אנשים מתים להיות אני אבל אין להם אומץ

תיכוניסט, בלוגר אופנה ואיפור שמגיע לכל האירועים הנוצצים, בעל חשבון אינסטגרם של 70 אלף עוקבים: עמרי מזרחי לא נותן לאף אחד לעצור אותו: "מי שכותב תגובות אכזריות הם אנשים דיכאוניים וממורמרים". ראיון עם ביוטי בוי

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2017
 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

הוא הופיע בתכנית טלוויזיה סופר-נצפית, מגיע לכל ההשקות ותצוגות האופנה בלבוש אקסצנטרי ונועז שקשה לפספס, מתחכך בכל מי שנחשב בסצנה (כולל ג'יג'י וקנדל) ויש לו כמעט 70 אלף עוקבים באינסטגרם, אבל שלא כמו מרבית הבלוגרים ואנשי תעשיית האופנה המשופשפים, עם עמרי מזרחי אפשר לדבר רק החל משעות הצהריים, כשהוא מסיים את הלימודים.

"היה לי יום זוועה בבית ספר", מתנצל התיכוניסט בן ה-17 בתחילת הריאיון, "הלכתי לישון בשש בבוקר וקמתי בשבע וחמישים".

מה עשית עד שש בבוקר?
"הייתי באירוע השקת ליין הכובעים של קים אור-אזולאי. אחרי האפטר-פארטי הלכנו לאכול ופתאום קלטנו מה השעה".

אמא ואבא לא כעסו שחזרת כל כך מאוחר?
"הם עשו קצת פרצוף אבל כל עוד אני קם בזמן לבית הספר הם זורמים".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


אולי זה בגלל שההורים מכירים את העולם הזה מקרוב. אביו, אדי מזרחי, היה סמנכ"ל ב"לי קופר", מותג אותו היה קשה לפספס בתקופה בה עמרי נולד. לאחר מכן היה מבעלי רשת האופנה "אורבן" וגם נחשף לאור הזרקורים בתכנית "מאסטר שף", בה השתתף ב-2010. אמו עובדת בהייטק, ויחד עם האחות הקטנה בת ה-12 מתגוררת המשפחה ברעננה.

את הלבוש האדג'י, האיפור הזוהר וההוויה מלאת הגלאם של עמרי הם מקבלים באופן מוחלט ותומכים בו לאורך כל הדרך. "מגיל קטן מאוד התלבשתי מוחצן. תמיד ידעתי בדיוק מה אני רוצה ללבוש והיה לי מה להגיד בעניין", הוא מגלה. "גם היום ההורים בעד הבחירות האופנתיות הנועזות שלי, הם אף פעם לא אומרים לי לא וכמעט שום דבר לא מפריע להם, אבל לפעמים הם מציעים למתן כשזה נוגע לציפורניים ולפאות. כן קרה שאמא שלי ראתה על סט צילומים מגפי עקב סגולים ועיקמה את האף".

ואתה מקשיב במקרים כאלה?
"לפעמים כן ולפעמים לא".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


ההורים של עמרי עומדים לצדו גם אל מול התגובות הקשות שהוא מקבל לא פעם ברשתות החברתיות. כך למשל, כשאחד הגולשים שטח קללות הכוללות את אמו של עמרי ענה אביו: "תסביר לי מה היא עשתה לך שאתה מקלל אותה?". לגולשת שזרקה: "הומו נודרת נדר" השיב אדי: "רצוי ללמוד קצת על נדירת נדרים, מסוג הדברים שמסבכים את החיים. חוץ מזה לא עולה כסף לברך", ותחת תמונה של עמרי במעיל פרווה מנומר פשוט פרגן -  "כמה שאבא שלך אוהב אותך אלוהים יודע".

"זה קצת מביך לפעמים אבל באמת לא מובן מאליו", צוחק עמרי. "יש המון תגובות אכזריות אבל אבא שלי לא מתעצבן או מגיב בכעס, הוא פשוט שם מראה מול הפנים של האנשים האלה, שיבינו מה הם אומרים".

לך האמירות האלה לא מפריעות?
"התרגלתי, אני לא נותן לזה חשיבות בכלל ומנסה להקדיש כל דקה לעשייה שלי. מי שכותב את התגובות האלה הם אנשים דיכאוניים וממורמרים שאין להם שום מושג. אני כמעט לא קורא אותן, אבל מדי פעם יוצא לי להסתכל ואני רואה שאותם אנשים גם עוקבים אחרי ועושים לי לייקים בקביעות".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


"ברור שהיו גם רגעים של שבירה", מודה עמרי. לפעמים אנשים כותבים דברים בלי להיות מודעים בכלל שבצד השני יושב ילד בן 17 שעושה בגרויות. כבר קרה ששאלתי את עצמי למה אני עושה את זה בכלל".

אז חשבת פעם לוותר על הכל?
"הפריצה היא אחד הדברים הכי טובים שקרו לי, אני מקבל משכורת מכובדת ומותגים שולחים לי מתנות אבל כן הייתי רוצה לפעמים להיות ילד נורמלי שחולם להצטלם עם בר רפאלי ורק מפנטז על העולם הזה".

ומה עם אחותך הקטנה? היא גם הולכת בדרכך?
"וואו, לשמחתי היא כל כך לא שם. יותר בעניין של חוות סוסים, הכי טום בוי. מצד שני כבר יש לה אוסף תיקי שאנל שלא היה מבייש אף אישה, ובטיול בת מצווה היא הצביעה על תיק של לואי ויטון וביקשה אותו ליום הולדת, אז אולי אני כן מוריש לה משהו בכל זאת".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


מתרגש מלואי ויטון בכל פעם מחדש

את הדרך בתעשייה התחיל מזרחי בתכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים, בה הפגין את האהבה והידע שלו באופנה וטיפוח לפני כשלוש שנים. "שיקרתי לאימא שלי שאני הולך לחברים ונסעתי בגיל 13 לבד ברכת לאודישן באיזה חור בתל אביב", חושף עמרי. "כשזה שודר הרגשתי שאני בפרונט, עושה את טבילת האש הראשונה שלי בזכות עצמי, ומשם זה התגלגל. פתאום התחילו להזמין אותי לתצוגות של קסטרו, רנואר ופקטורי 54, הפכתי לפרזנטור של אדידס. אפשר להגיד שבגיל 14 נכנסתי לעולם של הגדולים".

איך הילדים בבית הספר הגיבו לסגנון שלך ולפרסום?
"בהתחלה קצת צחקו עלי ולא הבינו, אני זוכר שבכיתה ו' המורה שאלה אותי פעם אם אני לא יכול לבוא יום אחד עם נעליים רגילות אבל הסברתי לה שזה הרגיל שלי. היום כבר מכירים אותי וזה לא נראה מוזר לאף אחד. כולם בבית ספר הכי מפרגנים לי, גם המנהלת המושלמת שלי, כפרה עליה".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


אתה מתלבש ליום לימודים כמו שאנחנו רגילים לראות אותך באירועים?
"יש לנו חולצת בית ספר ואני סבבה עם זה לגמרי. מעבר לזה בדרך כלל אני מגיע בפיג'מה כי אני לא מספיק לקום בבוקר. אני יכול למצוא את עצמי בכיתה עם סט פוטר בוורוד פוקסיה".

וכשאתה כן משקיע בלבוש לאילו מותגים אתה מתחבר?
"לואי ויטון. זאת פשוט האהבה שלי, הם מצליחים לרגש אותי בכל פעם מחדש. גם בלנסיאגה, גוצ'י ושאנל. אני ממש אוהב מותגי יוקרה".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


"חברים שלי לא מודעים לכל מה שאני עושה בזמן שהם משחקים"

עבור רוב הצעירים בגילו האהבה לבתי אופנה קצת קשה למימוש, אבל מזרחי מעיד שהמצב שונה עבורו. "כשאתה עובד בעולם הזה זה לא קשה, זה כסף טוב לילד בן 17. כפרזנטור ואושיה אני יכול להגיע לאירוע ולעשות מה שחברים שלי עושים בחודש וחצי. אבל אני לא אשקר – זאת עבודה לא קלה בכלל ואני מקריב חלק גדול מהילדות שלי".

עם צוות קבוע של סטייליסט, מאפרת, מניקוריסטית וספר, לו"ז צפוף, צילומים ועריכת סרטונים לרשתות החברתיות השונות, הוא אכן מחזיק בפול טיים ג'וב של ממש, במקביל לחובותיו כטינאייג'ר. "חברים שלי צוחקים עלי שאני מקטר, אבל הם לא מודעים לכל מה שאני עושה בזמן שהם משחקים".

אתה מרגיש שהפסדת משהו בדרך?
"ברור. לא משנה לאן אני הולך תמיד כולם מסתכלים עלי ומצביעים, מתלחששים מהצד ומעבירים ביקורת. עוד לא הבנתי מה קורה איתי וכל העולם מכיר אותי".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


למרות זאת הביוטי בוי רק ממשיך להרחיב את פעילותו, וכעת, אחרי שלמד איפור באופן מקצועי אצל נטע סקאלי, המאפרת הראשית של מאק בישראל, הוא ממצב עצמו גם כגורו בתחום עם ערוץ יוטיוב משלו ובו מדריכי איפור, ביקורות מוצרים, הגרלות ולוקים נבחרים.

מה כוללת שגרת הטיפוח שלך?
"ביום יום אני בכלל לא מתאפר, גם אם יוצא לי החצ'קון הכי גדול בעולם ממש לא אכפת לי. כשאני הולך לאירועים יש לי את האיפור הקבוע שלי ורק הצלליות והליפסטיק משתנים בכל פעם, אבל אני משתדל תמיד לעלות וללמד דברים חדשים. עולם האיפור זה שלמות".

אילו טיפים היית נותן למי שרוצה להצליח בתחום הזה?
"לעשות תמיד מה שבא להם, גם אם זה נראה לא טוב, מכוער, לא מתאים או מוגזם. חשוב ללכת עם הדרך שלך, לשאוף קדימה ואף פעם לא להסתכל לצדדים – גם אם יש תגובות רעות, אנשים מדברים עליך וכולם מסתכלים, זה סימן שאתה מיוחד, לא מוזר. יש מלא אנשים שמתים לעשות את מה שאני עושה אבל אין להם אומץ".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on


איפה אתה חולם להיות כשתהיה גדול ומי המודלים שלך לחיקוי?
"הפנטזיה שלי היא שיהיה לי מותג איפור עם סניפים בכל העולם, 'OM ביוטי'. ליידי גאגא וג'פרי סטאר הם הרול מודלס שלי – שני אנשים מאוד נועזים, לא אכפת להם מה יחשבו עליהם והם פשוט עושים מה שהם רוצים. אני הכי אוהב את זה בעולם".

ואיזה פרט מפתיע אנחנו לא יודעים עליך?
"אני אוהב לשחק שש-בש וללכת לצופים, אנשים המומים כשהם שומעים את זה. אין לי זמן להדריך אבל אני בשכב"ג של שבט הדר וזה פשוט מושלם. חוץ מזה כבר כולם יודעים עלי הכל".

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

 

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on

השאירו תגובה

 

  • מהמם מקסים תמשיך לעשות את מה שאתה הכי אוהב לעשות ולהראות

    מאת: אורית |‏ 25 בנובמבר 2017 | 06:05
  • כל הכבוד לך! תמשיך בדרך המיוחדת שלך ותגיע רחוק :)

    מאת: לולי |‏ 24 בנובמבר 2017 | 14:57
  • קודם כל כל הכבוד להורים התומכים שלך, ואתה נער מיוחד לך עם האמת שלך, מושלם!!!

    מאת: לימור |‏ 24 בנובמבר 2017 | 13:53
  • אתה תותח! אני לא מכיר אותך, אבל עשה לי טוב לקרוא עליך. אתה נער חזק ושובר מוסכמות, ואתה דוגמה עבור בני נוער שמעוניינים ללכת בדרך שלהם שהיא לא הדרך הסלולה והקבועה שהחברה מאלצת את הרוב ללכת בה. כל הכבוד. שתצליח!

    מאת: ארד |‏ 24 בנובמבר 2017 | 12:03
  • בחור מקסים, הלוואי וירבו כמוהו בעולם שהולכים על פי צו ליבם- העולם היה מקום מעניין הרבה יותר.

    מאת: גלית |‏ 24 בנובמבר 2017 | 09:17