נתפסנו: פראדה מוכרים אטב ב-655 שקלים

מעצבי העל זולגים מדי פעם אל מעבר לגבולות הגזרה שלהם ומשתעשעים בעיצוב פריטים הזויים במיוחד. הפעם תורם של פראדה לגרום לנו להרים גבה, וכמו כל דבר, גם את זה הם עושים נהדר. בית האופנה הוציא אטב משרדי לאחיזת שטרות כסף, אם כי לא בטוח שישאר הרבה מה להחזיק אחרי שתרכשו אותו

מאת  | ‏ 25 יוני 2017

לא נשאר מה להחזיק (צילום: barney's)

לא נשאר מה להחזיק (צילום: barney's)

האקססוריז של בתי האופנה הגדולים רק הולכים ונעשים ביזאריים יותר ויותר עם הזמן. רק לאחרונה פגשנו בבומרנג של שאנל ובמניפות הנייר של גוצ'י, ועכשיו הגיע הזמן להגזמה פראית מבית פראדה. קבלו את האטב המשרדי המסוקס שיחזיק את השטרות שלכם קרובים זה לזה. יש מצב שאתם צריכים מישהו אחראי כזה שישמור על הכסף אחרי שהוצאתם 655 שקל על ציוד משרדי.

אין פה טעות או אינפורמציה נסתרת. האטב של פראדה (6.5X2.5 ס"מ גודלו) נמכר ממש עכשיו בבארני'ז ואינו שונה בהרבה מכל אטב אחר שמסתובב במשרד, מלבד היותו עשוי כסף טהור ועליו הלוגו של פראדה באותיות זעירות.

עשוי כסף טהור (צילום: barney's)

עשוי כסף טהור (צילום: barney's)

התקשורת העולמית, כצפוי, נהנית לגחך על פריט האופנה החדש והמופרך. "האם הוא יותר יעיל מכל אטב אחר? לא על הכוכב הזה" כתבו בלהט  ב"רפיינרי 29". "נכון, הוא עשוי מכסף, אבל כסף נוטה להפוך את העור לירוק ונפגע עם הזמן, בניגוד לזהב".

"עיקר הבעיה", המשיכו להתלונן במגזין, "היא שהצורה שלו לא מאפשרת לדחוף את הכסף לארנק. תחיבת השטרות עם האטב לכיס הג'ינס תגרום לכאב ישבן, ומסכנת את המזומנים בנפילה לאסלה בזמן ביקור בשירותים. מי הצרכן שפראדה עיצבה לו את הדבר הזה? האם הם מנסים להטריל אותנו? ובכלל, לא סבלנו מספיק בשנת 2017?"

לפחות שיעשה משהו מועיל (צילום: טוויטר, FattMernandez@)

לפחות שיעשה משהו מועיל (צילום: טוויטר, FattMernandez@)

גם בטוויטר חגגו את השקתו של המוצר המרגש הזה. "במחיר כזה כדאי שהוא יחזיק לי את החיים", כתב משתמש אחד. "פראדה מוכרת אטב ב-185 דולר והוא אפילו לא יכתוב בשבילכם קורות חיים", כתב גולש נוסף והתייחס לאותו אטב חכם המוכר ממעבד התמלילים וורד.

פראדה היא לא הראשונה שמוציאה קליפס לכסף. גם לגוצ'י יש אחד כזה, אלא שהוא לא מתחפש למוצר שעולה אגורות בודדות אלא לתכשיט ממותג, גם אם צנוע. על הגרסה של גוצ'י מתנוסס ציור של נחש לצד הלוגו, ומחירו גבוה יותר – 1,026 שקלים. הפרשנות היקרה ביותר למוצר הנחוץ הזה שייכת כרגע לקרטייה, ועליה תג מחיר של 1,203 שקל. אם תרצו לאחוז באחת בקליפס מעצבים נגיש יותר תוכלו למצוא אותו דווקא אצל אלכסנדר מקווין, אצלם תוכלו לרכוש אחד בצורת גולגולת תמורת 258 שקלים. כסף קטן.

האטב של גוצ'י (צילום: barney's)

האטב של גוצ'י (צילום: barney's)

גם אלכסנדר מקווין בעניין (צילום: matches fashion)

גם אלכסנדר מקווין בעניין (צילום: matches fashion)

הכי יקר. הקליפס של קרטייה (צילום: cartier)

הכי יקר. הקליפס של קרטייה (צילום: cartier)

השאירו תגובה