השראה או העתקה גסה: קרלי קלוס מחקה את גווינית' פאלטרו

קרלי קלוס, שהגיעה לטקס האוסקר בפעם הראשונה השנה, סיפקה את אחת ההופעות המרשימות של הערב. אבל המראה הזה נראה לנו מוכר, מוכר מדי. יכול להיות שמדובר במחזור בוטה ללוק של גווינית' פאלטרו מלפני חמש שנים בלבד? אתם תשפטו

מאת  | ‏ 27 פברואר 2017
שתי טיפות מים (צילום: גטי אימג'ס)

שתי טיפות מים (צילום: גטי אימג'ס)

טקס האוסקר שהתקיים הלילה היה הראשון אליו הגיעה קרלי קלוס, ואין ספק שאפשר להכתיר את הופעת הבכורה שלה כהצלחה מסחררת. הסופר מודל כבר נבחרה כמצטיינת בכל רשימת מתלבשות אפשרית, עם שמלה לבנה בניחוח הוליוודי קלאסי של סטלה מקרתני, שיער גלי ורך בסגנון שנות ה-20 ואקססוריז מדויקים שנתנו את הטאץ' הסופי והנוצץ.

אבל אם חשתם דה ז'ה-וו קל, אתם לא לבד. קלוס אמנם נראית מדהים בפני עצמה, אבל מזכירה בצורה מחשידה הופעה אייקונית אחרת, זו של גווינית' פאלטרו על אותו השטיח ממש רק לפני 5 שנים. בניגוד לוואן-פיס של קארלי, גווינית' אמנם לבשה חליפת שני חלקים שהורכבה משמלה ועליונית של טום פורד, אבל קווים הנקיים, הא-סימטריה, הלבן הבוהק וכמובן הגלימה לא משתמעים לשתי פנים.

הופעת בכורה באוסקר (צילום: גטי אימג'ס)

הופעת בכורה באוסקר (צילום: גטי אימג'ס)

יוצא הדופן היחיד באנסמבל הוא הסרט הכחלחל שעיטר את שמלתה של קלוס בטקס הנוכחי. לא מעט כוכבות ענדו אותו הערב להבעת הזדהות עם ACLU, האיגוד האמריקאי לחירויות אדם שהעלה הילוך מאז כניסתו של נשיא ארה"ב החדש לתפקיד. התמיכה הפומבית של הדוגמנית בארגון לא מובנת מאליה לאור העובדה שאחיו של הבויפרנד שלה הוא לא אחר מג'ראד קושנר, בעלה של איוונקה ויועצו של דונלד טראמפ.

גם האביזרים איתם השלימה קרלי את המראה נראים כאילו הושאלו מהמלכה האם – בדומה לגווינית' של 2012, קלוס בחרה באיפור ניודי עדין, המירה את צמיד היהלומים בצ'וקר דומה והוסיפה למיקס עגילים תואמים ושפתיים באדום דרמטי. אולי לא מדובר בהופעה המקורית של השנה, ובכל זאת התוצאה מדברת בעד עצמה. עם הלוק הסופי המרשים הזה קצת קשה לנו להתווכח.

השראה או העתקה גסה? (צילום: גטי אימג'ס)

השראה או העתקה גסה? (צילום: גטי אימג'ס)

הצמיד הפך לצ'וקר (צילום: גטי אימג'ס)

הצמיד הפך לצ'וקר (צילום: גטי אימג'ס)

בלי העליונית קצת פחות דומה (צילום: גטי אימג'ס)

בלי העליונית קצת פחות דומה (צילום: גטי אימג'ס)

סרט כחול לתמיכה בזכויות אדם (צילום: גטי אימג'ס)

סרט כחול לתמיכה בזכויות אדם (צילום: גטי אימג'ס)

קשה להתווכח (צילום: גטי אימג'ס)

ובכל זאת, קשה להתווכח (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • אבל גווינת נראתה טוב יותר לדעתי בייחוד באזור החזה . החזה של השנייה לא נראה יפה בלי חזיה ושל גווינת כן ובכלל גווינת אצילית יותר. ישר חשבתי על כווינת כשראיתי את זאת הדנה ולא אהבתי את החזה זה מוזיל את הלוק.

    מאת: אני |‏ 28 בפברואר 2017 | 10:45