ביונסה לא נותנת להריון להרוס לה את הסטייל

קווין בי מחזיקה בגאווה בטן מפוארת עם תאומים ולא נותנת להריון לעצור אותה משלל אאוטפיטים צמודים למדי. רגע אחרי חג פסחא, היא העלתה גלריית תמונות שלה עם בני המשפחה ובנות הדסטני'ז ציילד ומראה לכולם מי המלכה האמיתית

מאת  | ‏ 23 אפריל 2017

ביונסה, אימא טינה, וקלי (צילום: מתוך האתר הרשמי של ביונסה)

ביונסה, אימא טינה, וקלי (צילום: מתוך האתר הרשמי של ביונסה)

האם מישהו על הפלנטה הצליח לפספס את העובדה שהקיץ יפציעו בעולמנו התאומים של ביונסה? הכוכבת, שהבטן שלה כבר ענקית למדי, לא עוצרת לרגע בהריון הזה, וממקסמת את האפקט לפני שיסתיים. בין המתפעלים ברשתות ובתקשורת, ניתן למצוא גם לא מעט טרולים, שמתאבססים על המשקל של כוכבת העל ושולחים אחריה חיצים מורעלים בכל כיוון אליו פונה הבטן המלכותית. בי לא מתייחסת וממשיכה בשלה, ובין פועליה השונים ניתן היה לרשום מפגש פסגה מרגש עם שתיים שהלכו עמה כברת דרך לא קטנה, בנות ׳דסטיני׳ז צ׳יילד׳, קלי רולנד ומישל ויליאמס.

אם התאומים של ביונסה יתבררו כתאומות, הן יוכלו מהר מאוד לשחזר את שלושת התפקידים בלהקה האיקונית עם האחות הגדולה בלו אייווי, שוודאי תיקח לעצמה מיד את התפקיד של אמא. גם בפגישה הנוכחית בין בנות דסטני'ז, מסיבת חג הפסחא שארגנה אמא שלה, טינה, אי אפשר היה להתעלם מהסטייל של ביונסה, בשמלת סטרץ׳ לבנה עם שרוולים דרמטיים, סנדלי פלטפורמה בזהב והשיער הבהיר קלוע הצמות שהיא נהנית לנפנף באפקט קריבי קייצי.

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

קווין בי אמנם ביטלה את ההופעה שלה בקואוצ׳לה (ופינתה מקום לליידי גאגא) אבל ערב לפני אירוע הפסחא הזה, הגיעה ביונסה למסיבה לכבוד לני סנטיאגו, שותפו העסקי של בעלה ללייבל ׳רוק ניישן׳. הפעם הגיעה ביונסה בשמלה ורדרדה ומלאה בבד נשפך, אך קצרה, עד הירכיים, ומגפיים גבוהים אה-לה קרדשיאן, וגרמה להריוניות העולם להחסיר פעימה. ״מדהים מה שהיא עושה לאופנת הריון,״ השתפכו באינסטגרם. ״ביונסה, שוב שינית את כל התפיסה האופנתית שלי.״ גם למסיבה הזאת הגיעו הדסטיניז, והשלוש בילו יחד את צאת ספרה החדש של קלי, ׳וואו בייבי׳, מדריך לאם הטריה. מדהים איך דברים השתנו.

 

לא מסתתרת בשום צורה (צילום: מתוך האתר הרשמי של ביונסה)

לא מסתתרת בשום צורה (צילום: מתוך האתר הרשמי של ביונסה)


 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

השאירו תגובה

 

  • אהבתי במיוחד את המראה עם השמלת מיני הקצרה שחורה עם המגפיים השחורות הגבוהות… מאמא סקסית ואקזוטית :) אין סיבה בכלל ללבוש שקים ואוהלים, מקסים לראות את השמלות הצמודות והנשיות שביונסה בוחרת להצטלם בהן, ומעבירה מסר כה חשוב עבור הריוניות ואמהות…

    מאת: אפרת |‏ 23 באפריל 2017 | 20:39
  • למה הריון אמור להרוס סטייל?הריון זה דבר מהמם וניתן לשמור על סטייל אין קשר בין הדברים

    מאת: כותרת לא חכמה |‏ 23 באפריל 2017 | 15:46