ראו הוזהרתם: טרנד הנעליים הפופולרי מתברר כמסוכן

זה כבר הפך לדבר שבשגרה. אנחנו יוצאים מהבית עם הסניקרס או נעלי המיולס האהובות עלינו, אבל בלי גרביים. כעת מחקר חדש מתריע כי הבחירה ללכת או-נטורל יכולה לגרום לא רק לריחות לא נעימים, אלא גם לדלקות לא חינניות. עכשיו תעשו את השיקולים שלכם

מאת  | ‏ 16 אוקטובר 2017
 

A post shared by Bally (@bally) on

אופנת הקרסוליים החשופים שולטת כבר מספר שנים. מוצאה צרפתי, אבל גברים ונשים מכל קצוות תבל כבר התרגלו שהקרסוליים שלהם נושמים את האוויר הקר, ויודעים בדיוק לכמה ס"מ מעל קו הנעליים צריכים להגיע המכנסיים כדי לייצר את הלוק המנצח.

הבעייתיות של האופנה הזו היא כמובן בגרביים, שצריכים להתחבא מתחת, ולכן גורמים כמו עצלות וכביסה מלוכלכת מביאים רבים מאיתנו (אל תיתממו, גם אתם עשיתם את זה) לצאת בלי גרביים מהבית.

כעת מתגלה שמי שהולך בלי גרביים, לא רק שהורס את הנעליים האהובות ברגליים מסריחות, אלא גם הורס את בריאותו ומסכן את רגליו. הקולג' לפודיאטריה (רפואת כף הרגל והקרסול) במנצ'סטר החליט להקדיש לסוגיה האופנתית הזו מחקר שלם, ממנו עולים ניחוחות וממצאים שהם אנטי-שיק מובהק.

מתברר שהאופנה חסרת הגרביים הזו מביאה לעלייה חדה בכמויות הפטרת בצעירים בין הגילאים 18-25, שנהנים מטרנד הקרסול העירום והנעליים הנמוכות, ללא הגנה של גרב. "המראה של הקרסול החשוף פופולרי במיוחד בין סלבריטאים, ואצל גברים על השטיח האדום" מסבירים החוקרים. "יש הרבה מובילי דעת קהל שמקדמים את האופנה הזאת, זה לוק שקיים גם על המסלולים, באופנת הרחוב ובמגזינים".

 

A post shared by The Line (@thelinenyc) on

עכשיו מגיע החלק המסריח: "הרגל הממוצעת מזיעה בערך 235 מ"ל ביום" מדווחת אמה שטפרנסון, ראש צוות החוקרים.

"לחות מוגברת וחמימות יובילו לדלקות פטרייתיות, והתוצאות מאוד לא נעימות. המקרה הכי גרוע שנתקלתי בו היה של גבר בן 19 שעבד במכון לרחצת מכוניות, סביבה לחה, וסבל מ'רגל חפירות', מצב שכמעט והסתיים בכריתה".

אם כל זה לא שכנע אתכם לרכוש מיד המון המון גרביים נמוכים, שטפרסון נותנת כמה טיפים שישאירו אתכם אופנתיים ונטולי פטרת:

- עשו דברים במתינות. אם אתם חייבים ללכת בלי גרביים, עשו זאת לפרקי זמן מינימליים.

- רססו על סוליית הרגל דאודורנט-ספריי מונע הזעה לפני שמכניסים אותה לתוך הנעל.

- הישארו עם יד על הדופק, הביטו ברגליים, ואם ישנם אזורים כואבים או בעלי מרקם שונה, לכו להיבדק.

 

A post shared by Elin Kling (@elinkling) on

 

A post shared by Trademark (@trdmrk) on

 

A post shared by ATP ATELIER (@atpatelier) on

השאירו תגובה