לידיעת סטטיק ובן אל: אסוס מוכרים שמלת רשת לגברים

אחרי אינספור פריטי ביזאר שאתר השופינג הבריטי הציע במהלך השנים לקהל הלקוחות הנשי שלו, הגיע הזמן שגם במחלקת הגברים יהנו קצת ממטעמים הזויים. על הפרק – טוניקה/שמלת רשת שקופה האמורה להילבש מעל ג'ינס ולהציג לראווה גוף מחוטב, או לחילופין, מלא קעקועים. התענוג הזה, אגב, עולה 104 שקלים בלבד

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2017

יש מישהו בקהל שזה מדבר אליו? (צילום: ASOS)

יש מישהו בקהל שזה מדבר אליו? (צילום: ASOS)

אם התחילה להתעורר בכם תחושה לא נוחה שמשהו חסר, זה כנראה כי כבר הגיע אמצע השבוע ואסוס עוד לא הוציאו אף פריט משונה או שומט לסתות לאוויר העולם.

אנחנו פה כדי לתקן את הרושם ומהר, עם אחד הפריטים היותר מעניינים (ומאתגרים) שנראו באתר הקניות המקוון הפופולרי בעולם: שמלת רשת שקופה לגברים.

להציג לראווה את הקעקועים/שרירים שלכם (צילום: ASOS)

להציג לראווה את הקעקועים/שרירים שלכם (צילום: ASOS)

אם בסביבה הקרובה שלכם נמצא גברבר שכל חייו חשקה נפשו בשמלה שקופה וחושפת פטמות, קראו לו מיד אל המסך, כי יום המזל שלו הגיע.

השמלה הנועזת משלבת בין הארון של ג'ניפר לופז לעולם הראפרים, ומכונה באתר "חולצת רשת ארוכה באקסטרים". שאר העולם פשוט קורא לה שמלה משונה. קהל היעד, כך מסבירים באסוס, שם עושים מפריט ה-WTF מטעמים, הוא בחורים שרוצים לחשוף את השרירים והקעקועים ועדיין להרגיש שהם לבושים.

לגבר שבטוח בעצמו (צילום: ASOS)

לגבר שבטוח בעצמו (צילום: ASOS)

לרוב אסוס מציגים פריטי ביזאר רק במחלקת הנשים, עם מכנסיים בחיתוכים מוזרים או מעילי פוך עם מחוך, ונחמד לגלות שהם לא פוסחים על הגברים, ומציעים גם להם את האפשרות ליצור הצהרה אופנתית שלא משאירה אף אחד אדיש. החולצה/שמלה הזו עולה רק 104 שקלים, ובאתר מציעים ללבוש אותה מעל מכנסי ג'ינס קצרים ושום דבר נוסף.

פריטי ביזאר נוספים לגברים, אם כבר נפרץ הסכר, אפשר למצוא בימים אלה במחלקת ליל כל הקדושים של האתר, שם הביאו דוגמנים סופר דרמטיים להראות את ההיצע הקריפי והמעניין לחג. בין היתר יש שם פונצ'ו פאקמן שקוף, גם אותו אפשר ללבוש בלי כלום מתחת. מה שנקרא, תעלול או ממתק.

הרשת סוערת (צילום: ASOS)

הרשת סוערת (צילום: ASOS)

השאירו תגובה