חדשות >>

שרה'לה התבלבלה: השמלה החושפנית של שרה נתניהו

5 פברואר 2013  |  מאת הילה יחימוביץ'  | ‏ חדשות

אשת ראש הממשלה הגיעה לטקס פתיחת משכן הכנסת בשמלה מסובבת ראשים, ולאו דווקא לטובה | הטוקבקיסטים מציעים לה שירותי סטיילינג, וללמוד מהגברת הראשונה של ארה"ב | אז מה דעתכם, שיק או שוק?

שרה נתניהו | צילום מסך

שמלה שחורה קטנה, מה כבר יכול השתבש כאן? זה וודאי מה שאמרה לעצמה שרה נתניהו לפני שיצאה מהבית אל עבר משכן הכנסת. ובכן, שמלה צמודה עם תחרה ובטן חשופה היא לא תלבושת שכל אחת יכולה לקלוע איתה, בעיקר אם היא לא סופר מודל. זהו מתכון בטוח לגרום לכולם ללטוש בך עיניים, ולא בדיוק מהסיבות הנכונות.

שרה יודעת לשחק אותה? | צילום מסך

| "קצת קלאסה לא תזיק למשכן הכנסת" |

הרשת גועשת סביב תמונותיה של הגברת הראשונה. גולשים רבים מציעים את שירותי הסטיילינג שלהם ומבקשים מנתניהו ללמוד דבר או שניים מהגברת אובמה, עליה אפשר לסמוך שלעולם לא תפספס. בין התגובות ה"אוהדות": "חבל שלא לקחה דוגמא ממישל אובמה בטקס ההשבעה האחרון. קצת קלאסה לא תזיק למשכן הכנסת"; "על מה היא חשבה שהיא התלבשה ככה, עזה פינת תחריר" ו- "יכול להיות שהיא חושבת ש'סטייל ג׳קי קנדי' זה שם נרדף ל'אופנת ז׳אקלין' בתחנה המרכזית?"

גם עמוד הפייסבוק של הבעל ביבי הופגז בשעה האחרונה, עם בקשות לממן לאישתו סטייליסט באופן בהול.

תגובות על השמלה, הוול של בנימין נתניהו בפייסבוק | צילום מסך

הגולשת הדס שר העבירה לנו תמונה של מי שככל הנראה מהווה את ההשראה לאאוטפיט של נתניהו.

בריטני מול שרה. מי לבשה את זה טוב יותר? | קולאז': הדס שר

| ז'קט היה מציל את המצב |

"תחרה ומשחקי שקיפויות הם אכן טרנדים מובילים לחורף", מסביר זהר פורמן, סטייליסט וכתב אופנה, "אבל אני חושב שיש לכל דבר מקום וזמן מתאימים. הצורה בה גברת נתניהו החליטה ליישם את הטרנד לא מכבד את המקום ולא את היותה האישה הראשונה. אני מאמין שניתן היה לתקן את העוול, אם רק הייתה מוסיפה ז'קט מחויט והולכת על שמלה שהולמת את מידות גופה, אלו היו מורידים את מפלס המבוכה. להבא, אני ממליץ לה לקחת דוגמא מאשת נשיא צרפת לשעבר, קרלה ברוני וכמובן ממישל אובמה, אשת נשיא ארצות הברית".

נא ללמוד מהגברת הראשונה של ארה"ב. מישל אובמה | צילום: גטי אימג'ס

תגיות |
  • הבחורה חולת נפש אין מה לעשות

     

    מאת: ענבר |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:17
  • בטוחים שזו לא בדיחה ?

     

    מאת: זהבה |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:21
  •  מגעילה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:25
  • אוי ואבוי מפגע תברואתי!!!

     

    מאת: פאוצ׳ |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:26
  • אוי, הזוועה...

     נורא ואיום!

    מאת: נעמה |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:28
  • אלוהים ישמור אותה מכל רעעע!!! מה זה הדבר הזה?!?!

     בושה למדינת ישראל ..שרה כלל שאת חופשת עוד יותר עור זה לא גורם לך להיות יותר נחשקת(לכל בנות ישראל)ובעיקר במצב שלך היתי אומרת JUST DON'T

    מאת: אנטי זנותיות |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:33
  • היא לא שמה עליכם

     

    מאת: ועל זה ראויה לקנאה |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:38
  • אני חושב שבנימין דווקה ניראה מרוצה מכל ההצגה.על פי המבטים דווקה הולך הלילה להיות שישו ושימחו בין המצעים

     

    מאת: אלי קים |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:56
  • שמלת שרל'ה

    לא מכובד בתור אשת ראש הממשלה.
    לא מתאים לגילה.
    לא מתאים לאירוע.
    לא מתאים לגזרה
    רואים את כל השומנים וזה ממש,אבל ממש לא יפה ולא אסתטי.
    מה קרה? אין מראה בבית? לא מסתכלים היטב לפני שיוצאים מהבית?
    ובעיקר, לא מוסיף כבוד למעמד ולא מהווה דוגמה ומופת בתור אשת ראש הממשלה כך להופיע. רואים היטב את מה שחובה להסתיר.
    חבל.

    מאת: יוכי |‏ 5 בפברואר 2013 | 17:59
  • חחח הצחקתם אותי אתם מציעים לראש הממשלה לקחת לה סטייליסט אישי בשביל מה כדי שיקחו ממכם עוד כסף.... הרי זה לא יצא מכיסו...

     

    מאת: נטלי |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:08
  • קשה להאמין שזה הטעם של האישה הזו , מגיע לעם היושב בציון קצת יותר

     

    מאת: משה |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:12
  • שמלה זוועה

     לא הביטה במראה ליפני שיצאה מהבית אין מי שיתן לה עצה טובה בעיניני לבוש דורין אטיאס הצילי את המצב איפה את כשצריך אותך הציעי שרותייך לשרה ומהר ככל הניתן השמלה יפה לא מתאימה ללובשת לא תזיק לה דיאטה קלה!!!!!!!!!!!!!!!!

    מאת: דגנית |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:16
  • שרה נתניהו וזהו

     זועזתי עד עמקי נשמתי בראותי את שרה בלבוש ההלא הולם את מעמדה, היתה צריכה לזכור את מעמדה בזמן אמת. קצת מחשבה לעולם אינה מזיקה אפילו לשרה

    מאת: תלמה |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:19
  • מתאים לשס

     

    מאת: אויאויאוי |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:19
  • תרדו כבר משרה

     מה קרה ? אז לבשה שקוף ! אז מה
    היא לא כל כך שמנה !
    דווקא נראית קולית
    לא משנה מה הייתה לובשת הייתם מגיבים. דיייי

    מאת: שרה |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:21
  • שרה נתניהו וזהו

    באם נמצאה תשובתי כחוזרת על עצמה כנראה שיש מי שחושבת כמוני לכן זה נראה כאילו חוזר על עצמו אך בכל זאת עדיין הנני מועזעת משרה החושבת את עצמה למי יודע מה

    מאת: תלמה |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:25
  •  איום ונורא

    כדי ללבוש את השמלה הזאת, יש לגברת שרה 20 שנים ו 20 קילוגרמים יותר מדי. שלא נדבר על זה שסוג כזה של שמלה לא מתאים לאירוע. היא פשוט מביישת את עצמה.
    אין מישהו שיכול לרסן אותה?

    מאת: אילנה |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:26
  •  שרה אישה מעוררת כבוד לישראל

    מאת: אוהבים את שרה |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:34
  • תגובה לשמלה של שרה

     קטטסטרופה! לפני סטייליסט אולי כדאי פסיכיאטר? לא מתמצאת בזמן ובמקום….

    מאת: פנינה |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:34
  •  שמנה החושבת שהיא יפה
    מה הפלא שבנט ברח מהלשכה! יש לו את איילת שקד היפה האמיתית

    מאת: שלא נדע |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:43
  • בושה!!!!

     על ג'קלין קנדי אמרו "כל כבודה בת מלך פנימה" – אשת נשיא אצילית ותמיד לבושה בצניעות כמתבקש מאשת מנהיג מדינה. מה אפשר להגיד על הופעה זולה וחסרת טעם כמו זאת של אשת ראש הממשלה שלנו?

    מאת: שרש |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:45
  • עזה פינת תחריר

     מה זאת אומרת : עזה, פינת תחריר
    למה התכוונתם ?

    מאת: סנא |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:51
  • ככה נראים כשמתיימרים בכוח להראות יפה. מה עים הצמיגים??

     ככה נראים כשמתיימרים בכוח להראות יפה. מה עים הצמיגים??

    מאת: שלי פריב |‏ 5 בפברואר 2013 | 18:51
  • אנשים רעים, סתם יורדים על החיים שלה , לא משנה מה היתה לובשת התגובות היו זהות ,

     תלמדו לפרגן קצת , לא יזיק.

    מאת: שלי |‏ 5 בפברואר 2013 | 19:35
  • היא נראית בסדר גמור.תרדו ממנה

     

    מאת: אורלי |‏ 5 בפברואר 2013 | 19:55
  • בטוח שלא היה לה נעים , לחשוב , או שאין מח

     

    מאת: מלך |‏ 5 בפברואר 2013 | 20:18
  • הבעיה היא שכולם פוחדים ממנה שלא תזרוק עליהם נעל... אחרת מישהו היה אומר לה משהו...

     

    מאת: חלי |‏ 5 בפברואר 2013 | 20:18
  • שלי (שמבקשת שנלמד לפרגן), אני מסכימה איתך שהתקשורת מחפשת את שרה כל הזמן, גם כשלא מגיע לה, אבל...

     את חייבת להודות שהפעם לא צריך לחפש יותר מדי…. השמלה לא מתאימה לגופה, לא לגילה, לא לאירוע שבו היא נמצאת ובטח שלא לאשת ראש ממשלה!

    מאת: רונית |‏ 5 בפברואר 2013 | 20:27
  • חובה להציב לה מראה דחוף,לא יאומן כי יסופר מה חשבה שהיא "בריטני"

     

    מאת: קיצוץ במראות? |‏ 5 בפברואר 2013 | 20:47
  • לדעתי אם השמלה היתה אדומה היה יותר יפה.......

     

    מאת: אדום מתאים יותר לפנים משחור.... |‏ 5 בפברואר 2013 | 21:04
  • שמלת השבת של שרלה

     יאללה תרדו ממנה , אז האשה חסרת טעם וזקוקה לסטייליסט
    אבל אתם פשוט נידבקים לה לורידים ולא מרפים , אפשר לחשוב שכל
    נשרות ראשי הממשלה היו סטייליסטיות

    העם פשוט אכזר ונהנה להתעלל בה .

    מאת: אויטה |‏ 5 בפברואר 2013 | 21:14
  •  creo que el derecho de uno termina donde comienza el derecho del otro lo que leo en las diferentes opiniones no es mas que la apreciacion de los demas que no le tienen demasiada simpatia a esta mujer a pesar de que no le queda nada bien la vestimenta elegida

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 בפברואר 2013 | 21:49
  • ירדה מהפסים לחלוטין

     

    מאת: נתן |‏ 5 בפברואר 2013 | 22:18
  • אייך היא עושה הצחוק מעצמה.

     

    מאת: לי |‏ 5 בפברואר 2013 | 22:34
  • שרלה מה עם הכרס לא חשבת על זה?

     

    מאת: שירה |‏ 5 בפברואר 2013 | 22:36
  • מודעות עצמית היכן היא?

     

    מאת: אלה |‏ 5 בפברואר 2013 | 22:37
  • ה' ישמור ויציל את עיננו ממראות קשים אלו

     

    מאת: אני |‏ 5 בפברואר 2013 | 22:41
  • רחמנות עלייך שרה.

     

    מאת: מילי |‏ 5 בפברואר 2013 | 22:42
  • היכן שיקול הדעת? אההת שכחתי... אין

     

    מאת: גב' נבוכה |‏ 5 בפברואר 2013 | 22:47
  • מעניין שכולם חושבים שללכת צנוע זה יפה.. תמיד אתם יורדים עלינו החרדים

    מאת: הודיה |‏ 5 בפברואר 2013 | 23:02
  • גועל נפש

     זה מה שיש להגיד חסרת בושה.

    מאת: עידית |‏ 5 בפברואר 2013 | 23:25
  • תרדו ממנה היא אשת ראש הממשלה

     

    מאת: אורית |‏ 5 בפברואר 2013 | 23:33
  • אויש תתבגרי!

     

    מאת: נאילה |‏ 5 בפברואר 2013 | 23:54
  •  עשתה את הפדיחות שלה

    מאת: רפי |‏ 6 בפברואר 2013 | 00:13
  • איפה ג'וליה לואי-דרייפוס כשצריך אותה ?

     לגעת בכרסה של שרה נתניהו ולנחש אם זה בן או בת.

    מאת: עמית |‏ 6 בפברואר 2013 | 00:44
  • פרובוקציה מכוונת

     

    מאת: דורון |‏ 6 בפברואר 2013 | 05:15
  •  גועל נפש מבזה אותה, בקיצוק קרקס. בושה כדאי להסתכל במראה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 בפברואר 2013 | 07:09
  • אוהבת אותך אבל מה קרה לך??? בטח המלבישה היא ממיפלג העבודה!!!!!

     

    מאת: חנה |‏ 6 בפברואר 2013 | 08:12
  • את העונש של מוכר הרהיטים הרשע המזיע והלחיץ כמה כיעור במשפחה ההזויה הזאת בעודו בחיים הוא

     חי בגיהינום תחשבו להתעורר כל בוקר ולראות את הדבר הזה ערום מולך חחחחח הייתי מתאבד חחחח קיבל את העונש שלו על התעוללות שלו וההתעמרות בזקנים ובניהולי השואה ובחלשים מאחל לאפס הכלומניק עוד הרבה שנים עם המפלצת הפוזלת השמנה עם הזרועות של קרנף רגליים גזעים ובטן של פילה בחודש ה21 להריונה

    מאת: מיס פיגי הבטטה |‏ 6 בפברואר 2013 | 08:18
  • בדיוק מיס פיגי מהחבובות

     

    מאת: מיקי |‏ 6 בפברואר 2013 | 08:45
  • למה לרשום לביבי בפייסבוק על זה? מה הוא אשם? למה להביך??

     אני מסכימה לחלוטין שהשמלה מזעזעת, לא ראויה, ולא יושבת עליה יפה, אבל מכאן ועד לרשום סטטוסים על הקיר של ראש הממשלה בפייסבוק?? למה?

    מאת: מור |‏ 6 בפברואר 2013 | 08:46
  • שרה נתניהו -

     אני לא מבינה כיצד חשבה ללבוש בגד כזה עם הנתונים האדירים שלה, היא אשת נבחר ציבור והיא חייבת לייצג אותנו בכבוד, וכראוי לגילה ולמעמדה. פשוט בושה.

    מאת: טובה |‏ 6 בפברואר 2013 | 09:00
  •  כמו בריטני<<<<< רק יותר רחבה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 בפברואר 2013 | 09:31
  • כל כך מכוערת, שלא ברור מה מנסה להראות.

     

    מאת: חנן |‏ 6 בפברואר 2013 | 09:52
  • ממש לא מתחשב ולא יאה לאשת ר''ה

     שרה,גם אם רצית למשוך תשומת לב יש דרך אחרת ,,,

    מאת: רחל |‏ 6 בפברואר 2013 | 10:13
  •  למה????

    מאת: אני |‏ 6 בפברואר 2013 | 10:33
  • אופס יצא הצמיג.

     

    מאת: אא |‏ 6 בפברואר 2013 | 10:55
  • שרה נתניהו

     גם אני חשבתי בדיוק כמוכם אנשים על השמלה שלא מתאימה לה .אך חישבו גם פגעתם בתגובותכם באישה הזו .גם אם לא היתה אשת ראש הממשלה .מישהי אחרת בתגובות כאלו עם עור של פיל היתה מתאבדת .ואז איפה המצפון שלכם.מילים פוגעות יכולות להרוג בן אדם.ירדתם עליה כאסח. הכל אפשר להגיד .תלוי בסגנון ובצורה .ניתן להעיר בלשון עדינה אך כאן נחצה גבול המותר וההגיון.תחשבו על עצמכם אם הייתם מקבלים כאלה תגובות.כל הפוגע בנפש אחת כאילו פגע בעולם כולו.

    מאת: זיוה |‏ 6 בפברואר 2013 | 11:30
  • הצחקתם את שרה - ידוע כבר שנים שהיא "חולת" מותגים, ויש לה יותר מסטייליסט/ית אחד/ת!

     הגברת הראשונה היא חולת מותגים, קונה רק בכיכר המדינה, ורק יקר להחריד! היא לא נכנסת לשום חנות שהבגדים שם נמכרים במחירים של שלוש ספרות. בדוק.
    בטח הסטייליסט שלה הצליח להשכנע אותה, וביבי (שהוא בכל זאת גבר – וכל גבר אמיתי אוהב את המראה ה'פראחי') התלהב – אז היא הלכה עם זה.
    הזוג נתניהו מוציא הכי הרבה כסף על ביגוד ואירוח מכל המשפחות הראשונות שאי פעם היו במדינת ישראל.
    רוב הסיכויים חברים, שגם שילמנו על הגיחוך הזה…

    מאת: הצחקנית |‏ 6 בפברואר 2013 | 11:31
  • שמלת התחרה של שרהלה

     זה שלשרה אין טעם באופנה נו מילה.
    אבל לא לכבוד השמלה שלבשה וחבל
    פתגם עתיק אומר מתי המוסלמי חוגג שמחה לאיד? התשובה: כאשר יהודי ממיר דתו.

    מאת: מריה |‏ 6 בפברואר 2013 | 11:40
  • שרה אשה טובה ומודל לחיקוי בקרב רבים

     ומשכך מובן העליהום, אבל חבל שבתמונה לא מבחינים בבגד שהיא לובשת מתחת לתחרה
    יכולים להגיד שזה כן אופנתי או לא, אבל מכאן ועד פריצות הדרך ארוכה

    מאת: רועי |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:02
  • יש דברים יותר גרועים, למשל הגרעין האירני

     

    מאת: יהודה הגיון |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:08
  • על בריטני ספירס זה נראה יותר טוב

     

    מאת: * |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:16
  • מממ... זה רק אני או שהמדינה שלנו נראת כמו השמלה של שרה לא נחה

     שרה, כפרה,
    למה שופטים אותך על איך שאת לבושה?! את מנהלת את המדינה ורצית להזדהות עם האג'נדה הכללית בארץ והמצב החברתי בפרט- דחוק, לחוץ, חושפת בגלוי את הצדדים הלא יפים שלה, חסרת כבוד עצמי, מדגישה את הפערים(ה-מכוערים)בין המעמדות,ובגדול יוצרת תחושה של "חייבים שינוייייייי"…
    אל תתייאשי מתוקה, את עושה את עבודתך נאמנה.. זה פשוט אנחנו שלא מבינים. זה בסדר, זה במסגרת הגזרות החדשות של בעלך… זה אנחנו שהתבלבלנו… את "מיס פיגי" את ממש בסדר

    מאת: קרין כהן |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:21
  • תניחו לה כבר

     גם היא היתה לבושה בצורה הכי נכונה היו קוטלים אותה

    מאת: אסתי |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:28
  • שרה'לה הרסת אותי , את רצינית ??????????????????????

     

    מאת: שרה'לה |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:30
  •  

    מאת: קרין כהן |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:31
  • לכל המגיבים המפרגנים לשרה: אין בעיה עם השמלה עצמה

    נכון שזה לא הטעם שלי, אבל שתלבש את זה לאירועים פרטיים אם היא אוהבת.
    הנקודה היא שהשמלה לא מתאימה למעמד.
    טקס פתיחת משכן הכנסת הוא טקס ממלכתי ודורש לבוש ייצוגי.

    מאת: תמר |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:44
  • תרגיעו כולם הגזמתם לחלוטין - קצת כבוד, אשת ראש הממשלה, כל כך ילדותי מצדכם

     

    מאת: ענת |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:47
  • אופנה

     אני חושבת שכאשת ראש ממשלה היא צריכה לשמש ולהוות דוגמה לפחות לעצמה ולאנשים האזרחים כאן במדינה ולהיתלבש יותר בצניעות.

    מאת: הילה |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:48
  • איזה סקסית !! כמו חמותי שהורגת לי כל זיקפה !

     

    מאת: מיקו |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:50
  •  לא יאומן כמה אפשר לרדוף את שרה נתניהו לא נמאס לכם מהשנאה הזאת והיא לא צריכה לקחת דוגמא מאשתו של אובמה הבגד השחור כמו החרדים מנתורי קרתא שרה תמשיכי להיות את ואל תתיחסי לכל השונאים והקנאים שרק יודעים לרדוף אותך

    מאת: עע |‏ 6 בפברואר 2013 | 12:57
  • מה רוצים משרה.בעלה לא ראה איך היא יוצאת מהבית?????????

     

    מאת: מושון |‏ 6 בפברואר 2013 | 13:10
  • מישהו כנראה הטעה אותה ואמר לה שזה יפה תרדו ממנה אני לא מקנאה בה עכשיו

     

    מאת: שרי |‏ 6 בפברואר 2013 | 13:15
  • השמלה של שרה

     חבל על הזמןמה נראה לה היא אנסטסיה מיכאלי?
    באמת הזוי איך יכולה אשת ראש הממשלה ללבוש כזאת שמלה ממש "גיפיור גרמני.."
    גועל נפש…

    מאת: שרית |‏ 6 בפברואר 2013 | 13:19
  • פחחחחחחחחחחחח,הרסה אותי.

     

    מאת: דנה |‏ 6 בפברואר 2013 | 13:41
  • שמלת השבת של שרה'לה

     מה כל

    מאת: חנה ליבוביץ |‏ 6 בפברואר 2013 | 14:09
  • מה הפלא שכולם "רודפים" - ולא סובלים את שרה... ?

    אין לשרה נתניהו "מלבישה" שתומר לה מה מתאים , ומה לא מתאים , לטכס מכובד בכנסת… ? היא ניראת כאילו התכוננה לצאת למועדון לילה…. אין לה מראה בבית ראש-הממשלה… ? חבל…(אולי משרד-הביטחון צריך לבנות לה מראה גדולה בחדר השינה/ הלבשה…) מה הפלא שאזרחים רבים לא סובלים אותה ? היא גורמת לזה במו עצמה !!!!

    מאת: אלונה |‏ 6 בפברואר 2013 | 14:13
  • שוק זה מחמאה, לא עושים קניות עם סטייליסטית עיוורת

     כדי ללבוש שמלה כזאת צריך לשקול 25 קילו פחות ורצוי גם להיות 25 שנה צעירים יותר.

    מאת: יעל |‏ 6 בפברואר 2013 | 14:16
  • נראתה בכל מערומיה תרתי

     

    מאת: נגה |‏ 6 בפברואר 2013 | 15:28
  • אין לה בבית

     אין לה בבית מראה? אני מוכנה לתרום

    מאת: נגה |‏ 6 בפברואר 2013 | 15:34
  • זה לא קשור לצניעות

     מישל אובמה למשל לבשה הרבה פעמים שמלות ערב עם מחשוף אבל מישל אובמה יודעת להתאים גזרות לגוף שלה (שאגב ממש לא צנום). היא לא לובשת בגדים מיושנים, תראו כמה טרנדית היא נראית בתמונה האחרונה עם המעיל והחגורה המטאלית והכפפות הסגולות.
    היא מוכיחה שאפשר להראות אלגנטית גם בלי מחשופים סגורים או צבעים מונוכרומטים.

    מאת: הילה |‏ 6 בפברואר 2013 | 15:42
  • איפה היו החברות שלה?

    שרה אינה אשמה במפגן הלבוש הטורדני מינית שכן היה מצופה שמישהו בקרבתה היה מעיר את תשומת ליבה ומנוע ממנה את מסכת ההשפלה והמבוכה.
    כנראה שאיש לא העז להעיר לה על לבושה כי ממש אבל ממש פוחדים ממנה ומסביבה יש רק אומרי הן…

    מאת: שרה בלה |‏ 6 בפברואר 2013 | 16:18
  • הגבר מאחרי שרה הוא ראש ממשלתנו הנמושה !!!!!

     ואם ככה הוא מסכים שתצא מהבית .כנראה שאין לו מילה בבית והוא שפוט שלה,נראה שהיא מושלת וקובעת ,גם לפי דבריי מקורבים מהלשכה, שהסתבכו איתה ,ביבי נראה כזה בשליטה ,אבל לדעתי הכל בלוף ,במציאות הוא נאבך שמובל על ידי פסיכית ,ולכן ככה נראת המדיניות שלו וחוסר פעולה בהמון תחומים.

    מאת: ציפי |‏ 6 בפברואר 2013 | 17:05
  • השמלה

     זו "קונספירציה" של סטייליסטים שמאלניים חהחחחחחחחחחחחחח

    מאת: gal |‏ 6 בפברואר 2013 | 17:21
  • שרה אוהבים אותך

    אן לאנשים מה לעשות רק לחפש את שרה 

    מאת: מנשה יזדי |‏ 6 בפברואר 2013 | 17:41
  • מלכת ישראל

    אוהבים אותך 

    מאת: מנשה יזדי |‏ 6 בפברואר 2013 | 17:45
  • אן כמוך

     

    מאת: שמואל |‏ 6 בפברואר 2013 | 17:52
  • אהבה לשרה

    שרה זה החיים ככה זה שמצליחים

    מאת: לאה |‏ 6 בפברואר 2013 | 18:01
  • שרה שרה

    שרה זה החיים 

    מאת: חלי בכר |‏ 6 בפברואר 2013 | 18:04
  • תבואי גיברת אצלינו בכפר. תיקבלי כפוד ויגם נילמד אותך כמה ריקודי בטן כן? דפקא ביטעם שילנו שימלה מה לבשת בכינסת

     

    מאת: עאבד כפר קסם |‏ 6 בפברואר 2013 | 19:15
  • השמלה בסדר הצלם לא בסדר הזווית והפלאש היו זדוניים

     

    מאת: בני |‏ 6 בפברואר 2013 | 21:50
  •  גועלית בושה וחרפה למדינת ישראל איפה הכבוד? הצניעות? לאן הגענו ?

    מאת: רונית |‏ 6 בפברואר 2013 | 23:32
  • שכל אחת תסתכל על עצמה תעזבו את שרה …מדהימה ולכו לחפס מה לעשות וכן תסתכלו במראה ….

    מאת: לללל |‏ 7 בפברואר 2013 | 00:11
  • אשת חייל ..

     תפסיקו להסתכל מה שרה לבשה , תסתכלו המראה …..מדהימה וצנועה .

    מאת: לללל |‏ 7 בפברואר 2013 | 00:12
  • אני לא מבינה על מה אתם כל כך מזדעקים.

     מה פתאום הצניעות נהיתה ערך עליון בשבילכם, הרי לא אחת לבשתן שמלות הרבה יותר חושפניות מזו. הצבע נוטף לכם מהפנים…

    מאת: מירב |‏ 7 בפברואר 2013 | 10:06
  • זו ביטנה בצבע גוף למטה, לא שקוף

     

    מאת: צהזמשנה |‏ 7 בפברואר 2013 | 13:40
  • שמלתה של גברת נתניהו

     לא ברור לי, אם ההופעה של הגברת שרה נתניהו בשמלה הזו נובעת סתם ובתום לב מחוסר טעם פשוט זועתי,או שהיה זה רצון מכוון שהיא תהייה לכאורה במרכז, ויעסקו בה ,והיא תזכה בתשומת לב שהיא כל כך זקוקה לו משום מה ולא משנה מה…

    מאת: שלום צימרינג |‏ 7 בפברואר 2013 | 17:28
  • כל הכבוד לשרה

    אני חושבת שביבי מנותק מהעם, ולכן לא הצבעתי לו, אבל שרה שיחקה אותה עם האופן המשוחרר והבטוח שבו היא מתלבשת וחשה כלפיי עצמה, כלפיי גילה וגופה, בתור אישה אני מתקנאת בביטחון שלה ובכך שהיא שלמה עם עצמה ועם גופה. כמו כן הראתה לחרדים מה זה האנטי תיזה להדרת נשים מהמרחב הציבורי. ישר כוח

    מאת: נועה |‏ 7 בפברואר 2013 | 21:09
  • היא עולה לנו כל כך הרבה - שרה והשמלה

     היא עולה לנו כל כך הרבה כסף, הגב' נתניהו – אז שיעסיקו גם סטייליסטית ולא רק עוזרת אישית, עוזרת בית ומי יודע מה עוד. מישהו שיגיד לה שאשה גוצה, עם צוואר קצר ועם קצת עודף משקל צריכה להתלבש בגזרות קלאסיות שמסתירות (את הגזרה) וגורמות לה להיראות יותר ייצוגית ויותר יפה

    מאת: חנה |‏ 7 בפברואר 2013 | 23:39
  • שמלת שרה כמשל

     בית ראש הממשלה הפך לקרחאנה. אשת ראש הממשלה בלבושה נראית כמו נותנת שירותי מין (מילה מכובסת לפרוצה) ובעלה, אבוי לנו, ראש ממשלתנו, הולך זקוף אצלה מתחת לשולחן. ואת ה"דבר" הזה בחרנו לעוד קדנציה! כמאמר הפסוק: "אשרי העם שככה לו". הם לא אשמים. אנחנו עם מטומטם…!

    מאת: רחל מור |‏ 8 בפברואר 2013 | 01:29
  • דווקא יפה לה מה אתם רוצים

     

    מאת: עינב |‏ 8 בפברואר 2013 | 10:49
  • נעזרה בסטייליסטית ממפלגת העבודה!!!

     

    מאת: גולשת |‏ 8 בפברואר 2013 | 17:30
  • שרה -כפרתנו

     אני בטוחה ששרה מסתכלת במראה לפני שהיא יוצאת מהבית, רק שלדרישתה, התקינו לה כנראה מראה מיוחדת, כזו שבה היא תמיד נראית יפה ורזה.. והאנשים סביבה יודעים שמי שיעז לומר לה את האמת ימצא עצמו בחוץ, אז הם שותקים. ואולי טוב שהפאדיחה הזו קרתה, אולי מרוב זעזוע על התגובות , היא תתחיל לראות את האמת במערומיה -תרתרי משמע …

    מאת: ירדנה |‏ 9 בפברואר 2013 | 16:35
  • שרלה אפה מירב???????????למה???????

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בפברואר 2013 | 21:25
  • אוי ויי שורלה

     לעשות תמונה גדולה, למסגר ולתלות מעל המיטה של כל חכמי ש*ס ובראשם עובדיהיוסף ,שיהנו ויטפסו עליה וירדו מאיתנו.

    מאת: ארלה |‏ 10 בפברואר 2013 | 01:11
  • החשיפה של שרה נתניהו

     היא בטח חושבת שאין לה מה להסתיר שרה! הטעם שלך באמת חושף את "צניעותך" אין לי ספק שאת נראת הרבה יותר טוב מבריטני ספירס לך יש יותר מה להראות לא?

    מאת: רחל רוה |‏ 15 בפברואר 2013 | 19:23
  • לשרה נתניהו רעית ראש הממשלה בנימין נתניהו נמאס לי לשמוע רכילות מרושעת .

     אשמח באם את חפצה בשינוי כמובן .טעם טוב יש לי את מוזמנת אלי לרמת השרון לא ארבה בכתיבה אנילא טובה בזה אך אני בטוחה שלא תצטערי טלפון 0548148888 צרי קשר שושיק

    מאת: שושנה קביליו |‏ 28 בפברואר 2013 | 22:59
  • שרה את יודעת כמה זמן אני מחפש דוגמנית לצמיגי מישלינג