לידיעת ניקול ראידמן: נמצא אתר השופינג היקר והמושלם לילדים

בזמן שאנחנו מסתפקות בשילב, מיננה וגולף קידס, האימהות הפאשניסטות של העולם חורשות על האתר הצרפתי והקסום Melijoe, המציע פריטי מעצבים לילדים ותינוקות במחירים שלא יביישו את המבוגרים כמו טרנץ' ברברי מיניאטורי וסניקרס של גוצ'י במידה 24. יש אנשים שזו המציאות שלהם

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2017

הכירו את Melijoe (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הכירו את Melijoe (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אתר נט-אה-פורטה הבריטי הצליח לעשות את הכמעט לא יאמן ולהפוך את מלאכת השופינג של אופנת העל למשהו מהיר שעושים אונליין. לצד השיטוט הפיזי בבוטיקים המרכזיים והיוקרתיים בעולם, השיטוט הווירטואלי בין פריטי מעצבים חלומיים עושה נעים בעין, ומאפשר לפאשניסטות הכבדות לקנות בלי חשבון ובלי שמישהו יסתכל עם כמה שקיות הן יוצאות מהדלת.

לפאשניסטות יש גם, בדרך כלל, ילדים מעוצבים, אותם הן מלבישות ברמת גימור מסוימת, ועכשיו נולד, במיוחד עבורם, MELIJOE, אתר ייעודי לבגדי יוקרה קטנים וחמודים, מפנקים ובעלי תווית מחיר שומטת לסת.

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

היזמית מאחורי האתר היא הצרפתייה נטלי ז'נטי, אימא לחמישה, הבוחרת באוצרות מוקפדת את הפריטים הכי טרנדיים וקלאסיים שיהפכו את הילד לתפוח שלא נופל רחוק מהעץ, בן הלוויה המושלם עבור האם המוקפדת.

באתר ניתן למצוא גם לייבלים מוכרים לילדים, כמו פטיט באטו ובונפואה, אבל גם את בגדי הילדים של מארני, ברברי, גוצ'י, קלואה ומונקלר. כולם, כמובן, בעלי תג מחיר שערורייתי למידות שהופכות ללא רלוונטיות תוך חודשים ספורים.

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

"כשבני הבכור נולד" מספרת ז'נטי, "גיליתי את עולם אופנת הילדים, עמו לא הייתי מיודדת. הבנתי שיש שם טרנדים ומותגים חזקים. החלטתי ליצור נרטיב שמאגד את המותגים מעוררי ההשראה יחד בפלטפורמה אחת. יצרתי את אתר חלומותיי, והאנשים התחילו לקנות ולהיות נאמנים לנו".

כיום האתר ממציע פריטים מ-150 בתי אופנה ומעצבים, וכל הזמן מחדש את הבחירות. "אנחנו מעודדים שילובים בין סגנונות ומותגים ומעדיפים לוק מגוון מאשר מאצ'י-מאצ'. למשל, שמלת גוצ'י עם נעלי קונברס או מגפי אופנוענים".

מעודדים שילובים בין סגנונות ומותגים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מעודדים שילובים בין סגנונות ומותגים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כשז'נטי נשאלת מי היא האם הקלאסית שקונה אצלה, היא עונה באלגנטיות: "היא אינדיבידואלית, נטולת מאמץ, אסתטית ואקלקטית. היא אוהבת ומעריכה אופנה ולא חוששת מסיכונים. היא מבינה שאופנה זה עניין אישיותי, פתוחה ואשת העולם הגדול".

התואר "עשירה" לא נמצא בלקסיקון הזה, אך ז'נטי כן מודה שהיא עצמה הלקוחה מספר אחת, ומציינת את הלייבלים שהיא עצמה לובשת ביומיום: "אפשר תמיד למצוא אותי בגוצ'י, סטלה מקרטני, ארדם ומיו מיו, לרוב עם סניקרס של בלנסיאגה". ככה זה כשכסף הוא לא אישיו. 

מיני ברברי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מיני ברברי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חמוד מדי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חמוד מדי (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

 

A post shared by Melijoe.com (@melijoe.paris) on

השאירו תגובה