מלניה, זו את? מלכת בלגיה ונסיכת דנמרק בחיקוי לא מוצלח

המלכה מתילד מבלגיה ונסיכת הכתר מרי מדנמרק נפגשו השבוע בביקור מלכותי. עד כאן הכל נשמע כמו באגדות, הבעיה מתחילה ששתיהן הגיעו באאוטפיט שנראה כמו חיקוי לא מוצלח של מלניה טרמאפ באירוע השבעתו של בעלה לנשיא ארה"ב. ואנחנו שואלים, למה? מדובר בתקציב בלתי נגמר ובתי אופנה שרק מחכים שיפנו אליהם

מאת  | ‏ 29 מרץ 2017

מרי מדנמרק (ימין) ומתילד מבלגיה (צילום: ספלאש)

מרי מדנמרק (ימין) ומתילד מבלגיה (צילום: ספלאש)

רחוק בסקנדינביה הקרה, שם מתרחשים חצי מסיפורי האגדות שהילדות כל כך אוהבות, מתגוררות להן שתי בנות מלוכה יפות וענוגות: המלכה מתילד מבלגיה ונסיכת הכתר מרי מדנמרק. השתיים נפגשו לכבוד ביקור מלכותי מיוחד אך אבוי – הן הגיעו לפגישה בבגדי פסטל כמעט תואמים בגוונים של כחול בהיר. אם זה לא מספיק אז האאוטפיטים שלהם שהזכירו בצורה קיצונית את המעיל הכחול ההוא של ראלף לורן שלבשה מלניה טראמפ לאירוע השבעתו של בעלה (שבעצמו היה רפרור מושלם לג׳קי קנדי).

מישהו צריך להזכיר לשתי הנשים האלה שמלניה היא לא באמת בת מלוכה, והן כן, ואין שום צורך ללבוש חיקויים. מה שמוזר הוא שהן בעלות תקציב בלתי נגמר ומעצבי העולם רק מחכים להלביש אתכן, אז למה ללבוש אותו דבר ולמה לא לחדש וללכת על משהו קצת אחר?

לא תיאמו ביניהן וחבל (צילום: ספלאש)

לא תיאמו ביניהן וחבל (צילום: ספלאש)

אז קבלו לראשונה מאז הפכה לאישה הראשונה של ארה"ב את ׳אפקט מלניה׳. אין ספק שהשתיים הלכו עליו בכל הכח, כולל כפפות בהירות ונעליים בצבעי פסטל, בדיוק כפי שלבשה מלניה. אבל חייבים לומר שהן נראו פחות כמו  מלניה ויותר כמו במסיבת תחפושות בנושא ׳מד מן׳. בבגד של ראלף לורן לטראמפ היה תחכום עיצובי חדשני, הוא היה נקי, קליל ומדוייק. העובדה שמתילד ומרי החליטו להתקשט גם בכובעים תקופתיים, וללכת על גרסאות כבדות ללוק, הרסה להן.

מרי, שאיכשהו נבחרת שנה אחר שנה לבת המלוכה עם הכי הרבה סטייל, ידועה בנטיית ההעתק-הדבק שלה. האם יכול להיות שהנסיכה שכבר האמנו שמחזיקה מעל למיטתה פוסטר של קייט מידלטון והקימה בעצמה את מועדון המעריצים לדוכסית הבריטית החליפה מודל לחיקוי, והיא עכשיו ב׳טים-מלניה׳? מבחינת מלניה מדובר במחמאה אדירה, (למרות שזה ודאי מעניין לה את קצה הריסים המלאכותיים) ויש פה גם הגיון מסוים: נשים ׳רגילות׳ מהפרולטריון לא באמת יכולות להעתיק את הסטייל העשיר של המיליארדרית הקרחונית. ואנחנו אומרים: מצאתן השראה אופנתית? נחמד. פנו לאחד מעשרות מעצבי העל העולמיים לשיתוף פעולה ועזבו את החייט של הארמון במנוחה.

 מתילד, מלכת בלגיה. אין יותר מלניה טראמפ מזה (צילום: AP)

מתילד, מלכת בלגיה. אין יותר מלניה טראמפ מזה (צילום: AP)

זו לא תמונה מהסט של 'מד מן' (צילום: ספלאש)

זו לא תמונה מהסט של 'מד מן' (צילום: ספלאש)

 

השאירו תגובה