שוב מגזימים: גוצ'י הכליאו בין מגפיים לסנדלים והתוצאה הזויה

במיוחד לכבוד עונת המעבר, על כל תנודות מזג האוויר שלה, בית האופנה היוקרתי הפתיע עם מוצר חדשני – שילוב מוזר בין סנדלים למגפונים שכולל גרבי לטקס נשלפים בצבע עור. טירוף או גאונות?

מאת  | ‏ 22 מרץ 2017

הזוי או גאוני? (צילום: nordstrom)

הזוי או גאוני? (צילום: nordstrom)

בית האופנה גוצ'י לא מפסיק לייצר שערוריות רשת משעשעות ונדמה שקהל המעריצים המושבע פשוט לא יודע שובע. אחרי כפכפי פרוות הקנגורו ונעלי הזברה עם זנב שיער העיזים, הנעליים החדשות שמיצרות סערה הן סנדלי עקב מודולריות עם רצועות אדומות בשילוב גרבי לטקס בגוון עור. הפריט המשונה, שהופיע באתר של רשת נורדסטרום, גרר כצפוי לא מעט תגובות פליאה.

באתר המותג נכתב על הנעליים, שמתומחרות בנורדסטרום בכ-4,600 שקלים, כי הן יכולות להינעל גם כמגפיים וגם כסנדלים ללא גרבי הלטקס, ומציגות גישה משעושעת למגפוני קרסול. הגישה הזו של גוצ'י פחות הצחיקה אחרים והתגובות ברשתות החברתיות, ובעיקר בטוויטר, לא אחרו להגיע.

מרחוק זה נראה תמים (צילום: גוצ'י, מתוך האתר הרשמי)

מרחוק זה נראה תמים (צילום: גוצ'י, מתוך האתר הרשמי)

אלי קארן, מפיקה מוושינגטון העלתה את התמונה מהאתר לחשבון הטוויטר שלה ותהתה: "נורדסטרום וגוצ'י, יקיריי, האם אתם שיכורים?". מה שיותר הצחיק אותה היו חוות הדעת שהופיעו באתר והיללו את החופש שהפתרון ההזוי מאפשר לנשים שתמיד היססו לחשוף את רגליהן. "סנדלי הגרב הללו הצילו את חיי", נכתב באחת מחוות הדעת, "תבינו, הרגליים שלי סובלות מאגרופוביה ובכל פעם שאני עוזבת את הבית כשהן לא מכוסות הן מתפתלות בסבל עצבני". חוות דעת אחרת העידה כי: "הרגליים שלי חושבות שאני נועלת מגפיים אבל בראש שלי אני נועלת סנדל. להנות מכל העולמות. כולם מרוויחים".

התגובות הנפעמות הולידו דיון עמוק יותר ברשת.  מעבר לשאלה האם מדובר בסתם נעליים מכוערות ופרובוקטיביות הועלתה האפשרות שאולי באמת מדובר בפטנט אופנתי שיחסוך לנשים ששונאות לחשוף את רגליהן בציבור את ההתלבטויות. עם זאת, מכיוון שהנעליים אינן מיועדת לרכישה מיידית ואמורות להגיע לקונות רק בסביבות אמצע מאי, האמינות של חוות הדעת הנרגשות הללו מוטלת בספק. בכל מקרה, נכון לרגעים אלו קטגורית חוות הדעת למוצר באתר של נורדסטרום ריקה לחלוטין.

"יקיריי גוצ'י ונורדסטרום, האם אתם שיכורים?" (צילום: טוויטר, aILISTENc)

"נורדסטרום וגוצ'י יקיריי, האם אתם שיכורים?" (צילום: טוויטר, aILISTENc)

דווקא בכל מה שקשור להתנהלות ותגובה מצד החברה, נורדסטרום יצאה כשידה על העליונה. בתגובה לציוץ של קארן שתהתה האם מישהו מקברניטי הרשת שיכור, מפעיל הרשתות החברתיות של חנות הכלבו צייץ לה בחזרה את התגובה הבאה: "לא, טיפשונת, השעה היא רק שמונה בבוקר!". אז מה תהיה שערוריית ההנעלה הבאה של גוצ'י? נשאר רק לחכות ולגלות. מה שבטוח הוא שכל האירועים האיזוטריים האלו לא פוגעים במותג אלא רק משהים את דקות התהילה הארוכות שלו.

הגרביים נשלפות והמגפיים הופכים לסנדלים (צילום: nordstrom)

הגרביים נשלפות והמגפיים הופכים לסנדלים (צילום: nordstrom)

פרקטי (צילום: nordstrom)

פרקטי (צילום: nordstrom)

השאירו תגובה

 

  • עכשיו יקומו כל ארגוני זכויות אדם וכו' ויטענו לאפלייה של אישה כהת עור
    שכן הם בחרו בעור בהיר

    מאת: חכמים |‏ 22 במרץ 2017 | 13:59
  • מושלם למזיעות יתר מהרגליים שלא יכולות לנעול נעליים כאלה בלי גרביים

    מאת: הזעת יתר |‏ 22 במרץ 2017 | 11:04