עד חצי המלכות: אפקט ג'ורג' ושרלוט עובר לעונת החתונות

האם אי פעם ראינו משהו יותר חמוד מילדי הפרחים השובבים בחתונה של פיפה? התשובה היא לא. אבל עם כל הכבוד לגנים המשובחים, הרבה מתשומת הלב באירוע החגיגי הגיעה בזכות התלבושות המתוקות שלבשו, כולן מבית המותג הילדים האהוב על קייט – פפה אנד קומפני. עכשיו גם אתם יכולים להלביש את השושבינים שלכם בבגדי ג'ורג' ושרלוט, מינוס תואר המלוכה

מאת  | ‏ 23 מאי 2017

קייט עם ג'ורג' ושרלוט בחתונה של פיפה, לובשים את מותג הילדים האהוב עליה (צילום: England. (Photo by Arthur Edwards - WPA Pool/Getty Images)

קייט עם ג'ורג' ושרלוט בחתונה של פיפה, לובשים את מותג הילדים האהוב עליה (צילום: England. (Photo by Arthur Edwards – WPA Pool/Getty Images)

ההשוואות בין חתונתה של קייט מידלטון לזו של אחותה בלתי פוסקות: אמנם אחת הייתה מלכותית והשיניה רק חצי, אבל בחתונה של פיפה היה קלף מנצח שלא היה קיים עוד בחתונה של קייט. או אולי בעצם שניים: ג'ורג' ושרלוט.

הילדים היפים של ויליאם וקייט כיכבו ברבות מתמונות האירוע, ולא בכדי. השניים, במתיקות אין קץ וצבעי פסטל, גנבו את ההצגה וגם קצת הטריפו את אמא קייט בדרך, דבר שכל האימהות בעולם נהנו לצפות בו ולהזדהות.

תלבושות שגונבות את ההצגה (צילום:  Kirsty Wigglesworth - Pool/Getty Images)

תלבושות שגונבות את ההצגה (צילום: Kirsty Wigglesworth – Pool/Getty Images)

ג'ורג' ושרלוט הצטרפו לכמה קרובי משפחה צעירים נוספים והפכו לילדי פרחים, כאשר כולם לבשו מותג אחד ספרדי, פפה אנד קומפני, החייב לקייט עד חצי המלכות, כי היא נאמנה לו ומקדמת אותו בכל הכוח מאז הולדת בנה הבכור.

הפעם לא היו אלה בגדים רגילים של המותג, כפי שבדרך כלל קונה קייט לילדיה, אלא בגדים שהוזמנו ישירות מהמעצבת פפה גונזלס. גונזלס יצרה לילדים ביגוד רטרו מסורתי וקלאסי בצבעי שנהב וזהב עם המון דיטיילים, קולרים, שרוולים, סרטים וקישוטים מלכותיים.

שרלוט הקטנה (צילום: Justin Tallis - WPA Pool)

שרלוט הקטנה (צילום: Justin Tallis – WPA Pool)

כל הילדים אובזרו בנעליים בהירות, גרביונים או גרביים לבנים, ונשאו סלים עם עלי כותרת של פרחים, אותם שפך הנסיך הצעיר על הרצפה בשלב מסוים. הבנות התאבזרו גם בזרי פרחים תואמים. "היה כזה תענוג וכבוד לקחת חלק בכל זה" סיפרה גונזלס לטלגרף הבריטי אחרי החתונה . "תמיד יהיו לי זיכרונות טובים מהפרויקט הזה, וארגיש בת מזל על כך שזכיתי לעצב את הבגדים לקבוצת הילדים המתוקה מכל".

גונזלס, אשת עסקים ממולחת, לא מתכוונת לעצור באירוע הזה, אלא מנצלת את המומנטום ומשחררת בעיתוי מופתי (ובדיוק לעונת החתונות) קולקציה של בגדי שושבינים ושושבינות קטנים הדומים להפליא לאלה שנראו בחתונה המתוקשרת.

 מתוך קולקציית השושבינות של פפה אנד קומפני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מתוך קולקציית השושבינות של פפה אנד קומפני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לוק מלא של שושבינה, הכולל גם גרבונים, נעליים וזר, וקיים בשלוש גרסאות, עולה באתר המותג בין 2,040 ל-2,418 שקלים, ולוק מלא לשושבין צעיר, עם מכנסיים מבריקים מסאטן וחולצה מכופתרת מהודרת, עולה בין 1,590 שקלים ל-2,040. הקולקציה החדשה מכונה "קולקצייתהחגיגות", וניתן לרכוש גם כל פריט בנפרד.

"אנו מאמינים שהמשיכה הבריטית לפפה אנד קו מגיעה מכך שבגדי הילדים הספרדיים מעוצבים באופן יותר פורמלי, ועדיין נצחי" מסבירה גונזלס. "בספרד ההלבשה לילדים היא עדיין יותר קלאסית. הילדים לובשים קולרי פיטר פן, צבעים רכים, פרינטים פרחוניים. משעשע שבספרד, אנו דווקא מאוד מושפעים מהאופנה הבריטית".

על פי השמועות, הלייבל הספרדי של גונזלס הוצג בפני מידלטון על ידי האומנת המיתולוגית של ג'ורג', מריה בורלו. לעיתונות האופנה אין ספק שהקיץ נראה בחתונות המון שושבינים קטנים בבגדים שברוב המקומות נחשבים לתקופתיים, ושנפתח פה טרנד רציני. שיהיה בהצלחה עם זה בחתונות הצהריים של אוגוסט.

הכי מתאים לחתונה ישראלית. בגדי השושבינים של פפה אנד קומפני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הכי מתאים לחתונה ישראלית. בגדי השושבינים של פפה אנד קומפני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

נערות פרחים, הגרסה הספרדית (צילום: מתוך האתר הרשמי)

נערות פרחים, הגרסה הספרדית (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בפעם הקודמת ששרלוט לבשה פפה אנד קומפני (צילום: Getty Images)

בפעם הקודמת ששרלוט לבשה פפה אנד קומפני (צילום: Getty Images)

גם ג'ורג' נוהג ללבוש פפה (צילום: Andrew Matthews - WPA Pool/Getty Images)

גם ג'ורג' נוהג ללבוש פפה (צילום: Andrew Matthews – WPA Pool/Getty Images)

השאירו תגובה