כך תקנו מהאאוטלטים השווים של ניו יורק בלי לצאת מהבית

עם כל אתרי הסחר המקוון שאופפים אותנו, יש דברים שעדיין נמצאים מחוץ להישג ידינו. אפליקציית SHUPPERZ, פיתוח ישראלי חדש, עומדת לשנות את כל זה עם קניינות אונליין שתהפוך את המכירות הכי לוהטות מעבר לים לנגישות גם עבורנו

מאת  | ‏ 29 אוקטובר 2017

האינטרנט הוא חברו הטוב ביותר של כל מכור לשופינג. המרחב המקוון מצמצם את המרחק בינינו לבין מושאי התשוקה שלנו לאפס, והופך פריטים שפעם היינו צריכים לטוס לחו"ל כדי להניח את הידיים עליהם לנגישים מתמיד. אבל גם לו יש גבולות. לא כל הסיילים החמים מוצאים את דרכם אליו, וגם האאוטלטים השווים שמעבר לים, חנויות העודפים והמציאות המקומיות לא היו עד כה מנת חלקם של הגולשים. בדיוק בגלל זה הוקמה אפליקציית SHUPPERZ, פיתוח ישראלי שמטרתו לאפשר לצרכנים מרחבי הגלובוס ליהנות מכל העולמות בלי לצאת מהבית.

האפליקציה, שעלתה לאוויר בחודש אוגוסט האחרון, הוקמה על ידי טל רובינשטיין וציון שדה ומהווה רשת חברתית חדשה שמטרתה לחבר בין אנשים מרחבי העולם ולאפשר להם לקנות אחד עבור השני בתוך השוק המקומי. "SHUPPERZ נבנתה על ההבנה שהיכולת לקנות היא כישרון שיש לאנשים מסוימים, כישרון ששווה לחלוק עם אחרים", אומרת רובינשטיין. "אפשר לקנות אצלנו הכל – אופנה, גאדג'טים, צעצועים ואפילו כרטיסים לאירועי ספורט. היכולת לקנות כמקומי בכל מקום בעולם היא פשוט מדהימה".

 

A post shared by Burberry (@burberry) on


"שופרז" פועלת בשלושה מישורים: Window Shupping ,Live Shupping ו-Wish Zone.  לאורך השנה מתקיימות בארה"ב מכירות מטורפות המציעות פריטי מעצבים בהנחות משמעותיות. למרבה הצער לא תמיד הן מוצעות גם אונליין. כאן נכנס ה-Live Shupping – אל מוקדי הקניות והמכירות הלוהטות מגיעים "שופרז", קניינים מקומיים, שמנהלים צ'ט עם הקונים, שולחים תמונות בזמן אמת ורוכשים עבורם מוצרים לפי בקשה. "לא מזמן קיימנו לייב כזה מסייל הלייבור דיי באאוטלט 'וודברי קומון' שבניו יורק", מספרת רובינשטיין. "זאת הייתה הצלחה אדירה. תוך 6 שעות התבצעו כ-70 רכישות והקניינים היו בעננים".

מכירות הלייב יתקיימו באפליקציה פעמיים בשבוע. המכירה הקרובה תערך ב-30 לאוקטובר ותנגיש עבור הקונים בארץ ובעולם את אאוטלט "ג'רזי גרדנס" שבניו יורק, הכולל את חנויות נייקי, דיסני, אברקומבי אנד פיץ', מארשלס, מייקל קורס, קלווין קליין ועוד. זו שאחריה תנצל את ההנחות שאחרי ליל כל הקדושים ותאפשר לנו להתכונן לפורים כבר ב-1 לנובמבר, בעזרתן של חנויות התחפושות בתפוח הגדול.

 

A post shared by Levi's (levis) on


הפיצ'ר השני באפליקציה הוא ה- Window Shupping הזמין בכל עת. באגף זה ניתן לצפות בפרופיל של ה"שופרים", אליו הם מעלים תמונות של פריטים בהם הם נתקלים בחנויות על פי טעמם האישי, ויוצרים מעין חלון ראווה שאותו יכולים הגולשים לחקור.

האזור השלישי והאחרון הוא ה- Wish Zone, בו ניתן לבקש מוצר ספציפי או עצה כללית ולקבל הצעות והמלצות מקניינים פוטנציאליים.

 

A post shared by Vince (@vince) on


בדומה לאתרי סחר כמו ebay, התשלום ב"שופרז" מתבצע באמצעות paypal ובתיווך האפליקציה, כשאת הרווח עושים ה"שופרים" מעמלה של 15% אותה משלם הרוכש (אליה מצטרפים כמובן גם מע"מ ומכס במידה ואלה נדרשים). החיוב עצמו מתבצע רק כשהלקוח מקבל את המוצרים ומאשר כי הפריטים תואמים להזמנה. נכון לעכשיו המשלוח מאירועי הלייב ומרכישות שוטפות שסכומן לא עולה על 40 דולר הוא חינמי, אך חשוב לציין כי החזרות לא ממש אפשריות – בדיוק כפי שהיה קורה אם הלקוח היה מבקש מחבר לרכוש עבורו מוצר בחו"ל.

"הכל התחיל ממש לא מזמן", חושפת בפנינו רובינשטיין. "אני עורכת דין במקצועי וציון הוא רואה חשבון. היינו עושים המון נסיעות עבודה בעולם ובכל פעם חברים היו מבקשים מאתנו לקנות בשבילם דברים. גיששנו וחקרנו את הנושא, והבנו שיש יתרון עצום בקניה מקומית שאף אחד עדיין לא שם עליו את האצבע".

 

A post shared by HUGO BOSS (@hugoboss) on


מה הייחוד של קנייה מהסוג הזה?
"הקניין המקומי הוא הרבה יותר חכם – הוא מכיר את כל המקומות השווים ואת ההנחות הייחודיות. הוא נותן לאנשים מרחבי העולם להגיע למכירות שלא היו זמינות לו עד עכשיו, וברגע שהוא לומד את הטעם שלהם הוא גם תורם מהידע שלו, מייעץ וחושף אותם למוצרים נוספים".

מיהם ה"שופרים"?
"כל אחד יכול להירשם באפליקציה ולהיות "שופר". יש לנו "שופרים" מניו זילנד, ברזיל, אנגליה ואפילו אתיופיה, אבל באירועי הלייב משתתפים רק "סופר-שופרים", אלה הכי מוצלחים שבחרנו בפינצטה. עם הזמן אנחנו מצפים שהקהילה תגדל ותהיה מלווה בביקורות ודירוגים, ככה שהקונים ידעו למי שווה לפנות. הקניינים הפחות אהודים, לעומת זאת, ירדו לתחתית האפליקציה".

 

A post shared by JW ANDERSON (@jw_anderson) on


כיצד ניתן לדעת שהמוצרים שנקנים באמצעות האפליקציה הם מקוריים?
"מעבר לכך שהלקוח מקבל תמונות של המוצר ושל החנות לפני הרכישה, כל הפריטים נשלחים בשקית המקורית עם הקבלה, כך שאין שום ספק לגבי המחיר והאיכות".

ומה השאיפות לעתיד?
"כרגע אנחנו מקיימים אירועים בעיקר בניו יורק אבל המטרה היא שיהיו אירועים מכל רחבי העולם – לונדון, הונג קונג, יפן, אוסטרליה, ברלין ועוד. אנחנו יודעים מה המקומות השווים ורוצים להגיע לשם מאוד מהר. השאיפה היא להיות הרשת החברתית הכי משמעותית שיש לקניינים". 

 

A post shared by kate spade new york (@katespadeny) on

 

A post shared by kate spade new york (@katespadeny) on

 

A post shared by Tory Burch (@toryburch) on

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

השאירו תגובה