לא הבנתי: הרשת גועשת בעקבות חולצה הזויה במיוחד של אסוס

זה קורה אחת לירח מלא – אסוס מעלים לאתר פריט הזוי המצליח לערער את האינטרנט באופן בלתי ניתן להסבר. הפעם מדובר בטופ המשלב בין ז'אנר חולצות הלהקה לחצאית טוטו קטנטנה שלא הצליחה להגיע למותן ולכן נתקעה על הכתף. גם הפאשניסטות הגדולות ביותר שואלות וואט דה פאק

מאת  | ‏ 28 מרץ 2017

137 שקלים והיא שלכן. החולצה ההזויה של אסוס (צילום: יח"צ)

137 שקלים והיא שלכן. החולצה ההזויה של אסוס (צילום: יח"צ)

נראה שכל כמה זמן צריך אתר האופנה שכולן מכורות אליו לנענע קצת את הסירה האופנתית ולספק לנו רגע וואט דה פאק רציני. הפעם מדובר בחולצה מבלבלת שמנסה לשלב בין עולם הבלט לעולם ההבי מטאל בצורה הכי פשטנית והזויה שנראתה, המצליחה בעיקר להצחיק את הלקוחות ואת עיתונות האופנה.

ה"טופ" הזה משלב בין חולצת מטאל שחורה של להקה פיקטיבית לחצאית טוטו סגלגלה שכנראה נתקעה על הכתף בדרך לרסיטל הבלט, והוא אמור להיות הלבוש המושלם לגרופיות. "היא עם הלהקה" נכתב באתר על ליין הבגדים החדש שהחולצה המשונה היא גולת הכותרת שלו, ומיועד לפסטיבלים כמו ברנינג מן וקואצ'לה.

אז מה שם הלהקה על החולצה?  (צילום: אסוס)

אז מה שם הלהקה על החולצה? (צילום: אסוס)

"ריקודים במדבר דורשים בגדים שצורחים 'סטייל'" אסוס משננים כמנטרה. "חזרו אחורה לאייקונים המוזיקליים האהובים עליכן עם טי-שירטס להקה בניחוח וינטג'י, דנים משופשפים ומשבצות גראנג'יות. עכשיו לכו תשתוללו כמו רוקסטאריות – אתן לגמרי נראות ככה".

החולצה עולה 38 דולר (137 שקלים) והיא עוד במלאי, והסיבה לכך היא בערך העובדה הכי ברורה לגביה. הדחקות לא איחרו להגיע, כשבאתר טין ווג כתבו בסרקזם: "אם רק היה לנו דולר על כל פעם שבה לבשנו חולצת רוק וחשבנו: אוף, חבל שלא מתנופף בו באלכסון איזה בד בצבע לוונדר".

"למה שמישהי תרצה ללבוש חולצה שמהללת להקה שלא קיימת, ועוד לטרוח להסתיר את שמה עם טוטו?" שאלו במגזין מטרו, "אם אתן באמת מרגישות שאתן חייבות חולצה כזאת, פשוט שימו טוטו על חולצה קיימת ותראו בעצמכן שזה פשוט לא עובד".

כמו לקחת את חצאית הטוטו שלכן מגיל 5 (צילום: יח"צ)

כמו לקחת את חצאית הטוטו שלכן מגיל 5 (צילום: יח"צ)

אפילו לפסטיבל התמר לא היינו הולכות עם החולצה הזו (צילום: מתוך האתר)

אפילו לפסטיבל התמר לא היינו הולכות עם החולצה הזו (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה