הכינו את כרטיסי האשראי: H&M משיקה מותג לייפסטייל חדש

קבוצת H&M, שאחראית לכמה מהמותגים האהובים בעולם וביניהם קוס, צ'יפ מונדיי ומונקי, הכריזה על פתיחת לייבל חדש. המנהלים מבטיחים ש'ארקט' יציע שלל פריטים לנשים, גברים, ילדים וגם לבית באווירה של פשטות פונקציונלית ומעוררת השראה. לא יכולים לחכות

מאת  | ‏ 30 מרץ 2017

ברוך הבא (צילום: H&M)

ברוך הבא (צילום: H&M)

קולנו נאלם, לבנו נרגש, בא לשכונה בחור חדש והוא שוודי, חתיך, צעיר ומבטיח. אתר 'ביזנס אוף פאשן' מציג את 'ארקט', הלייבל החדש מבית היוצר של H&M, שיציע שלל פריטים לנשיםף גברים, ילדים וגם לבית. ב'ארקט' יימכרו מוצרים של הלייבל עצמו ובמקביל גם כאלה של חברות ומותגים אחרים. "אנחנו מרגישים שמה שהלקוח המודרני צריך הוא מקום בו ניתן למצוא מספר מותגים יחד תחת קורת גג אחת, כולם בסגנון אחיד, מאחר ואנחנו עושים את הבחירה הראשונית עבור הלקוח. זה יותר נח ככה", אומרת אולריקה ברנהרטץ, המנהלת האמנותית של המותג, ומדבריה עולה כי מדובר על שילוב בין אופנה מהירה לבוטיק. "הדי.אן.איי של המותג הוא על-זמניות, ניקיון, איכות וחום, סטייל שהוא מעבר לטרנדים אבל עדיין רלוונטי, מודרני וחדש. את האיכות אפשר יהיה להרגיש לא רק בבדים אלא באופן הייצור כולו. החום מגיע מיושרה ויחס אישי".

הפרויקט, שנחשף כעת, יצא למעשה לדרך כבר לפני כשנתיים. "ביצענו תחקיר נרחב וגילינו שיש בסיס לקוחות משמעותי שמחפש מוצרים קלאסיים ואיכותיים בשילוב עם אווירה פשוטה אבל מעוררת השראה. החלטנו לשלב את העיצובים הפנטסטיים שלנו יחד עם כאלה של מותגים נוספים", מספר לארס אקסלסון, מנהל החברה. "כיום הלקוחות עסוקים מאוד, הם מחפשים נוחות, אבל גם מקום שבו הם יכולים ליהנות". החנות הראשונה של 'ארקט' צפויה להיפתח בסוף הקיץ בריג'נט סטריט בלונדון. "אנחנו מתחילים בלונדון כי היא עיר גלובלית, ומשם נגיע לשאר העולם", אקסלסון מבטיח.

 

A post shared by The Business of Fashion (@bof) on

יציע פריטים לנשים, גברים, ילדים ולבית (צילום: מונקי)

יציע פריטים לנשים, גברים, ילדים ולבית (צילום: מונקי)

כרגע החברה מתמקדת באירופה, ובמקביל לסניף הלונדוני פריטיה יימכרו באתר החדש עם משלוח ל-18 מדינות ביבשת. בנוסף ידוע כבר על פתיחתם הצפויה יש מספר סניפים נוספים, בבריסל, קופנהגן ומינכן. בחנויות הרשת יוטמעו גם בתי קפה מושקעים שיציעו תפריט נורדי, אבל לא ממש כמו זה של איקאה. "אנחנו מוסיפים את בתי הקפה כדי לתת חוויה של שוק מודרני, מקום בו אפשר לעשות שופינג וליהנות מאוכל בריא", מפתה אקסלסון.

פירוש השם 'ארקט' בשוודית הוא דף נייר, והוא מייצג מאפיין נוסף של המסורת הנורדית – פשטות ופונקציונליות, עיצוב נקי ומושלם, שימושיות ופתיחות. "רצינו להעביר בשם את התחושה שהייתה לנו כשיצרנו את המותג החדש הזה", מסבירה ברנהרטץ. 'ארקט' מצטרף לקוס, Other Stories&, צ׳יפ מאנדיי ומונקי, חברות בת נוספות תחת קבוצת H&M, המותג השני בגודלו בעולם. "קוס נפתחה לפני עשר שנים, ומאז אנחנו מוסיפים עוד ועוד מותגים חדשים לקבוצה", אומר מנהל הקבוצה, קרל יוהאן פרסון. "ארקט תציע מגוון רחב אבל מדויק של פריטים במחירים מגוונים. נקודת הפתיחה של המחיר גבוהה מזו ב-H&M, כשהדגש על איכות החומרים והגזרה".

דף נייר בשוודית (צילום: קוס)

דף נייר בשוודית (צילום: קוס)

פשטות ופונקציונליות (צילום: weekday)

פשטות ופונקציונליות (צילום: weekday)

בינתיים מוגבל לאירופה (צילום: H&M)

בינתיים מוגבל לאירופה (צילום: H&M)

לא כמו איקאה (צילום: cheap monday)

לא כמו איקאה (צילום: cheap monday)

מצטרף למותג השני בגודלו בעולם (צילום: other stories&)

מצטרף למותג השני בגודלו בעולם (צילום: other stories&)

עיצוב נקי ומושלם (צילום: H&M)

עיצוב נקי ומושלם (צילום: H&M)

השאירו תגובה