נסיכה בטייטס: קייט ההריונית היא אחת מאיתנו

גם בנות אצולה הריוניות רוצות שיהיה להן נעים ונוח, ומי אם לא נסיכת העם קייט תהיה זו שתפלס עבורן את הדרך? אז היא ויתרה על השמלות הקטנות ונעלי העקב הגבוהות ויצאה לאירוע ספורטיבי בז'קט מסתיר בייבי באמפ ואת הגרסה המשודרגת של הטייטס, הלא הם מכנסי ג'גינגס שחורים. נתראה בקורס הכנה ללידה

מאת  | ‏ 19 אוקטובר 2017

רק רוצה שיהיה לה נוח. קייט והטייטס המשודרגים שלה (צילום: Chris Jackson; Getty Images)

רק רוצה שיהיה לה נוח. קייט והטייטס המשודרגים שלה (צילום: Chris Jackson; Getty Images)

נפל דבר בממלכה, וכלל לא בטוח שהאירוע הזה יעבור בשקט אצל המלכה אליזבת, אבל נראה שלקייט מידלטון זה לא אכפת. היא נכנעת לכוחו של ההיריון, ומעוניינת שיהיה לה נוח.

כמו הריוניות רבות לפניה, מאחוריה ומצדדיה, גם קייט מוותרת על המכנסיים והבדים הקשיחים ומתמסרת לחיבוקה של הלייקרה. לאירוע רשמי הגיעה מידלטון בגרסה הטיפ-טיפה יותר מכובדת של הטייטס – מכנסי ג'גינגס שחורים.

בגרסה המשודרגת של הטייטס, מכנסי הג'גינגס (צילום: Arthur Edwards - WPA Pool/Getty Images)

בגרסה המשודרגת של הטייטס, מכנסי הג'גינגס (צילום: Arthur Edwards – WPA Pool/Getty Images)

כשוויליאם והארי לצדיה, קייט הגיעה בהפתעה לאירוע הסיום של בית ספר למאמני ספורט, תחום הקרוב ללבם של האחים הנסיכים. ויליאם אף נאם באירוע, בתקווה לתת השראה למאמני העתיד במשחקים האולימפיים והפראלימפיים.

השלושה לבשו כולם גוונים של כחול ונראו בעצמם כמו קבוצת ספורט מאוחדת, אבל מובן שמירב תשומת הלב הופנתה למידלטון ולאאוטפיט המסוים שבחרה.

שלישייה שכזו (צילום: Arthur Edwards - WPA Pool/Getty Images)

שלישייה שכזו (צילום: Arthur Edwards – WPA Pool/Getty Images)

הבטן הקטנטנה של קייט הוסתרה לחלוטין בעזרת בלייזר כחול עם כפתורי זהב מבית פילוסופי די לורנזו סרפיני, שיחד עם חולצת הגולף שמתחת והג'גינגס השחורים, העניק לה לוק של רוכבת סוסים מקצועית, שתאם את הלוקיישן: האצטדיון האולימפי בלונדון.

אם הז'קט הזה נראה מוכר, אולי זה כי קייט כבר לבשה את גרסתו האדומה בוולנטיינ'ס האחרון. הפריט לקוח מקולקציית הריזורט האחרונה של הלייבל האיטלקי, ומחירו המקורי עמד על 3,645 שקלים. אבל אפשר לוותר על המרדף אחר שתי הגרסאות בכחול או אדום, הם כבר מזמן סולד אאוט.

איך היא אוהבת למחזר. קייט בשנה שעברה עם אותו הז'קט, רק באדום (צילום: Stephen Pond - WPA Pool / Getty Images)

איך היא אוהבת למחזר. קייט בשנה שעברה עם אותו הז'קט, רק באדום (צילום: Stephen Pond – WPA Pool / Getty Images)

הנעליים הנבחרות ללוק היו מגפונים נמוכים של הלייבל ראסל וברומלי, עם שני רוכסנים בכל צד, עשויים זמש שחור דוחה מים ועקב מתכתי. ניתן לרכוש את הנעליים האלה באתר הלייבל, 1,360 שקלים שוויין, אבל סביר שזה רק עניין של זמן עד שכל הריוניות הממלכה ינעלו גם הן כאלה. 

כדי להשלים את הלוק, מאזניה המלכותיות של מידלטון התנדנדו עגילי לב זהובים שהלייבל קיקי מקדונו לקח עליהם אחריות, שוויים 8,459 שקלים. הדבר היחיד שאיש לא ממהר לקחת עליו אחריות הוא, ניחשתם נכון, הטייטס.

איזה כיף שהיא מרגישה טוב (צילום:  Arthur Edwards - WPA Pool/Getty Images)

איזה כיף שהיא מרגישה טוב (צילום: Arthur Edwards – WPA Pool/Getty Images)

הבייבי באמפ מוסתרת היטב (צילום: Arthur Edwards - WPA Pool/Getty Images)

הבייבי באמפ מוסתרת היטב (צילום: Arthur Edwards – WPA Pool/Getty Images)

השאירו תגובה