עדכון גרסה: הלוק החדש של נעלי סטן סמית

הסניקרס הלבנות האיקוניות שזכו בשנים האחרונות לחיים חדשים ואופנתיים במיוחד, מקבלות כעת שינוי מרענן וספורטיבי יותר. קבלו את גרסת ה"בוסט" המאפשרת לרגליים לנשום מבעד לסריג קליל וידידותי לסביבה. אז האם יצליחו לשחזר את ההצלחה של קודמותיהן? אדידס בהחלט היו מעוניינים בכך

מאת  | ‏ 21 מרץ 2017

קבלו אותן - נעלי סטן סמית Boost Primeknit (צילום: יח"צ)

קבלו אותן – נעלי סטן סמית Boost Primeknit (צילום: יח"צ)

מאז שיצאו לראשונה בשנת 1972, הסניקרס של אדידס על שמו של שחקן הטניס האגדי סטן סמית הפכו לאובססיה תרבותית-אופנתית עולמית, חלק אינטגרלי ממלתחותיהם של גברים ונשים רבים במשך הדורות. כעת, 45 שנה אחרי שיצאו למכירה בפעם הראשונה, הנעליים האהובות מתחדשות בלוק מודרני וחצוף תחת הטייטל Stan Smith Boost Primeknit, שיגרום לכל חובב וחובבת סניקרס לרייר.

ניכר שאדידס היו זהירים מאוד בעיצוב החדש וניסו לא ללכת רחוק מדי, אלא לשמור על הדיטייליס המרכזיים של הנעליים האהובות ולהתעדכן בחומרים וטקסטורות. במקום העור הלבן הרגיל, השתמשו הפעם באדידס בטכנולוגיית הסריגה הפופולרית בימים אלו בעולם נעלי ספורט המאפשרת לרגליים לנשום מבעד לנעליים. לדברי אדידס, היא גם מונעת הרבה פסולת מיותרת בתהליך הייצור, מה שהופך את הנעליים לידידותיות במיוחד לסביבה.

עוד שדרוג גדול לנעליים החדשות נמצא בטכנולוגיית ה"בוסט" של אדידס, שנודעת בלוק המיוחד ובנוחות המקסימלית שלה, זו שחובבי הז'אנר מצהירים עליה כי זה כמו ללכת על ענן. אמנם יש גרסאות "בוסט" לסטן סמית כבר יצאו בעבר למכירה, אבל זה השילוב עם הסריגה שיוצר את החידוש האמיתי.

הגרסה החדשה, אגב, זמינה בצבעים המקוריים של סטן סמית: לבן-ירוק ולבן-נייבי. המחיר עומד על כ-570 שקלים ונמכר בינתיים רק באתר הגרמני OVERKILL. ברגע שייצאו למכירה בשאר העולם, אפשר רק לשער כי יחטפו תוך דקות.

הן אפילו ידידותיות לסביבה (צילום: יח"צ)

הן אפילו ידידותיות לסביבה (צילום: יח"צ)

כזכור, טירוף הסטן סמית הגיע לשיא חדש בשנת 2015, ואי אפשר היה להתחמק מאותן נעליים לבנות שנראו טוב עם כל דבר, מג'ינס ועד קוטור. חיקויים הגיעו במהרה ובטווח מחירים רחב, ואדידס נדרשו להשתכלל כדי להישאר בקצב.

סטן סמית עצמו, אגב, נדרש לא פעם על ידי התקשורת לסיבה בגינה הפכו הנעליים על שמו לטירוף. "אני חושב שזה העיצוב הפשוט והקווים הנקיים, וכמובן הצבע הלבן" הוא אומר. "כיף לי שאנשים מרחבי העולם חוזרים שוב ושוב דווקא לנעליים האלו".

מגיעות בצבעים הקלאסיים (צילום: יח"צ)

מגיעות בצבעים הקלאסיים (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה