הגדולים ביותר. "אנחנו יודעות בדיוק מי עורך הדין הטוב ביותר ומי הסוכנות הטובה ביותר", סיפרה האם הגאה. "זה הרבה יותר קשה לנצל מישהי מאתנו".

איזבלה ואלטרה רוסליני

פטי הנסן ותיאודורה ריצ'רדס

דוגמנית העל פטי הנסן הופיעה על דפי סבנטין ואסקוויר וכן על שלטי חוצות של קלווין קליין בניו יורק, כך שזהו לא פלא גדול שבתה בת ה-29 מצליחה בטירוף בעולם הדוגמנות. הבת של הנסן והמוזיקאי קית' ריצ'רדס (שמים לב לדפוס החוזר?) דיגמנה לברברי, טומי הילפיגר ואף הופיעה יחד עם אימה בקמפיין בשנת 2012 ל- Net-a-Porter.

פטי הנסן ותיאודורה ריצ'רדס

אנדי מקדואל ורייני קוואלי

אנדי מקדואל, השחקנית והפנים של לוריאל פריז, הצליחה בעולם הדוגמנות כמו גם בעולם המשחק וכעת מי שנהנית מהפירות היא בתה, רייני. "יש לה ארון מדהים שאני יכולה לקחת ממנו דברים", סיפרה רייני קוואלי ששימשה בתור "מיס גלובוס הזהב" בשנת 2012. "הלוואי שכפות הרגליים שלי היו מידה אחת יותר גדולה, כי יש לה נעליים מדהימות והן פשוט לא עולות עליי". מאז בתה הופיעה בשלל סרטים ונטשה את עולם הדוגמנות, אבל אין ספק שעם פנים יפות כמו של אמא שלה, היא לבטח עוד תשוב.

אנדי מקדואל ורייני קוואלי | צילום: גטי אימג'ס

עוד ב- FF:
מלכת הסטייל: מזל טוב לפאשניסטה המקורית של ממלכת בריטניה
טבע וצבע: הפקת אופנה שהיא חגיגה לעיניים
ניגודים משלימים: כבר קנית זוג נעליים שחור-לבן?

השאירו תגובה