מישל אובמה חושפת כתפיים בחופשה באיטליה והרשת סוערת

האובמה'ס מנקים בימים אלו את הראש בחופשה חלומית בעיירות הציוריות של טוסקנה וקוד הלבוש בהתאם. חולצות אווריריות חושפות כתפיים, מכנסיים מתרחבים וסנדלים מוזהבים - מישל נהנית מהפנסיה כאילו אין מחר. התגובות ברשת לא איחרו לבוא

מאת  | ‏ 24 מאי 2017
 

A post shared by THE A LIST (@thealist.us) on

בזמן שמלניה ודונלד טראמפ עושים את דרכם בין טקסים וביקורים רשמיים באיטליה, עוד זוג אחד נהנה ממנעמיה של ארץ המגף הקסומה, בסטייל אחר לגמרי.

ברק ומישל אובמה נראים יפים, חופשיים ונטולי דאגות בביקורם בטוסקנה, כשהשמש, חוסר הרשמיות ואווירת החופשה אפשרו למישל להציג את החוש האופנתי שלה במלוא הדרו.

 

A post shared by Turner Holland (@iamturner1906) on

בני הזוג הגיעו לאיטליה במטוס פרטי, מלווים בעוד שישה מטוסים והסתובבו בשיירה של 13 מכוניות וליווי משטרתי. הם שיחקו גולף, רכבו על אופניים וזכו לביקורים פרטיים במוזיאונים ואתרים היסטוריים. בעוד ברק אובמה נהנה ללכת לו עם חולצה חצי-מכופתרת וללא ז'קט, מישל הציגה סטייל זוהר, מודרני ולא מתאמץ, וחשפה כתפיים בשני טופים מעניינים.

האאוטפיט הראשון היה מורכב מחולצה א-סימטרית בעלת שרוול בודד עם פסים מבד פופלין מבית המותג Teija העולה 1,427 שקלים, אותה ציוותה לג'ינס לבן ועגילי חישוק כסופים מאסיביים. הכל בול בטרנד, אבל עם טאץ' אישי ומתוחכם.

אבל כמו תמיד, רגע אחרי שהתמונות הראשונות מהחופשה נחשפו ברשת, התגובות לא איחרו לבוא. אתרי האופנה החמיאו למישל על התעוזה, בעוד שהטוקבקיסטים לא לגמרי הבינו למה היא מתלבשת כל כך חשוף ו"לא ממלכתי".

 

A post shared by Fefèè (@tangredifederica) on

גם ביום השני לטיול, בו בילו בעיירה הציורית סיינה, לבשה מישל חולצה שהיא מוקד עניין: חולצה לבנה, מלאת נפח וחושפת כתפיים של קלאב מונקו (שוויה 862 שקלים), ועמה מכנסי חאקי כהים, גבוהים ומתרחבים, והרבה תכשיטי זהב. לרגליה נעלה סנדלים שטוחים בצבע זהב.

בני הזוג שכרו לעצמם ולצוות שהגיע עמם אחוזה טוסקנית שלמה בשווי 193,806 שקלים ללילה (מדובר ב-22 חדרים בחמישה מבנים נפרדים), אך ספק אם בני הזוג שילמו על חמשת הלילות הללו, מאחר שהאחוזה היוקרתית שייכת למי שהיה שגריר ארה"ב באיטליה, שזוכה מהביקור לפרסום אדיר.

הטיול, שמסתיים ממש היום, אמור להתמקד בפירנצה וכפרי טוסקנה, כך שהסיכוי שיפגשו ברק ומישל את דונלד ומלניה, שעסוקים בבילוי סוער עם האפיפיור בוותיקן, קלוש.

באותו הזמן בוותיקן: דונלד וטראמפ מבקרים את האפיפיור (צילום: AP)

באותו הזמן בוותיקן: דונלד וטראמפ מבקרים את האפיפיור (צילום: AP)

את החולצה של מישל אפשר לרכוש אונליין (צילום: Matchesfashion.com)

את החולצה של מישל אפשר לרכוש אונליין (צילום: Matchesfashion.com)

גם את הלבנה של קלאב מונקו אפשר לקנות בקליק (צילום: clubmonaco)

גם את הלבנה של קלאב מונקו אפשר לקנות בקליק (צילום: clubmonaco)


 

A post shared by TCG® (@theclassgentleman) on

 

A post shared by KiaPsiPhi (@kiapsiphi) on

 

A post shared by Matteo Fontani (@teoilfonta) on

השאירו תגובה

 

  • מישל אובאמה לא בדיוק אשה נאה ולא משנה מה היא לובשת..

    מאת: טובי |‏ 27 במאי 2017 | 15:13
  • וואלה לא מתה עליה או על הסטייל שלה אבל הסטייל של מלניה לפני הבחירות היה הרבה יותר מזעזע

    מאת: רונה |‏ 25 במאי 2017 | 01:13
  • למאי היקרה, מאחלים לך שמצאי דרך לשנוא פחות . התחילי באהבה עצמית, ברור שיש בך ערך. אחרי שמצאי את האהבה מבפנים תתפני לאהוב גם את האחר, בין אם הוא ״קוף״ בעינייך או כל דבר אחר.

    מאת: מאי |‏ 24 במאי 2017 | 16:03
  • ואו איזה חוסר טען!-!!!!המכנסהגבוה לא מחמיא לגוף שלה.כנראה שעכשיו מגלים את הפרצוף האמיתי..מישל ..מזל שכשהיית אשת הנשיא היה לך סטייליסט..מצחיק עם כל הכסף שיש להם היא נראת כמו בחורה מהרחוב…אךך איך גלגל מסתוסב לו…עכשיו מלניה היא האלגנטית בעוד מישל נשארה קופה

    מאת: מאי |‏ 24 במאי 2017 | 12:39