קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביוניקלו?

אז זהו שלא. שני האנשים הכי מפורסמים בעולם הגיעו למועדון הספורט של בירמינגהאם כשהם לבושים במעיל הפוך הכה פופלארי כאחד האדם. בירור קצר מעלה כי הם ממש לא הלכו על המותג היפני המוכר אלא על גירסאות הרבה יותר יקרות שלו. לא חשבנו אחרת

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2017

וויליאם קייט במעילים הכה פופולארים (צילום: Geoff Pugh-WPA לגטי אימג'ס)

וויליאם קייט במעילים הכה פופולארים (צילום: Geoff Pugh WPA לגטי אימג'ס)

מזג האוויר בחוץ כבר סוער והרוחות והגשמים הגיעו גם לממלכה הבריטית. מרגש לגלות שבדיוק כמו כולנו, הדבר הראשון שבני המלוכה של ימינו עושים ביום כזה הוא מושיטים את ידם לעבר המדים הרשמיים של העונה. אם הייתם מנחיתים עכשיו את הנסיך ויליאם וקייט בתוך ההמון הצועד לו בגשם במעילי יוניקלו בכל הצבעים, הם היו לגמרי נטמעים.

אז נכון, השניים, שנסעו לבירמינגהם וביקרו במועדון ספורט של צעירים, לא באמת לבשו את המותג ששיגע את העולם, כלומר זה היה לוק כמעט זהה רק של הביוקר. קייט מידלטון לבשה מעיל פוך קל בצבע אדום מבית ׳פרפקט מומנט׳, שמחירו  1470 שקלים. למעיל היא ציוותה גולף ומכנסיים שחורים צמודים, ולרגליה נעלה סניקרס של ניו בלאנס, מסדרה מיוחדת שיצאה, שיתוף פעולה בין המותג לחנות הלונדונית ׳סווטי בטי׳.

קייט בג'ינס וסניקרס (צילום: Geoff Pugh WPA לגטי אימג'ס)

קייט בג'ינס וסניקרס (צילום: Geoff Pugh WPA לגטי אימג'ס)

מדובר, כצפוי, בלוק ממוחזר. הנסיכה לבשה כבר את המעיל האדום הזה באירוע ספורטיבי אחר, בפברואר האחרון, לאימון מתוקשר לקראת מרתון בפארק על שם המלכה אליזבת. הפעם אמורה הייתה קייט להיראות אחרת, בכל זאת היא נמצאת בעיצומו של הריונה השלישי, אבל הבייבי באמפ לא ממש נראה באופק.

מדובר במעיל סקי מקצועי של הלייבל, שנוצר על מנת להעניק לספורטאים מקצועיים אפשרויות אופנתיות יותר. הלייבל אומץ כבר על ידי פאשניסטות נוספות, פופי דלווין וקלואי קרדשיאן ביניהן, ומדהים לגלות שהמעיל הזה עוד לא אזל מהמלאי. סביר שזה רק עניין של זמן עד שאפקט קייט יעשה את שלו.

הכי תואמים  (צילום: Geoff Pugh WPA לגטי אימג'ס)

הכי תואמים (צילום: Geoff Pugh WPA לגטי אימג'ס)

גם ויליאם, כאמור, לבש מעיל אה-לה יוניקלו, בצבע האהוב עליו ככל הנראה, והשולט המוחלט במלתחתו: כחול כהה. המעיל של ויליאם, למקרה שתהיתם, הוא של ׳דה נורת׳ פייס׳, ועולה 807 שקלים. את שני המעילים, אגב, סביר שאפשר יהיה למצוא מחר, בלאק פריידיי, בסייל, וכך להרגיש כמו מלכים לרגע.

הכי לבושה כאחת העם רק במחיר אחר (צילום: Geoff Pugh WPA לגטי אימג'ס)

הכי לבושה כאחת העם רק במחיר אחר (צילום: Geoff Pugh WPA לגטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה