מריח כמו כסף: הבושם של קים שובר שיאים

24 שעות בלבד עברו מאז שקים קרדשיאן השיקה את הבושם החדש שלה והיא כבר הצליחה בהכנסות משוגעות של 35 מיליון שקלים. ביממה אחת בלבד. ״הכל התחיל כשכולם כל הזמן חילקו לי קריסטלים מרפאים בתקופה הקשה שעברתי אחרי השוד בפריז״, סיפרה למגזין פיפל. בסופו של דבר נראה תצטרך קימי להודות לשודדים

מאת  | ‏ 19 נובמבר 2017

קים מקדמת את הבושם (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

קים מקדמת את הבושם (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

קים קרדשיאן אמנם מצפה לילד שלישי, אבל העובדה שהפעם היא לא נושאת בעצמה את ההריון הזה מפנה אותה לדברים אחרים ולבייבי נוסף: ליין בישום חדש על שמה. ״KKW Fragrance״ הוא שמו הפשוט והברור של הבושם החדש. מה שעוד פשוט וברור, 24 שעות בלבד לאחר פריצתו לעולמנו, הוא שכולם רוצים להריח כמו קים קרדשיאן.

שלוש סנוניות ראשונות יצאו מהלייבל הדנדש, ומכרו תוך יממה ב-10 מיליון דולר (35 מיליון שקלים), ובעיקר המון אנשים שעומדים להפיץ את בשורתה הריחנית של קימי. זהו המשך ישיר של אימפריית הביוטי שלה, שהתחילה השנה בתחום הקוסמטיקה, עם KKW ביוטי, שהסחורה ששוחררה ממנו אזלה תוך דקות מעלייתה לרשת ויצרה רווח של 13.5 מיליון ביום אחד.

הבושם המדובר (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

הבושם המדובר (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

האחיות לבית קרדשיאן תמיד תומכות ומפרגנות אחת לשניה אבל עסקי הביוטי של קים גורמים לשינוי רציני. קים עושה חיים קשים לאחותה קיילי, שהייתה עד לא מזמן אשת העסקים הכי חריפה במשפחה, ועולמות הביוטי היו שייכים לה, ונראה שתעקוף אותה בסיבוב, על אף הסכומים הבלתי נתפסים. לשם השוואה, קולקציית החג של קיילי ג׳נר בשנה שעברה, גם היא אזלה ברגע, הכניסה לה 18.9 מיליון דולר (66.4 מיליון שקלים), ובשנה וחצי האחרונות יצרה קיילי מכירות בסך 420 מיליון דולר. זה כמעט חצי מיליארד בשנה וחצי. לחברת לנקום לקח 80 שנה להגיע למיליארד הראשון, ולבובי בראון 25 שנה.

כל זה בלתי נתפס, אלא שקים עשתה פה משהו עוד יותר מדהים, מאחר שערכות שפתיים וקונטורים אפשר להראות בתמונות, טוטוריאלז ושאר אמצעים. ריח לא ממש. הלקוחות הנרגשים שרצו לרכוש כל טיפת ניחוח שהוציא קים מסתמכים אך ורק על טעמה האישי. על העובדה שהיא יודעת מהי הדרך הנכונה להריח בה. היא עושה את זה בלי לחלק סאמפלים או לפרסם עמודים מפתים במגזינים, ושוב מצליחה לאתגר את התעשייה ולשלוח את כל עולם היח״צ לעשות חושבים.

קים והלוק הבלתי נשכח מהשבוע שעבר (צילום: Charley Gallay לגטי אימג'ס)

קים והלוק הבלתי נשכח מהשבוע שעבר (צילום: Charley Gallay לגטי אימג'ס)

הבשמים עצמם שעולים 210 שקלים מעוצבים כמו קריסטלים חינניים, ואמורים להביא אנרגיות חיוביות לעולם. ״הכל התחיל כשכולם כל הזמן חילקו לי קריסטלים מרפאים בתקופה הקשה שעברתי אחרי השוד,״ סיפרה למגזין פיפל. ״הייתי זקוקה לריפוי. השוד היה הדבר הכי טראומטי שקרה לי, אבל הצלחתי ליצור חיוביות בכך שתיעלתי את האנרגיות לתוך יצירה. מתוך כל זה צמחו שני המיזמים.״ בסופו של דבר נראה תצטרך קימי להודות לשודדים.

השאירו תגובה