מכשפת: סלינה גומז פיצחה את עונת החתונות

גומז הגיעה השבוע לחתונה של מי ששיחק את אחיה בסדרה 'המכשפים מווברלי פלייס' והדגימה לעולם איך גונבים את ההצגה בלי להתאמץ

מאת  | ‏ 24 אפריל 2017

נוסטלגיה במיטבה (צילום: אינסטגרם, jaketaustin)

רגע של נוסטלגיה (צילום: אינסטגרם, jaketaustin)

סלינה גומז נמצאת בעיצומה של מערכת יחסים מתוקשרת ופוטוגנית במיוחד עם המוזיקאי דה וויקנד, כשכל תמונה שהשניים חולקים עם העולם גורפת מיליוני לייקים ואלפי תגובות מתמוגגות. אבל עד שיעשו לנו נחת ויעמדו יחד מתחת לחופה יש עוד זמן כנראה, ובינתיים נאלץ להסתפק בגומז על תקן אורחת בחתונות בלבד. כצפוי, גם את התפקיד הזה היא מאיישת בהצטיינות יתרה.

גומז הגיעה השבוע לחתונה של דיוויד הנרי, מי שיחק את אחיה הגדול בסדרה 'המכשפים מווברלי פלייס', בזכותה פרצה השחקנית והזמרת. לאירוע שנערך בקליפורניה הגיעה סלינה סולו, בשמלה ארוכה וסופר-מחמיאה בגוון בורדו עמוק, שכללה צווארון גולף גבוה ולצידו קאט-אאוטים מאזנים. את האאוטפיט, עליו אחראית המעצבת אמיליה וויקסטד, חתמה גומז עם נעלי עקב קלאסיות בניוד, עגילי חישוק זהובים ושיער אסוף בשתי צמות שמרפררות לימי הילדות העליזים במשפחת דיסני.

 

A post shared by David Henrie (@davidhenrie) on


המעמד הנוסטלגי כלל גם את יתר משתתפי התכנית, שהצטופפו לתמונה קבוצתית אותה העלתה גומז לחשבון האינסטגרם לצד תמונה מימי הצילומים לסדרה, בליווי הכיתוב: "מלאת התרגשות לראות את אחי הגדול מתחתן, למרות שכולנו ידענו שהוא יהיה הראשון. שאלוהים יברך אותך ואת אשתך היפה הנרי". בעקבות האיחוד השתפך גם החתן בעצמו, וכתב: "זה באמת היה כבוד לארח את כל הקאסט ביום הגדול שלי! לא יכולתי להיות יותר בר מזל ולהעריך יותר את כל מה שעשינו יחד…הרבה זיכרונות שלא אשכח ואוקיר לעולם". בקרוב אצלך?

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

על המסלול של אמיליה וויקסטד (צילום: מתוך האתר הרשמי)

על המסלול של אמיליה וויקסטד (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 

A post shared by David Henrie (@davidhenrie) on

גם הגולשים התרגשו (צילום: טוויטר, cookieballinger)

גם הגולשים התרגשו (צילום: טוויטר, cookieballinger)

השאירו תגובה